Äiti-ihmisen ei tarvitse käydä baarissa tai ryypätä!
Ihan oikeasti äidit, mitä te teette siellä baarissa? Teidän pitäisi olla kotona hoitamassa lapsianne. On vaan säälittävän näköistä, kun joku äityli siellä hinkkaa itseään joko tankoa/nuorta miestä vasten.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:35"]Siksi siellä pitää käydä nuorena ennen äitiyttä!
[/quote]
Ai niinkun varastoon? Että sitten voi kolmenkynpin jälkeen olla vaan miikkareihin itsekin pukeutuva äiti spagetit tukassa ja lempibiisinä maija mehiläinen?
[/quote]
Nimenomaan. Niin se menee kun tarpeeksi bailaa yliopistovuosinaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:37"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:35"]Siksi siellä pitää käydä nuorena ennen äitiyttä!
[/quote]
Ai niinkun varastoon? Että sitten voi kolmenkynpin jälkeen olla vaan miikkareihin itsekin pukeutuva äiti spagetit tukassa ja lempibiisinä maija mehiläinen?
[/quote]
Nimenomaan. Niin se menee kun tarpeeksi bailaa yliopistovuosinaan.
[/quote]
Ok, onnea valitsemallesi tielle
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:19"]
Ei kiinnosta muiden mielipiteet vaan teen juuri niin kuin itse haluan.
nimim. tänään baariin
[/quote]
Minä myös :) Minne menet?
[/quote]
Ihan tuohon paikalliseen kuppilaan. Eihän tuo mikään laatupaikka ole mutta tänään ei huvita lähteä kauemmaksi Ainakin voin olla varma siitä, että 90 prosenttia asiakkaista on tuttuja jo ennestään, pieni "kylä" kun on kyseessä =)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:10"]
Isä-ihmisiä koskee sama!
[/quote]
ei koske. Mies on mies lapsen saatuaankin, nainen on ensisijaisesti äiti lapsen saatuaan. 99% naisista menettää jopa seksihalunsa loppuelämäkseen lapsen saatuaan, tästä on lukuisia tutkimuksia. Mies on luonnostaan vapaampi sielu kuin nainen ja kokeilunhaluisempi ja halukkaampi harrastamaan seksiä useiden eri kumppaneiden kanssa. Miehelle on luonnollista käydä baareissa, naiselle ei. Varsinkaan äideille ei sellainen käytös edes moraalisesti sovi.
[/quote]
Tähän viestiin saakka kykenin lukemaan tätä ketjua. Minusta ei vaan ole vastaanottamaan moista sontaa yhtään enempää.
Kaikkea sinä ap keksit? Mitä seuraavaksi? Vain äidit ja iskät saa tulla av sivuille? :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:10"]
Isä-ihmisiä koskee sama!
[/quote]
ei koske. Mies on mies lapsen saatuaankin, nainen on ensisijaisesti äiti lapsen saatuaan. 99% naisista menettää jopa seksihalunsa loppuelämäkseen lapsen saatuaan, tästä on lukuisia tutkimuksia. Mies on luonnostaan vapaampi sielu kuin nainen ja kokeilunhaluisempi ja halukkaampi harrastamaan seksiä useiden eri kumppaneiden kanssa. Miehelle on luonnollista käydä baareissa, naiselle ei. Varsinkaan äideille ei sellainen käytös edes moraalisesti sovi.
[/quote]
Älä puhu puppua! Paremmin se parisuhde pysyy kasassa, kun kumpikaan ei hyppää siellä baarissa. Jos joskus lähdetään tuulettumaan ulos, mennään sitten yhdessä. Lapsille hankitaan hoitaja kotiin, tai menevät isovanhemmille tms. paikkaan.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:42"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:19"]
Ei kiinnosta muiden mielipiteet vaan teen juuri niin kuin itse haluan.
nimim. tänään baariin
[/quote]
Minä myös :) Minne menet?
[/quote]
Ihan tuohon paikalliseen kuppilaan. Eihän tuo mikään laatupaikka ole mutta tänään ei huvita lähteä kauemmaksi Ainakin voin olla varma siitä, että 90 prosenttia asiakkaista on tuttuja jo ennestään, pieni "kylä" kun on kyseessä =)
[/quote]
Hienoa :) Pidä hauskaa! Itse tapaan kaverini Helsingissä, mutta sitä ennen haluan käydä muutamalla "itsekseni" ihan vaan tarkkailen menoa. En ole ennen käynyt baarissa itsekseni, joten pidän tätä pienenä seikkailuna ;)
Mä en koskaan ajatellut lopettavani baareilua, mutta niin siinä vain kävi, että kun nuorena siellä ravasin yhtenään - enää ei vain kiinnosta. Se on jokaisen oma valinta, eikä kenelläkään ole siihen puututtavaa, ellei se jotenkin haittaa lapsia.
Yksi tuttava sai aika nuorena ensimmäisen lapsensa. Ei käynyt pahemmin baareissa. Nyt kun lapset alkavat olla 4- ja 5-vuotiaita, ryhtyi käymään joka vkonloppu baarissa, ja Facebook koostuu lähinnä "jes baareileen, siiderit ostettu!!" Ja "vitsi ku pääsis juomaan!". Mutta itse luulen hänellä johtuvan sen siitä, ettei nuorempana elänyt tuota vaihetta.
