Onko 176cm ”hyvä” pituus miehelle?
Itse olen 19v mies ja tuon pituinen. 176cm on kyllä alle keskiverto suomalaisen miehen pituuden mutta oon onneksi reilusti pidempi kuin useimmat naiset. Mitä mitä mieltä olette, naiset?
Kommentit (154)
On hyvä. Oma mieheni on sua lyhyempi ja hyvä sekin.
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian lyhyt omaan makuun....mutta muukin ruumiinrakenne vaikuttaa. Jos olet muutenkin tosi pieni, ei ole minun makuuni yhtään. Mutta toki on myös naisia, jotka tykkää sellaisesta.
Oletko itse siis pidempi? Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies, pitkälle ja näyttävälle naiselle pitkä mies.
Tähän(kään) ei ole olemassa mitään sääntöjä tai määräyksiä, vaan jokainen tykkää mistä tykkää. Olen itse 164cm, mieheni on minua 20cm pidempi. Hänkin hulluna minuun, en nyt tiedä sitten, rikotaanko molemmat jotain 'sääntöä' tässä.. 😅 Mielestäni just hyvä pituusero, yli 190cm olisi jo mielestäni taas liian pitkä.
Mutta onko 184cm muka jo pitkä?
Se on minulle sitten ihan sama, mitä siitä kukin ajattelee, mutta se on minusta/minulle juuri hyvä pituus miehessä. En tiedä tarkempia kriteerejä tuohon 'sääntöön', että mitä tarkoitetaan pitkällä tai lyhyellä.
Vierailija kirjoitti:
On hyvä pituus. N170
Eikö haittaa, että korkkareilla menet tuon miehen yli pituudessa? Hän ei välttämättä jaksa edes nostaa naista.
Kyllä ainnaki 180-senttinen nainen on paljon pitempi kuin 180-sentinen mies ja vastaavasti 160-senttinen mies paljon lyhempi kuin 160-senttinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä pituus. N170
Eikö haittaa, että korkkareilla menet tuon miehen yli pituudessa? Hän ei välttämättä jaksa edes nostaa naista.
Oon aika lihaksikas niin uskon kyllä jaksavani nostavan tämän kyseisen naisen ellei hän paina 70kg+ ja kyllähän meillä miehilläkin on kengät päälle. Käytän yleensä semmoisia jotka antavat 5-6cm joten oltais tasoissa tai sitten hän olisi hiukan pidempi.
Sillä ei kuitenkaan loppujen lipuksi ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä pituus. N170
Ei haittaa. En edes paina paljon. Korkkareita nykyään käytän harvoin.
Ei ole ollenkaan liian lyhyt, puolisoni on juuri tuon pituinen. Komea, menestynyt ja äärimmäisen seksikäs.!
Kaikki pituudet ovat hyviä. Olet hyvä juuri sellaisena kuin olet. Usko pois. N37
No kelpaahan nappisilmät erityisesti semmoisille 175cm 135kg naisille hyvin vaikka painavat 45kg ja ovat ananastukan kanssa 167
Olen 176cm ja saanut kaadettua n. 100 naista että kyllä tuntuu kelpaavan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet suomalainen mies suomessa niin ei ole. Ulkkari täällä voi olla vaikkapa läski 165cm ja vientiä riittää mutta suomalaisen miehen pitää olla joku miljonääri kalsarimalli päästääkseen samaan.
Suosittelen matkustamista. Tulet yllättymään miten helppoa se on kun naiset eivät ole suomirasisteja.
Nyt menee kyllä vähän yli
-ap[/quote
Ihan kuule on ollut ulkkarikavereita joilla on tuollaiset speksit. Kun käydään viihteellä niin heitä tullaan hakemaan tanssimaan ja jään aina seinäkukaksi.
Itsekin ihmettelevät tuota. Noh, eipä väliä. Kaikkialla muualla maailmassa se kyllä menisi toisin päin.
