Onko 176cm ”hyvä” pituus miehelle?
Itse olen 19v mies ja tuon pituinen. 176cm on kyllä alle keskiverto suomalaisen miehen pituuden mutta oon onneksi reilusti pidempi kuin useimmat naiset. Mitä mitä mieltä olette, naiset?
Kommentit (154)
Vähän lyhyt sä olisit, mutta kyllä mä sut silti kelpuuttaisin.
N 180 cm
Kaikki miesten aloitukset nyt ollut jatkuvasti jotain pituutta käsitteleviä....ja tästä sitten jankutetaan satoja sivuja. Uskokaa jo, jotkut tykkää, joillekin ihan sama, jotku haluaa pidemmän. Ei me naisetkaan mitään harmaata massaa olla joista jokainen tykkää täsmälleeen samoista asioista miehissä...vaihtelua on huomattavankin paljon. Ja mitä kauemmin ollaan yhdessä, sitä vähemmän ulkoisilla asioilla on väliä, kun sen ihmisen kanssa pitäisi pystyä elämäänkin. Näin ainakin aikuisilla ihmisillä, siis..
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. 186 cm on.
Napoleon-kompleksisen hobittinaisen mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. 186 cm on.
Napoleon-kompleksisen hobittinaisen mielipide.
Jokaisella on oikeus ihanteeseensa ja mielipiteeseensä. On sinullakin varmasti omat ihanteesi. Turha siitä on katkeroitua. T: Eri
On hyvä, tosin suosin vähän lyhyempiä koska olen itsekin keskiarvoa lyhyempi. Suosimisella tarkoitan, että lyhyempiin ihastun useammin ja kiinnostavat enemmän. Lyhyitä kiinnostaa yleensä lyhyet ja pitkiä pitkät, keskipituisia keskipituiset mutta samaan aikaa paikalla on yleensä paljon enemmän keskipituisia samoilla apajilla, Gaussin käyrä. Lyhyenä olen onneksi yleensä se ainoa taskuvenus talossa jos lyhyt mies sattuu paikalle ja sillä tavalla on etulyöntiasema suppeamman alan markkinoilla. Sama etu on pitkillä keskenään, ei tarvitse vilkuilla joka suuntaan.
Miten 176cm pitkä mies mahtuu sisäänne? Eihän peräsuolikaan ole niin pitkä?
On hyvä pituus, älä mieti pituuttasi, sä et voi sille mitään, äläkä ajattele että olet lyhyt. Mikään muu ei ole pahempaa kuin mies joka on epävarma pituudestaan. Pilaat luonteesi sillä asialla.
T. 184cm nainen ja monesti oon miettiny että oon liian pitkä ja pitäis olla lyhyempi. Seurustelin sun pituisen miehen kanssa jolle se oma pituus oli ongelma ja se samalla lyttäsi minua alemmaksi. Josta tuli ongelmia suhteeseen, kun lyttäs itseään ja samalla mua.
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian lyhyt omaan makuun....mutta muukin ruumiinrakenne vaikuttaa. Jos olet muutenkin tosi pieni, ei ole minun makuuni yhtään. Mutta toki on myös naisia, jotka tykkää sellaisesta.
Oletko itse siis pidempi? Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies, pitkälle ja näyttävälle naiselle pitkä mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, vaikka 180cm olisi kyllä paras.
Ihan niinkuin huomaisit eron.
Siksi sanoinkin, että kelpaa ja kyllä 4cm nyt varmaan huomaa. Parhaat miehet 180cm tai vähän yli.
Ei ole, pitää olla vähintään 190 cm, tuuhea tukka ja paksu lompakko.
N24
Vierailija kirjoitti:
Vähän liian lyhyt omaan makuun....mutta muukin ruumiinrakenne vaikuttaa. Jos olet muutenkin tosi pieni, ei ole minun makuuni yhtään. Mutta toki on myös naisia, jotka tykkää sellaisesta.
Muuten komeat kasvot ja melko lihaksikas mutta ei mikään bodaaja. Semmoinen atleettinen jos tiedät mitä tarkotan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse siis pidempi? Lyhyelle naiselle kuuluu lyhyt mies, pitkälle ja näyttävälle naiselle pitkä mies.
Tähän(kään) ei ole olemassa mitään sääntöjä tai määräyksiä, vaan jokainen tykkää mistä tykkää. Olen itse 164cm, mieheni on minua 20cm pidempi. Hänkin hulluna minuun, en nyt tiedä sitten, rikotaanko molemmat jotain 'sääntöä' tässä.. 😅 Mielestäni just hyvä pituusero, yli 190cm olisi jo mielestäni taas liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän(kään) ei ole olemassa mitään sääntöjä tai määräyksiä, vaan jokainen tykkää mistä tykkää. Olen itse 164cm, mieheni on minua 20cm pidempi. Hänkin hulluna minuun, en nyt tiedä sitten, rikotaanko molemmat jotain 'sääntöä' tässä.. 😅 Mielestäni just hyvä pituusero, yli 190cm olisi jo mielestäni taas liian pitkä.
Mutta onko 184cm muka jo pitkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet suomalainen mies suomessa niin ei ole. Ulkkari täällä voi olla vaikkapa läski 165cm ja vientiä riittää mutta suomalaisen miehen pitää olla joku miljonääri kalsarimalli päästääkseen samaan.
Suosittelen matkustamista. Tulet yllättymään miten helppoa se on kun naiset eivät ole suomirasisteja.
Nyt menee kyllä vähän yli
-ap[/quote
Ihan kuule on ollut ulkkarikavereita joilla on tuollaiset speksit. Kun käydään viihteellä niin heitä tullaan hakemaan tanssimaan ja jään aina seinäkukaksi.
Itsekin ihmettelevät tuota. Noh, eipä väliä. Kaikkialla muualla maailmassa se kyllä menisi toisin päin.
Ajatella että tällainen pönäkkä blondi suomimamma on kovaa valuuttaa jossain Etelä-Euroopassa kun taas täällä kotimaassa täysin näkymätön vastakkaisen sukupuolen edustajille. Mistä luulet tämän johtuvan? Oletteko te suomimiehetkin yhtä hirveitä kuin me naiset olemme, vai voisiko olla, että eksotiikka vetää puoleensa, sukupuoleen katsomatta. Sinun ulkkarikavereillasi on eksotiikkalisää täällä ja sinulla puolestaan ulkomailla. Ja sen enempää sinulla kuin minullakaan ei ole sitä eksotiikkalisää täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten komeat kasvot ja melko lihaksikas mutta ei mikään bodaaja. Semmoinen atleettinen jos tiedät mitä tarkotan.
No, minusta kuulostaa ihan hyvältä. Ei siis todellakaan mitään bodaria tuolla haettukaan, hyi, vaan ettei ole liian laiha ja kapeaharteinen. Edelleen, siis vaan minun mielipiteeni.