Kyllä äidit saa käydä joskus vähän aikuisten ihmisten ilmoillakin relaamassa kavereittensa kanssa. Eivät ole miehiä etsimässä, vaan rentoutumassa arjesta.
Pääasia, että lapsi on tuolloin hyvässä hoidossa.
Terveisin mummo, joka mielellään hoitaa lapsenlapsiaan:)
Niin kyllähän oma persoona pitää unohtaa, kun saa lapsen. Esim. jos pidät tanssimisesta baarissa tai käydä silloin tällöin jotain bändiä (yhtyettä, dj:tä, orkesteria, koomikkoa, teatteria, oopperaa, musikaalia...) kuuntelemassa/katsomassa, olet huono äiti ja ihminen. Hyi, kun halveksun vanhempia, jotka käy ulkona -SIIS ILMAN LASTA!!! Mihin tämä maailma on menossa, että äitikin voisi nauttia esim. tanssimisesta.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:47"]
Mä en koskaan ajatellut lopettavani baareilua, mutta niin siinä vain kävi, että kun nuorena siellä ravasin yhtenään - enää ei vain kiinnosta.
[/quote]
Tuohan se on se tavanomainen ja toivottava kuvio. Nuorena kun saa elää itselleen niin on sitten valmis vanhemmaksi.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 20:47"]
Mä en koskaan ajatellut lopettavani baareilua, mutta niin siinä vain kävi, että kun nuorena siellä ravasin yhtenään - enää ei vain kiinnosta.
[/quote]
Tuohan se on se tavanomainen ja toivottava kuvio. Nuorena kun saa elää itselleen niin on sitten valmis vanhemmaksi.
[/quote]
Mä olen itse siihen tyytyväinen, että tämä näin meni. Koen eläneeni hyvän nuoruuden; sain rampata siellä baarissa tanssimassa kyllästymiseen asti. Koin ihastumisia, tapasin uusia ihmisiä, pidin hauskaa. Jotkut ystävät pitävät minua tylsänä, koska en käy baareissa. Jotenkaan en tunne tarvitsevani baaria, en siksi että kokisin eläväni enkä minkään muunkaan vuoksi. Minä olen minä, ja minä olen yksilö. Viiniä otan toisinaan lasillisen, mutta siinä se. Ei se ole yhtään sen erikoisempaa kuin sekään, että käy baareissa. Jokainen elää omaa elämäänsä, niin kuin se parhaalta tuntuu.
Jos sun käsitys baarissa käymisestä on se, että siellä pitää hinkata itseään vieraita miehiä vasten ja touhuta umpijurrissa ilman kontrollia, niin vika on sinussa eikä baarissa käyvissä äiti-ihmisissä.
Kyllä, nainen on itsellinen ihminen myös lapsen saatuaan, ei tarvitse käydä baareissa mutta luojan kiitos saa jos haluaa, eikä siinä ole mitään väärää.
Ai kun taas ihanaa ensi viikonloppuna lähteä laulamaan karaokea ja tanssimaan ja ottaa siideriä. Ihan mahtavaa! Pari hyvää ystävää mukaan. Jes! Tämä viikonloppu on ihan yhtä ihana, perheen kesken aikaa, ulkoilua pelaamista ja saunomista.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 21:21"]
Ai kun taas ihanaa ensi viikonloppuna lähteä laulamaan karaokea ja tanssimaan ja ottaa siideriä. Ihan mahtavaa! Pari hyvää ystävää mukaan. Jes! Tämä viikonloppu on ihan yhtä ihana, perheen kesken aikaa, ulkoilua pelaamista ja saunomista.
[/quote]
Muuten jes. tuo karaoke saa vaan minut itkemään. Kuka hemmetti semmosen keksi ja toi suomeen. Aivan karseaa kuunnella kun ihmiset "laulaa" kun siitä ei tule yhtään mitään. Joo ei ole pakko olla karaoke paikoissa, mutta joskus niissä on oltava..HIRVEETÄ.
-mies-
Vaikka olisikin mahdollisuus käydä,en mene. Nuorena tuli käytyä, enään en mene vaikka maksettaisi :) miehen kanssa lähdetään jos lähdetään syömään , leffaan.
Kyllä, vain isukit saavat hinkata itseään tankoa ja nuoria miehiä vasten.
Itse en tykkää käydä baareissa, enkä ole koskaan tykännyt. Mutta kyllä joskus tulee kuitenkin lonkeroa otettua ystävän luona kaveri porukalla. Ei tosin nyt kohta kahteen vuoteen, kun muksut niin pieniä. Toinen on kohta 3v ja toinen 6kk.
En kuitenkaan pidä baareja pahoina paikkoina, käyköön kuka tykkää.
Jos on lapsia, on tietenkin eri asia jos käy tuulettumassa joka viikonloppu. Kerran kuussa on MINUN mielestäni maximi. Itse tulee lähdettyä alkoholin merkeissä tuulettumaan 1-4 krt vuodessa (tänä vuonna en oo kertaakaan vielä käynyt).
T. Äiti23v.
Musta on vielä säälittävämpää ne 40+ yh-äidit, jotka ovat eksyneet "nuorempien" puolelle tanssimaan kuin viimeistä päivää, kännissä kuin käet yrittämässä sitä 18v poikaa. Kaikki muut katsovat, että mitä ihmettä nuo puuhaa. Herätkää!
[/quote]
Pahimmillaan lasten koulukavereita samassa baarissa!
[/quote]