Hesessä tai mäkissä töissä olevat tai olleet! KYSYMYS
kuinka useasti asiakkaat tilaa hampurilaisen ilman salaattia tai ilman muita "rehuja"? Onko jokapäiväinen ilmiö?
Kommentit (68)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:05"]Ei. Ilman suolakurkkua päivittäin joku tilaSi. MiKSI? Oli jumalauta ärsyttävää, varsinkin kiireisinä vkl öinä.
[/quote]
Onko se sulta tai firmalta jtn pois? Luulisi että joudut vähemmän tekemään jos asiakas jättää täytteitä pois.
Vai onko työläämpää laittaa hamppariin pihvi, kuin esim pihvi, juusto, ketsuppi, sinappija suolakurkku?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:05"]Ei. Ilman suolakurkkua päivittäin joku tilaSi. MiKSI? Oli jumalauta ärsyttävää, varsinkin kiireisinä vkl öinä.
[/quote]
Onko se sulta tai firmalta jtn pois? Luulisi että joudut vähemmän tekemään jos asiakas jättää täytteitä pois.
Vai onko työläämpää laittaa hamppariin pihvi, kuin esim pihvi, juusto, ketsuppi, sinappija suolakurkku?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 00:03"]
[/quote]
[/quote] ei ole, mutta pikaruokalassa sitä haluaa tehdä kaiken nopeasti ja virtaviivasesti. Että yhdellä kierroksella on kaikki aterian tarvikkeet tarjottimella. Toisekseen olisi pitänyt painottaa selvästi tarkemmin, että tarkoitin lähinnä ruuhka-akoina tapahtuvaa nirsoilua. Jos olemme kahdestaan töissä esim pe yönä, ja olemme valmistaneet hampurilaisia valmiiksi ruuhkaan ja sitten tilataan erikois hamppareita. Kun ihan oikeasti jos kaikki alkavat tilaamaan näin, ei ole mitään pikaruokaa!
Mä tilaan aina jonkun erikoisburgerin. Joko ilman tuoretta tomaattia tai ilman suolakurkkua, fiiliksestä riippuen. Ja syy on se, että haluan aina tuoreen, vasta tehdyn hampurilaisen...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:34"]
Hese oli mukava työpaikka. Palkka on vuoropäälliköltä yli 11€ tunnilta, työntekijän vähän vähemmän. Ilmapiiri on mukava ja kannustava ainakin siellä missä itse olin (2 paikkaa Espoossa ja 1 Helsingissä). Lähdin paremman palkan perässä muualle, mutta palaan ehkä äitiysloman jälkeen takaisin Heselle, sillä nykyinen työpaikkani lopetetaan.
[/quote]NO jo on vuoropäällikönkin palkka surkea
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:56"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:34"]Kuka on kurkulle allerginen? En ole ikinä tavannut sellaista, vaikka työskennellyt laitoskeittiössä vuosia
[/quote]
Mä oon, mutta harvoin sitä huutelen. Jätän vaan ne syömättä tai pyydän ilman. Ei mun muelestä asiakkaan tarvi selostaa, miksi ei jotain halua.
[/quote]
Selosta nyt hyvä ihminen!
En ole hamppariravintolassa töissä, mutta meillä ei tehdä allergiaystävällistä tuotetta, jos tilaa ilman jotain. Voi silti olla samalla laudalla leikattu tms.
Vasta jos sanoo allergiasta, varmistetaan, ettei ainekset missään vaiheessa pääse kosketuksiin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 22:47"]
Arvosteletteko mielessänne asiakkaiden tilauksia? Esim. Jos joku oikein lihava vaikka tilaa monta hampurilaista? :)
Pakko myöntää, että välillä.. Jos vaikka joku isokokone tilasi ison annoksen kaikkea ja sitten cokis light.... Mutta kyllä huomasi, että jotkut häpesi tilatessaa, ja sitten tuli itselle ihan typerä olo että mitä helvettiä mä tuomitsen jonkun ruokatottumuksia.
Öö?
Mäoon läski, mutta aina oon tykännyt enemmän sokerittomien limppareiden mausta, en tiiä miks mut se maistuu kivemmalta. Ehkä kun lapsuudessa juotiin pelkkiä light mehui yms. Dont know. Pitäskö mun jatkossa tilata normi kokis etten näytä urpommalta?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:31"]Tilaan aina ilman suolakurkkuja jotta saan tuoreen hampurilaisen enkä varttia tiskissä seisonutta.
[/quote]
Hei! Mw tehdään myös miehen kanssa noin. (Opetin kikan sille) tilaan siis usein hampparit ilman sipulia koska silloin saa lämpimän hampparin. Enkä kyllä kauheesti tykkääkkään siitä sipulista joka raakana rouskuu hampaissa.