Hesessä tai mäkissä töissä olevat tai olleet! KYSYMYS
kuinka useasti asiakkaat tilaa hampurilaisen ilman salaattia tai ilman muita "rehuja"? Onko jokapäiväinen ilmiö?
Kommentit (68)
Kyllä tilaa. Päivittäin, todella monta kertaa päivässä saa tehdä purilaisia ihan vaan pelkällä pihvillä ja ketsupilla tai jopa pelkällä pihvillä. Useimmiten tulevat lapsille. Mutta juurikin edellämainitusta syystä johtuen veikkaan, että tämä vaihtelee ravintoloittain - joissakin ravintoloissa käy paljon enemmän lapsiperheitä asiakkaina kuin toisissa.
Mikä on hesen työssä parasta, entä kuinka paljon parempi palkka esim. Vuoropäälliköllä on tavalliseen tarjoilijaan verrattuna?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:05"]
Ei. Ilman suolakurkkua päivittäin joku tilaSi. MiKSI? Oli jumalauta ärsyttävää, varsinkin kiireisinä vkl öinä.
[/quote]
mä ainakin tilaan ilman suolakurkkuja. mutta ihan sen takia ettei teidän tarvitse tehdä mulle erillistä ilman niitä, nypin ne syömisen yhteydessä pois :)
Saako itse syödä burgereita ilmaiseksi
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:14"]
Kyllä tilaa. Päivittäin, todella monta kertaa päivässä saa tehdä purilaisia ihan vaan pelkällä pihvillä ja ketsupilla tai jopa pelkällä pihvillä. Useimmiten tulevat lapsille. Mutta juurikin edellämainitusta syystä johtuen veikkaan, että tämä vaihtelee ravintoloittain - joissakin ravintoloissa käy paljon enemmän lapsiperheitä asiakkaina kuin toisissa.
[/quote] Totta! Lapsille aina vaan ketsupilla ja juustolla...
Vierailija 05.04.2014 klo 21:05
Ei. Ilman suolakurkkua päivittäin joku tilaSi. MiKSI? Oli jumalauta ärsyttävää, varsinkin kiireisinä vkl öinä.
mä ainakin tilaan ilman suolakurkkuja. mutta ihan sen takia ettei teidän tarvitse tehdä mulle erillistä ilman niitä, nypin ne syömisen yhteydessä pois :)
Miksi tämä saa alapeukkuja? :o kertokaa alapeukuttajat ihmeessä
eihän euron juustossa ole muuta kuin sämpylä, pihvi ja jtn muuta mutta ei ainakaan mitään vihreää :D
Tilaan aina ilman suolakurkkuja jotta saan tuoreen hampurilaisen enkä varttia tiskissä seisonutta.
Hese oli mukava työpaikka. Palkka on vuoropäälliköltä yli 11€ tunnilta, työntekijän vähän vähemmän. Ilmapiiri on mukava ja kannustava ainakin siellä missä itse olin (2 paikkaa Espoossa ja 1 Helsingissä). Lähdin paremman palkan perässä muualle, mutta palaan ehkä äitiysloman jälkeen takaisin Heselle, sillä nykyinen työpaikkani lopetetaan.
[/quote]
Just. Hyvä asenne jos ärsyttää, kun joutuu tekemään sitä työtä mistä maksetaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:29"]
[/quote]
En peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta olisko tuon sekavuuden takia. Ensimmäinen lause antaa ymmärtää, että nimenomaan tilaat "erikoistoiveella" hampurilaisen ja jälkiosassa annat kuitenkin ymmärtää, ettet tilaakaan, vaan nypit oma-alotteisesti suolakurkut pois standardipurilaisesta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:34"]
[/quote]
Just. Hyvä asenne jos ärsyttää, kun joutuu tekemään sitä työtä mistä maksetaan.
[/quote] Usko tai älä, rakastin työtäni pikaruokalan kassalla Ja keittiössä. Uskon, että kaikilla aloilla tulee näitä juttuj jotka alkavat ärsyttää. Kuten meillä oli suolakurkku ihmiset. Toki jos hampparia ei ole valmiina, voi silloin pyytää ilman suolakurkkua. Enkä edes tiedä miksi, mutta nirsous on aina ärsyttävää. Muuten työskentely oli kivaa, 5 vuotta vierähti. Palkka oli yli 11 € tunti, ei siinäkään valittamista.
Joo tilasi. Usein nää oli reippaasti ylipainoisia miehiä..
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:05"]Ei. Ilman suolakurkkua päivittäin joku tilaSi. MiKSI? Oli jumalauta ärsyttävää, varsinkin kiireisinä vkl öinä.
[/quote]
Joo, kerros missä hesessä olet, en enää sinne sitten tule sinua häiritsemään!! >:\ ja olen numero 11, myös lafkassa työskennellyt. Pilaat koko Hesen maineen!!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:29"]
[/quote]
En peukuttanut mihinkään suuntaan, mutta olisko tuon sekavuuden takia. Ensimmäinen lause antaa ymmärtää, että nimenomaan tilaat "erikoistoiveella" hampurilaisen ja jälkiosassa annat kuitenkin ymmärtää, ettet tilaakaan, vaan nypit oma-alotteisesti suolakurkut pois standardipurilaisesta.
[/quote]
Olisi siis varmaan pitänyt kirjoittaa että tilaisin :) Mutta kun tiedän että se aiheuttaa sitä lisätyötä ja voin ihan hyvin nyppiä ne itse pois kun en ole alleginen en vain tykkää niistä :)
Mäkkärissä työntekijät saa ruuan puoleen hintaan.
[/quote]
Silloin saa takuulla juuri paistetun.
Ammatinvalintakysymyshän tuo.
Tosi paljon riippuu Hesestä.
Osassa on hyvä meininki, osassa uudet työntekijät "syötetään haille" ja vanhempia savustetaan ulos. Vuoropäällikköjä on kaikenlaisia, kusipäänarsisteja ja sitten todella mukavia ihmisiä.