Kuinka päästä hienotunteisesti eroon seksisuhdekumppanista?
Minulla on ollut noin 2 vuotta seksisuhde erääseen naiseen. Aloitteentekijänä tähän suhteeseen on ollut tämä nainen ja ennen tätä meillä oli lyhyt romanttinen suhde. Nainen kuitenkin halusi aikanaan lopettaa seurustelusuhteen ja noin kuukausi tämän jälkeen hän otti yhteyttä kysyen, kävisikö seksisuhde? Koska olen eronnut, niin kyllähän se käy fiksun ja kauniin naisen kanssa.
Nainen on kuitenkin tämän 2 vuoden aikana 3 kertaa katkaissut suhteemme, mutta aina muutaman viikon kuluttua hän ottanut taas yhteyttä haluten jatkaa hommaa. Koska seksi maittaa, olen aina jatkanut. Olen kuitenkin alkanut epäillä, että naisella on joku ongelma, enkä hakua olla mukana pahentamassa sitä. Miksi hän jatkuvasti lopettaa ja taas haluaa jatkaa?
Mikä olisi hienotunteinen irtautua tästä. Haluaisin jotenkin myös auttaa tätä naista, jos mahdollista.
Kommentit (67)
Jätä hienotunteisesti eli harvenna seksikertoja pikkuhiljaa ja vetoa kiireisiin ym kunnes lopulta ette enää tapaa. Hiivu pois.
Vierailija kirjoitti:
Jätä hienotunteisesti eli harvenna seksikertoja pikkuhiljaa ja vetoa kiireisiin ym kunnes lopulta ette enää tapaa. Hiivu pois.
Tämän harventamisen olen jo aloittanut, mutta seksistä luopuminen kyllä kirvelee minuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, pystytkö keskustella naisen kanssa? Juttelu kasvotusten olisi nyt järkevin ratkaisu, koska ilmeisesti kuitenkin viihdytte toistenne seurassa. Kuvailemasi perusteella nainen on viehättävä ja tunteita herättävä. Tuntuu, että hän on kovin kiintynyt sinuun, mutta pelkää sitoutumista.
Pystyn toki keskusteleen. En usko, että kyse on sitoutumisen puutteesta hänen puoleltaan. Hän olisi romanttisen suhteen aikana halunnut syvempää suhdetta, mutta tuolloin se ei ollut mahdollista. Olin tuolloin eronnut alle vuosi sitten. Lisäksi asumme eri puolilla PK-seutua ja molemmilla lapsi ennestään. En nytkään olisi halukas uusperhesuhteen, mutta naisystäväksi kyllä hänet huolisin.
Tietääkö hän, että huolisit hänet naisystäväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän harventamisen olen jo aloittanut, mutta seksistä luopuminen kyllä kirvelee minuakin.
Ongelma on siis sinussa. Keskustelet nyt vakavasti sen klkkelisi kanssa ja sanot että nannaa ei tule ennenkuin löydät uuden naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, pystytkö keskustella naisen kanssa? Juttelu kasvotusten olisi nyt järkevin ratkaisu, koska ilmeisesti kuitenkin viihdytte toistenne seurassa. Kuvailemasi perusteella nainen on viehättävä ja tunteita herättävä. Tuntuu, että hän on kovin kiintynyt sinuun, mutta pelkää sitoutumista.
Pystyn toki keskusteleen. En usko, että kyse on sitoutumisen puutteesta hänen puoleltaan. Hän olisi romanttisen suhteen aikana halunnut syvempää suhdetta, mutta tuolloin se ei ollut mahdollista. Olin tuolloin eronnut alle vuosi sitten. Lisäksi asumme eri puolilla PK-seutua ja molemmilla lapsi ennestään. En nytkään olisi halukas uusperhesuhteen, mutta naisystäväksi kyllä hänet huolisin.
Tietää, olen selvästi sen sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli hän ei edelleenkään halua vakavaa suhdetta.
