miksi valvot vielä?
Mulla flunssa, joka pitää yskää ja hirveää nuhaa... Ei auttanut edes Bruce Willis seksipommina illan elokuvassa...
Kommentit (41)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:08"]
17: en.
[/quote]
Kun mietit menneitä suhteitasi, olisiko jossain niistä voinut olla onnistumisen mahdollisuuksia?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:08"]
[/quote]
Kun mietit menneitä suhteitasi, olisiko jossain niistä voinut olla onnistumisen mahdollisuuksia?
Mitähän sitä nyt tekisi? T. 28-vuotias työtön. Menisiskö aamukaljalle baariin?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:03"]Yövuoro sairaalassa, tauko nyt.
[/quote]
miksi tauolla ei ssa lukea av-palstaa sairaalassa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:16"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 01:03"]Yövuoro sairaalassa, tauko nyt.
[/quote]
miksi tauolla ei ssa lukea av-palstaa sairaalassa?
[/quote]
Kännyllä siis luen, en työpaikan koneella.
19, 20: kyllä monessakin. tai no, ehkä kolmessa. yhden jätin, en enää tiedä miksi. toinen lähti ja se kolmaskin. muitakin suhteita on ollut, mutta ne ovat merkityksettömiä.
Perheessä uusi vauva ja valvottaa. Mun vuoro hoitaa alkuyön tapahtumat.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:53"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:44"]Uni ei tule, kun oma terveydentila pelottaa niin paljon :(
[/quote]
Mikä on?
[/quote]
Jatkuvat kipukohtaukset ylävatsalla, kipu vie minut shokkitilaan enkä pysty itse soittamaan ambulanssia. Pelkään kipukohtauksia jatkuvasti. Lääkärit eivät tiedä mikä minua vaivaa :(
[/quote]
Meet heti päivystykseen!
odotan teiniä kotiin lastenhoitokeikalta. itse aika pirtee olo, tuli aamulla nukuttua liian pitkään
Kirjoitan tutkimusartikkelia. Vauva-palsta on täydellinen keino nollata aivot ruokatauon ajaksi :D Kohta jatkuu taas järkevämpi aivotoiminta.
Tietokone oli jo kiinni, mutta sitten vain avasin sen uudelleen ja tässä sitä ollaan.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:53"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:47"][quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:44"]Uni ei tule, kun oma terveydentila pelottaa niin paljon :(
[/quote]
Mikä on?
[/quote]
Jatkuvat kipukohtaukset ylävatsalla, kipu vie minut shokkitilaan enkä pysty itse soittamaan ambulanssia. Pelkään kipukohtauksia jatkuvasti. Lääkärit eivät tiedä mikä minua vaivaa :(
[/quote]
Onko sappikivet suljettu pois?
Valvon sairasta lasta. Kohta taas tarkistus, ehkä sitten pääsen nukkumaan.
Baarista kotiuduin yksin :( Nyt pitää jatkaa keskenjäänyttä kirjoittamista, dead line vajaan kuukauden päästä ja vamiina vasta noin neljännes. Onneksi olen ns. yöihminen.