Ajatella että tällainen pönäkkä blondi suomimamma on kovaa valuuttaa jossain Etelä-Euroopassa kun taas täällä kotimaassa täysin näkymätön vastakkaisen sukupuolen edustajille. Mistä luulet tämän johtuvan? Oletteko te suomimiehetkin yhtä hirveitä kuin me naiset olemme, vai voisiko olla, että eksotiikka vetää puoleensa, sukupuoleen katsomatta. Sinun ulkkarikavereillasi on eksotiikkalisää täällä ja sinulla puolestaan ulkomailla. Ja sen enempää sinulla kuin minullakaan ei ole sitä eksotiikkalisää täällä.
Ihan kuule eri syistä. Myös jenkeissä mulla oli ihan sikana vientiä. Ja myös valkoihoisten muijien kanssa.
Suomalaiset naiset ovat naurettavan rasisteja. Ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Olen 176cm ja saanut kaadettua n. 100 naista että kyllä tuntuu kelpaavan
Kaadettua? Oletko väkivaltainen vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, vaikka 180cm olisi kyllä paras.
Ihan niinkuin huomaisit eron.
Siksi sanoinkin, että kelpaa ja kyllä 4cm nyt varmaan huomaa. Parhaat miehet 180cm tai vähän yli.
Ei huomaa jollet ite ole jotain 176+-2cm. Ei edes yksi 180cm tuttu voinut varmuudella sanoa olenko lyhyempi.
Ryhti + kengät + ruumiinrakenne + hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet suomalainen mies suomessa niin ei ole. Ulkkari täällä voi olla vaikkapa läski 165cm ja vientiä riittää mutta suomalaisen miehen pitää olla joku miljonääri kalsarimalli päästääkseen samaan.
Suosittelen matkustamista. Tulet yllättymään miten helppoa se on kun naiset eivät ole suomirasisteja.
Nyt menee kyllä vähän yli
-ap[/quote
Ihan kuule on ollut ulkkarikavereita joilla on tuollaiset speksit. Kun käydään viihteellä niin heitä tullaan hakemaan tanssimaan ja jään aina seinäkukaksi.
Itsekin ihmettelevät tuota. Noh, eipä väliä. Kaikkialla muualla maailmassa se kyllä menisi toisin päin.
Ajatella että tällainen pönäkkä blondi suomimamma on kovaa valuuttaa jossain Etelä-Euroopassa kun taas täällä kotimaassa täysin näkymätön vastakkaisen sukupuolen edustajille. Mistä luulet tämän johtuvan? Oletteko te suomimiehetkin yhtä hirveitä kuin me naiset olemme, vai voisiko olla, että eksotiikka vetää puoleensa, sukupuoleen katsomatta. Sinun ulkkarikavereillasi on eksotiikkalisää täällä ja sinulla puolestaan ulkomailla. Ja sen enempää sinulla kuin minullakaan ei ole sitä eksotiikkalisää täällä.
Ihan kuule eri syistä. Myös jenkeissä mulla oli ihan sikana vientiä. Ja myös valkoihoisten muijien kanssa.
Suomalaiset naiset ovat naurettavan rasisteja. Ja piste.
Jos vienti on todella vilkasta ulkomailla muttei kukaan ole kiinnostunut sinusta kotimaassa, niin kysymys ei ole siitä että kotimaassasi oltaisiin rasisteja. Useimmat ihmiset kuitenkin pariutuvat ensisijaisesti saman kansallisuuden edustajan kanssa.
Oletko ihan varma, ettet ole lievästi hyypiö? Tunnen sellaisia miehiä, jotka pystyvät englanniksi ja ulkomaalaisten kanssa käymään small talkia melko sulavasti, mutta omalla äidinkielellä ja omassa kulttuurissa jokin heissä soittaa varoituskelloja. Töykeys, lipevyys, katkeruus...
No kai se sulle juuri oikea pituus on. Ei sitä kannata lähteä väkivalloin lisäämään tahi vähentämään. Tulisi lisähankaluuksia eläään molemmisa tappauksisa