Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä hienotunteisesti eroon seksisuhdekumppanista?

Vierailija
28.11.2020 |

Minulla on ollut noin 2 vuotta seksisuhde erääseen naiseen. Aloitteentekijänä tähän suhteeseen on ollut tämä nainen ja ennen tätä meillä oli lyhyt romanttinen suhde. Nainen kuitenkin halusi aikanaan lopettaa seurustelusuhteen ja noin kuukausi tämän jälkeen hän otti yhteyttä kysyen, kävisikö seksisuhde? Koska olen eronnut, niin kyllähän se käy fiksun ja kauniin naisen kanssa.

Nainen on kuitenkin tämän 2 vuoden aikana 3 kertaa katkaissut suhteemme, mutta aina muutaman viikon kuluttua hän ottanut taas yhteyttä haluten jatkaa hommaa. Koska seksi maittaa, olen aina jatkanut. Olen kuitenkin alkanut epäillä, että naisella on joku ongelma, enkä hakua olla mukana pahentamassa sitä. Miksi hän jatkuvasti lopettaa ja taas haluaa jatkaa?

Mikä olisi hienotunteinen irtautua tästä. Haluaisin jotenkin myös auttaa tätä naista, jos mahdollista.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että sinulla on todettu herpes, etkå halua ottaa riskiå sen tartuttamisesta.

Mutta että voidaan jatkaa ystävinä.

Vierailija
2/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ettå talitiainen kåvi saunareissulla nokkimassa munan verille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että sinulla on eksklusiivinen seksisuhde laihemman naisen kanssa

Vierailija
4/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja ideoita tähän asti. AP

Vierailija
5/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivat itsellesi kuoppaa, kun epävakaan kanssa olet läheisissä tekemisissä. Sanot suoraan, että tämä oli tässä ja teet palveluksen teille molemmille.

Vierailija
6/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ikinä ajatellut miksi et ihmisenä kelpaa kenellekään?

Vierailija
7/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan ollut yli 10 vuotta naimisissa ja nuorenakin olin tyttöystäviä. Hyvin olen aina kelvannut, ei ongelmaa siinä. AP

Vierailija
8/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen kuitenkin alkanut epäillä, että naisella on joku ongelma, enkä hakua olla mukana pahentamassa sitä. Miksi hän jatkuvasti lopettaa ja taas haluaa jatkaa?"

Miksi et sano suoraan noin miten ajattelet? Luultavasti hän oikeasti haluaisi lopettaa, mutta sitten tulee toisiin aatoksiin hetken mielijohteesta. Paras keino auttaa häntä, on oikeasti lopettaa tuo, sitten hänen on pakko vakavoitua ja tulla järkiinsä sen suhteen mitä haluaa. Muuten tuo jatkuu ikuisesti.

Vierailija
9/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta maistuuhan herrallekin seksi sen naisen kanssa?

Vierailija
10/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta maistuuhan herrallekin seksi sen naisen kanssa?

Maistuu todellakin. AP

Vierailija
11/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot hienotunteisesti tuon saman mitä meillekin. Että sinua on alkanut vaivata ja ehkä olet paljon varpaillasikin siitä, milloin hän taas katkoo välinsä sinuun, joten näet parhaaksi lopettaa seksin välillänne. Mutta jos nainen haluaa kertoa miksi toimii näin, niin kuuntelet kyllä ja tuet häntä, jos vain jotenkin voit.

Vierailija
12/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hienotunteisuutta haet? Tärkeämpää on ilmaista asia lempeästi mutta assertiivisesti; sanoa, että teillä on ollut hyvää aikaa yhdessä, mutta et halua enää jatkaa. Kun nainen kysyy miksi, riittää että toteat jotain sellaista, että on aika siirtyä elämässä eteenpäin. Et jää vastailemaan kysymyksiin, oletko kohdannut jonkun toisen tai eikö hän kelpaa sinulle tms vaan pidät kiinni siitä, että kyse on sinun halustasi muutokseen elämässäsi. Ja sitten pidät kiinni päätöksestäsi vaikka kuinka alkaisi panettaa.

Vierailija
13/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro että olet tavannut uuden naisen, ja tapailet häntä pelkästään.

Vierailija
14/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin seksisuhteet toimii. Monesti toisella syvempiä tunteita ja toivoo että siitä tulisi normaali suhde.

Haluaa olla kanssasi mutta yrittää lopettaa suhteen kun tajuaa ettei mitään enempää tule saamaan. Sitten kuitenkin palaa takaisin kun kaipaa sinua ja kohta taas tajuaa että turhaa haaveilua.

Vierailija
15/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin aikanaan ollut yli 10 vuotta naimisissa ja nuorenakin olin tyttöystäviä. Hyvin olen aina kelvannut, ei ongelmaa siinä. AP

Jos kelpaisit, olisit yhä naimisissa

Vierailija
16/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota pissa/kakkaleikkejä ja syö laksatiiviä.

Vierailija
17/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pystytkö keskustella naisen kanssa? Juttelu kasvotusten olisi nyt järkevin ratkaisu, koska ilmeisesti kuitenkin viihdytte toistenne seurassa. Kuvailemasi perusteella nainen on viehättävä ja tunteita herättävä. Tuntuu, että hän on kovin kiintynyt sinuun, mutta pelkää sitoutumista.

Vierailija
18/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdota pissa/kakkaleikkejä ja syö laksatiiviä.

No nyt alkaa olla yritystä😀. Tämä toimisi kyllä varmasti, muttei ole hienotunteista. AP

Vierailija
19/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, pystytkö keskustella naisen kanssa? Juttelu kasvotusten olisi nyt järkevin ratkaisu, koska ilmeisesti kuitenkin viihdytte toistenne seurassa. Kuvailemasi perusteella nainen on viehättävä ja tunteita herättävä. Tuntuu, että hän on kovin kiintynyt sinuun, mutta pelkää sitoutumista.

Pystyn toki keskusteleen. En usko, että kyse on sitoutumisen puutteesta hänen puoleltaan. Hän olisi romanttisen suhteen aikana halunnut syvempää suhdetta, mutta tuolloin se ei ollut mahdollista. Olin tuolloin eronnut alle vuosi sitten. Lisäksi asumme eri puolilla PK-seutua ja molemmilla lapsi ennestään. En nytkään olisi halukas uusperhesuhteen, mutta naisystäväksi kyllä hänet huolisin.

Vierailija
20/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hänelle että ostit Fleshlightin ja naiselle ei ole enää mitään tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän