Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi täällä ei saa vastauksia kysymyksiin?????

28.07.2006 |

Pitääkö lapsettomissa ja plussanneissa lapsettomissa kuulua aktiivisesti johonkain pinoon et sais vastauksia kysymyksiin???

Monta kertaa olen jotain kysynyt ja joskus jopa saanut vastauksia pari, mutta hyvin harvoin. Sitä en kyllä usko että kukaan ei vastata osaisi. Onko vain oma napa niin tärkeänä mielessä ettei viitsitä vastata muiden kysymyksiin??

Tämän kirjoituksen tarkoitus ei sitten ollut kuitenkaan moittia teitä vaikka sen kuvan varmaankin kyllä sai, olen vain lukenut monen muunkin kirjoituksia ettei täältä vastausta saa. teillä kuitenkin on paremmin tietoa eri hoitomuodoista kun täälläon paljon niitä joilla viimiset hoidot menossa kun meitä on tosi paljon sellaisia jotka ovat hoidoissa ihan alkupäässä.

Voisko joku vähän valaista asiaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä osaanko valaista asiaa, mutta yritetään! :)

Muista en tiiä, mutta ainaki ite oon hirmu huono vastaan oikeestaan mihinkään, tulee tosi harvoin luettua muita ku sitä " omaa pinoo" ... Varsinki näin kesällä. Ja ne pinot on kyllä ymmärtääkseni tarkotettu kaikille, että kehottaisin kyllä liittymään johonki, jos vertaistukea kaipaa! Ja varmaan kaipaaki tässä asiassa. Harvoilla kummiski on monia tai edes yhtä kaveria, joka olis samassa tilanteessa.

En usko kuitenkaan, että kyse olis mistään omanapaisuudesta! Muistan kyllä, että itekään en hulluna niitä vastauksia saanut aikoinaan, mutta kun hakee aikaisempia viestejä samasta aiheesta, niin aika monesta asiasta on jo keskusteltu ja saattaa löytää vastauksen kysymättäkin tai aloittamatta uutta aihetta. Siis ainahan saa kysyä, en sitä meinaa! :)

Niin ja semmonen tuli vielä mieleen, että moni varmaan lukee semmosia aiheita, mitkä lähinnä koskettais ittee, kun näitä viestejä tulee kuitenki aika paljon, ettei kaikkea kerkee kahlata läpi. Niin ei vaan tuu tosiaan luettua tai huomattua niitä epätoivoisia kysymyksiä! ;)

Oikein hyvää jatkoo sulle, toivottavasti saat enempi vastauksia!

Vierailija
2/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, monilla on tällä hetkellä lomat ja hoitotauot päällä, joten palsta ei ole juurikaan nyt aktiivinen. Tämä palsta on kuitenkin mielestäni yksi parhaimmista vastaamaan nimenomaan täysin asiallisesti ja runsaalla tiedolla kysymyksiin.

Palstan sykli menee myös niin, että viikonloppuisin on hiljaisempaa ja sitten arkiviikkoina palsta aktivoituu.

Toivottavasti kuitenkin saat vastauksia kysymyksiisi! Yleensä kyllä samassa tilanteessa olevia on muitakin ja joku osaa vastata kysymyksiin. Hyvät perustiedot kannattaa hankkia jo lukemalla infopaketit lapsettomuuskysymyksistä lapsettomuusklinikoiden sivuilta (Väestöliitto, Felicitas jne.)

Aurinkoisin terveisin

SaraMaarika (olen myös palstatauolla - ollut jo 2 kuukautta :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaa ajoittaa vähän omia kysymyksiä alkuviikolle jos silloin on vilkkaampaa tai sitten nostella niitä sillai et ovat alkuviikosta esillä.

Vauvakuume puolella pinoudun clomisteissa ja sieltä yleensäkyllä saa tietoa mut sitten aina joskus ei osaa kukaan vastata.

Onko täällä pinoa jossa oli clomisteja tai entisiä sellaisia?

Varmaan aika moni on entinen clomisti.

Vierailija
4/6 |
28.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn aina vanhat pinot läpi ennenkuin aloitan uuden aiheen, vanhoista saattaa löytyä ihan samoja pohdintoja ja kysymyksiä kuin itselläkin on. Saattaa olla, että täällä palstalla ihmiset ovat suhteellisen pitkään (valitettavasti) ja ovat jo asioista aiemmin kirjoittaneet. Silloin ei aina jaksa vastailla samoja asioita uudelleen. Ei kukaan varmastikaan ilkeämielisyyttään jätä vastaamatta. :)

Vierailija
5/6 |
30.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on ihan oikeasti toooosi hiljaista näin kesällä. Syynä hoitopaikkojen hoitotauot ja tietenkin myös meidän hoidettavien lomat, jolloin ei koneen ääreen välttämättä edes pääse kovin usein. Nyt on jo vähän vilkastunut, mutta joitakin viikkoja sitten ei tänne kovin montaa uutta viestiä päivässä tullut ;)

Mutta voin aivan varmasti luvata, että pikkuhiljaa alkaa porukka taas palata keskusteluihin mukaan.

Ja kannattaa tosiaan selata keskusteluja taaksepäin ja käyttää haku-toimintoa; on hyvin todennäköistä, että sieltä löytyy jotakin tietoa, jopa vastaus kysymykseesi.

Ja sitten vielä semmoinen, että joskus on niin, että vaikka itsellä olisi vastaus jonkun toisen palstalla esittämään kysymykseen, niin itse saattaa olla sillä hetkellä niin rikki lapsettomuuden kanssa, että ei yksinkertaisesti jaksa vastata :(

Minulle ainakin joskus käynyt näin.

Ja vielä, kannattaa pyöriä jossakin pinossa mukana, jos sinulle sopiva sellainen löytyy, tai perustaa sellainen itse! Minä olen saanut parhaimman tuen ja avun juuri noista tietyistä pinoista. Esim " Nuoret lapsettomat" jne...

Vierailija
6/6 |
31.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse tuolla kuumeilupuolella pyörivänä olen huomannut, että kun pinoudun ahkerasti tietyn porukan kanssa, niin siihen menee kovasti aikaa.

Monta kertaa on sitten sellaisia kysymyksiä muillakin, joihin voisin kommentoida, mutta kun olen " oman" pinon kuumeilijoille vastannut (kirjoitellaan paljon muutakin, kuin raskautumisasiaa), ei kertakaikkiaan ole aikaa kommenoida enää muuta! Se on aika surkeaa, koska nimenomaan usein ne, jotka tekevät uusia aloituksia, kaipaisivat niihin vastauksia koska eivät pinoudu missään tai eivät ole omassa porukassaan sopivaa vastausta saaneet.

Olen kyllä minäkin huomannut, että kesä on selvästi hiljaisemaa aikaa näillä palstoilla.