No, ei sulla ole oikein muuta keinoa kuin suora puhe. Eli kerrot hänelle, ettet halua jatkaa pelkkänä seksisuhteena. Ja tosiaan sitten pysyt siinä päätöksessäsi. En oikein usko, että pystyt auttaa häntä hänen ongelmassaan, mikä se sitten onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kirvely kyllä johtuu syfiliksestä
Jostain syystä haluaa seksiä kanssasi, joten kemiat kohtaa ja seksi on hyvää. Eli muuta seksin laatua hiljalleen aina vaan huonommaksi, niin kohta ei enää tule vaikka kerjäisit.
En tiedä minkälaista teidän seksi on, mutta jos olet mahdollisimman nopea, laiska ja itsekäs vonkaaja niin eiköhän nainen etsi muuta seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Sano, että sinulla on todettu herpes, etkå halua ottaa riskiå sen tartuttamisesta.
Mutta että voidaan jatkaa ystävinä.
Herpes ei estä seksin harrastamista.
Itselläni on estolääkitys ja tällä hetkellä sen lisäksi käytän seksikumppanin kanssa kortsua.
Huono neuvo ap:lle siis.
Nainen itse ei ole hienotunteinen. Miksi ihmeessä et pysty sanomaan ei kiinnosta enää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No avaa keskustelu tuosta aiheesta.
Tuo naisen venkoilu vaikuttaa siltä, että hän on onneton siitä, että teillä on vain seksisuhde. Haluaisi siis ehkä jotain pysyvämpää ja sen vuoksi irrottautuu, mutta palaa sitten helpon seksin ja läheisyyden perään.
Katsokaa siis kortit tuon seurustelusuhteen osalta ja sitten jos se ei toimi niin katkaise juttu. Et voi auttaa häntä siinä tapauksessa, jos haluatte ihan eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Nainen itse ei ole hienotunteinen. Miksi ihmeessä et pysty sanomaan ei kiinnosta enää?
Joudun tässä kamppailemaan myös oman mukavuuteni kanssa. On iso homma hankkia vastaavan tasoinen kumppani. Luopuminen ns. karkkiautomaatista ei ole helppoa, vaikka toivon myös naiselle parasta. AP
Joo, totta kai nainen on rikki ja tarvitsee apua kun pelkkä seksisuhde syö hänen sielunsa. Heikko, avuton raukka.
Ap, ilmoita että haluat lopettaa yhtä suoraan kuin nainen ilmoitti että haluaa aloittaa. Ja sitten häivyt takavasemmalle ja huolehdit vain omista asioistasi.
Haluatko irtautua suhteesta vai vain siitä, että se on vähän väliä katkolla? Minä kertoisin samat asiat kuin aloituksessakin naiselle itselleenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joudun tässä kamppailemaan myös oman mukavuuteni kanssa. On iso homma hankkia vastaavan tasoinen kumppani. Luopuminen ns. karkkiautomaatista ei ole helppoa, vaikka toivon myös naiselle parasta. AP
Mutta jos kumppanin haluat, niin joudut hankkia sen joka tapauksessa, kun ei tuo nainen kerran sellainen ole. Teillähän on vain seksisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli hän ei edelleenkään halua vakavaa suhdetta.
No, ei sulla ole oikein muuta keinoa kuin suora puhe. Eli kerrot hänelle, ettet halua jatkaa pelkkänä seksisuhteena. Ja tosiaan sitten pysyt siinä päätöksessäsi. En oikein usko, että pystyt auttaa häntä hänen ongelmassaan, mikä se sitten onkin.
Eiköhän se "ongelma" ole uusi poikakaverikandidaatti.
Nainen lopettaa seksisuhteen tapaillakseen kiinnostavampaa miestä. Ja palaa kun se suhde ei lähtenyt liikkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kumppanin haluat, niin joudut hankkia sen joka tapauksessa, kun ei tuo nainen kerran sellainen ole. Teillähän on vain seksisuhde.
Seurustelusuhde tai seksisuhde. Kumpikin käy, mutta ilman huolta toisen mielenterveydestä. AP
Sano sille että löysit netistä uuden naisen joka näyttää nuorelta Angelina Jolielta ja haluaa seksisuhteen kanssasi (sinun, ei hänen kanssaan)
Laita seksisuhde poikki ja ryhdy etsimään itsellesi seurustelukumppania. Tässä järjestyksessä. Voit tukea naista jatkossa ystävänä, jos se sopii hänelle
Ainoastaan tiukka miespeppu on parempi kuin flesukka.