Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi kaikissa mikroaaltouuneissa on sarana vasemmalla?

Vierailija
28.11.2020 |

Tahtoo saranan oikealle! Mur.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Mulla se on alhaalla eli aukeaa laskutasoksi.

Vierailija
2/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama olen ihmetellyt itsekin Huhijen mukaan 90-luvulla olisi yhdessä merkissä ollut käännettävä kätisyys. Lienee urbaanilegendaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se hemmetin kilaus! Yritäpäs käydä salaa yöpalalla....😣

Vierailija
4/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole.

Vierailija
5/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehitetty oikeakätisille.

Vierailija
6/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai arrgh! En tiedä onko kaikissa. Minulla on oiva mikro, palvellut jo parikymmentä vuotta ja silloinkin sain sen käytettynä. Sittemmin olen muuttanut ja nykyisessä kodissani mikron paikka on äärimmäisenä oikealla. Vasemmalla olevat saranat ovat hankalat mutta en tahdo pelkästään sen takia uusia mikroa. Seuraavaan kun ostan, katson tietysti, että saranat ovat oikealla. Kaikkein mieluiten kätisyys olisi vaihdettavissa. Voi itku jos ne on kaikissa mallleissa vasemmalla.

Vierailija
7/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma että tämä totuus ei ole vielä kaikille keittiösuunnittelijoille valjennut.  Meilläkin mikron paikka äärimmäisessä kolossa oikealla. Ja vielä kauimpana jääkaapista joka on äärimmäisenä vasemmalla. Onneksin sen oven kätisyyden voi sentään itse päättää.

Vierailija
8/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai arrgh! En tiedä onko kaikissa. Minulla on oiva mikro, palvellut jo parikymmentä vuotta ja silloinkin sain sen käytettynä. Sittemmin olen muuttanut ja nykyisessä kodissani mikron paikka on äärimmäisenä oikealla. Vasemmalla olevat saranat ovat hankalat mutta en tahdo pelkästään sen takia uusia mikroa. Seuraavaan kun ostan, katson tietysti, että saranat ovat oikealla. Kaikkein mieluiten kätisyys olisi vaihdettavissa. Voi itku jos ne on kaikissa mallleissa vasemmalla.

On ne kaikissa. Mulla oli mikron paikka samalla lailla kuin sulla ja yritin etsiä toisin påin avautuvaa mikroa, kävin läpi kaikki kaupat ja kysyin tilausvalikoimistakin, mutten löytänyt. Luovuin mikrosta.

Vierailija
9/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ovat ihmetelleet muutkin.

https://www.google.fi/amp/s/www.reviewed.com/refrigerators/features/ask…

Vastaus löytynee tuolta.

Vierailija
10/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkinpa vähän asiaa.

Uusia mikroja ei näemmä enää tehdä kuin oikeakätisinä koska kysyntää ei ole riittävästi toisenlaisille. Kuulemma merkistä riippumatta kaikki tulee yhdeltä ja samalta alihankkijalta ja heidän ei kannata tuotantolinjaa muuttaa vähäisen kysynnän vuoksi.

Tästähän tulee mieleen se ihmiskunnan loppu tarinassa 9. Aste, vai mikä se oli, kun yhdestä tehtaasta ei tullut leivänpaahtimia ja niinpä kaikki muukin maailman talous vähitellen hiipui siihen...

Vierailija
11/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin tarkoitettu oikeakätisille? Vasemmalla kädellähän se aukaistaan!

Vierailija
12/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sä oikeesti tyhmä vai tekeydytkö tahallasi sellaiseksi?

Vierailija
13/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkinpa vähän asiaa.

Uusia mikroja ei näemmä enää tehdä kuin oikeakätisinä koska kysyntää ei ole riittävästi toisenlaisille. Kuulemma merkistä riippumatta kaikki tulee yhdeltä ja samalta alihankkijalta ja heidän ei kannata tuotantolinjaa muuttaa vähäisen kysynnän vuoksi.

Tästähän tulee mieleen se ihmiskunnan loppu tarinassa 9. Aste, vai mikä se oli, kun yhdestä tehtaasta ei tullut leivänpaahtimia ja niinpä kaikki muukin maailman talous vähitellen hiipui siihen...

Aika pelottavaa tuollainen monopoli

Ja kun sinne tehtaaseen iskee korona, niin maailmasta loppuu mikroaaltouunit...

Vierailija
14/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään rautalangasta.

N. 90% on oikeakätisiä ja se kuuma tuote/lautanen/painava otetaan pois yleensä oikealla kädellä. Kis tarvii kahta kättä niin sitten on jo isompi lautanen/tosi kuumaa keittoa tms.

Vierailija
15/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väännetään rautalangasta.

N. 90% on oikeakätisiä ja se kuuma tuote/lautanen/painava otetaan pois yleensä oikealla kädellä. Kis tarvii kahta kättä niin sitten on jo isompi lautanen/tosi kuumaa keittoa tms.

Sen oven saa kokonaan auki joten ei ole väliä oletko oikea- vai vasenkätinen kun otat sen ruuan ulos mikrosta. Enemmän vaikuttaa mikron paikka keittiössä. Meilläkin ainoa luonteva paikka mikrolle on keittiön oikeassa reunassa joten kun sen oven avaa (vasemmalle) niin astia pitää keinotella varovasti ulos koska olet tungettuna keittiön perimmäiseen nurkkaan.

En rupea tekemään kallista keittiöremonttia yhden mikron takia.

Vierailija
16/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä mikro ylösalaisin jos häiritsee

17/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hankalaa jos mikrossa on sarana vasemmalla. Kuinka laitat tällaiseen mikroon oikean käden kyljyksen?

Vierailija
18/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, inhoan tätä. Eikä saa väännettyä edes hiljemmalle.

Wanted: mikro josta kilauksen saa pois

Vierailija
19/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännä mikro toisin päin niin sarana on oikealla

Vierailija
20/21 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, inhoan tätä. Eikä saa väännettyä edes hiljemmalle.

Wanted: mikro josta kilauksen saa pois

Meidän UPO:sta vissiin saa äänet pois, en tosin ole kokeillut, kun itse koen ne kätevänä.