Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka päästä hienotunteisesti eroon seksisuhdekumppanista?

Vierailija
28.11.2020 |

Minulla on ollut noin 2 vuotta seksisuhde erääseen naiseen. Aloitteentekijänä tähän suhteeseen on ollut tämä nainen ja ennen tätä meillä oli lyhyt romanttinen suhde. Nainen kuitenkin halusi aikanaan lopettaa seurustelusuhteen ja noin kuukausi tämän jälkeen hän otti yhteyttä kysyen, kävisikö seksisuhde? Koska olen eronnut, niin kyllähän se käy fiksun ja kauniin naisen kanssa.

Nainen on kuitenkin tämän 2 vuoden aikana 3 kertaa katkaissut suhteemme, mutta aina muutaman viikon kuluttua hän ottanut taas yhteyttä haluten jatkaa hommaa. Koska seksi maittaa, olen aina jatkanut. Olen kuitenkin alkanut epäillä, että naisella on joku ongelma, enkä hakua olla mukana pahentamassa sitä. Miksi hän jatkuvasti lopettaa ja taas haluaa jatkaa?

Mikä olisi hienotunteinen irtautua tästä. Haluaisin jotenkin myös auttaa tätä naista, jos mahdollista.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että hänellä on aina välillä joku uusi, johon keskittyy, mutta ei viitsi sanoa että se on se syy välien katkaisuun. Sitten kun siitä ei tulekaan mitään, palaa takaisin.

Ihmettelen, kun kaikki kommentoijat maalailee, että NAISELLA on liikaa tunteita, kun mikään kerrottu ei viittaa siihen. Ap sen sijaan on tossukka, joka on moneen kertaan osoittanut, että hänelle käy tanssia naisen pillin mukaan. Ei ihme, että häntä ei kunnioiteta eikä oteta tosissaan.

Kai ap olet klamydiatestissä muistanut käydä aina välillä?

Tanssi naisen pillin mukaan käy, koska se on helppo ratkaisu minulle. Vastikkeetonta säännöllistä seksiä 👍, en etsi enää mitään elämäni rakkautta. Olen nelikymppinen ja nainenkin kolmivitonen. Tautiasiat on hoidettu vastuullisesti.

Helppo ratkaisu? Miksi sitten kehittelet naiselle kuvitteellisia ongelmia, haluat auttaa keksimissäsi ongelmissa ja olet niin loukkaantunut jäähypenkille päätymisistä, että haluat lopettaa koko jutun?

Tämä ketju on auttanut ymmärtämään asiaa, siksihän keskustelupalstoja on olemassa. Kaikki on varmasti hyvin naisella. En ole mitenkään loukkaantunut kenellekään. AP

No tuo ei kyllä ole totta. Sinulla on selvästi tunteet pelissä. Luulen että naisella ei ole.

Vierailija
62/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghostaat vaan reilusti. Maan tapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että hänellä on aina välillä joku uusi, johon keskittyy, mutta ei viitsi sanoa että se on se syy välien katkaisuun. Sitten kun siitä ei tulekaan mitään, palaa takaisin.

Ihmettelen, kun kaikki kommentoijat maalailee, että NAISELLA on liikaa tunteita, kun mikään kerrottu ei viittaa siihen. Ap sen sijaan on tossukka, joka on moneen kertaan osoittanut, että hänelle käy tanssia naisen pillin mukaan. Ei ihme, että häntä ei kunnioiteta eikä oteta tosissaan.

Tanssi naisen pillin mukaan käy, koska se on helppo ratkaisu minulle. Vastikkeetonta säännöllistä seksiä 👍, en etsi enää mitään elämäni rakkautta. Olen nelikymppinen ja nainenkin kolmivitonen. Tautiasiat on hoidettu vastuullisesti.

Helppo ratkaisu? Miksi sitten kehittelet naiselle kuvitteellisia ongelmia, haluat auttaa keksimissäsi ongelmissa ja olet niin loukkaantunut jäähypenkille päätymisistä, että haluat lopettaa koko jutun?

Tämä ketju on auttanut ymmärtämään asiaa, siksihän keskustelupalstoja on olemassa. Kaikki on varmasti hyvin naisella. En ole mitenkään loukkaantunut kenellekään. AP

No tuo ei kyllä ole totta. Sinulla on selvästi tunteet pelissä. Luulen että naisella ei ole.

Nyt vedät hyvin vahvoja johtopäätöksiä tuntematta yhtään ihmisiä. AP

Vierailija
64/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47 jatkaa. Yleensähän noi vähän määrittelemättömät suhteet hiipuu pois itsestään eikä tarvitse tehdä varsinaista eropuhetta. Jompikumpi alkaa osoittaa vähempää kiinnostusta ja yleensä se viesti menee perille siinä samalla kun ajaudutaan eri suuntiin.

No jos tapaillaan säännöllisesti niin pitäähän se "eropuhe" pitää.

Yleensä se kuitenkin menee siihen, että tapaillaan vähän harvemmin kunnes ei ollenkaan.

Ilmeisesti sinulla. Itse tykkään suorasta puheesta.

En tarkoita sitä, että kannattaa välttää suoraa puhetta, vaan että joskus suhteet alkaa vähän omalla painollaan ja myös loppuu omalla painollaan. Jos ei se ole ollut virallinen suhde joka on jollain lailla määritelty ja sovittu, niin ei sitä päättymistäkään tarvitse erikseen välttämättä keskustella.

Vierailija
65/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kumpi sinusta on vahva johtopäätös?

Se että totean sinulla olevan tunteet pelissä kun vatvot naisen asioita täällä tuntikaupalla?

Vai se että totean että naista ei hirveästi kiinnosta kun laittaa sinut jäähypenkille aina välillä?

Sanoisin että nuo ovat hyvinkin yksinkertaisia ja perusteltuja tulkintoja, joiden tekemiseen ei tarvitse sen syvällisemmin henkilöitä tuntea.

Vierailija
66/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

47 jatkaa. Yleensähän noi vähän määrittelemättömät suhteet hiipuu pois itsestään eikä tarvitse tehdä varsinaista eropuhetta. Jompikumpi alkaa osoittaa vähempää kiinnostusta ja yleensä se viesti menee perille siinä samalla kun ajaudutaan eri suuntiin.

No jos tapaillaan säännöllisesti niin pitäähän se "eropuhe" pitää.

Yleensä se kuitenkin menee siihen, että tapaillaan vähän harvemmin kunnes ei ollenkaan.

Ilmeisesti sinulla. Itse tykkään suorasta puheesta.

En tarkoita sitä, että kannattaa välttää suoraa puhetta, vaan että joskus suhteet alkaa vähän omalla painollaan ja myös loppuu omalla painollaan. Jos ei se ole ollut virallinen suhde joka on jollain lailla määritelty ja sovittu, niin ei sitä päättymistäkään tarvitse erikseen välttämättä keskustella.

No, sen aloittamisesta keskusteltiin, joten minusta lopettamisesta sovitaan myös.

Vierailija
67/67 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa. Kumpi sinusta on vahva johtopäätös?

Se että totean sinulla olevan tunteet pelissä kun vatvot naisen asioita täällä tuntikaupalla?

Vai se että totean että naista ei hirveästi kiinnosta kun laittaa sinut jäähypenkille aina välillä?

Sanoisin että nuo ovat hyvinkin yksinkertaisia ja perusteltuja tulkintoja, joiden tekemiseen ei tarvitse sen syvällisemmin henkilöitä tuntea.

Sovimme siten, että olet oikeassa. AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi