Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HEINÄSIRKAT ISÄNPÄIVÄNÄ!!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli viikonloppuvieraita, jotka ei tiedä tästä polttavasta tilanteesta, joten en oo päässy kirjotteleen. mutta, mutta asiaan.....

Isänpäivän testiryhmän ensimmäinen ilmottautuu....

PLUSSA TULI! Ihanaa!

Plussatuulia kaikille täältä puhaltelen. Yritän josain vaihees tulla kattomaan miten muille kävi, mut voi olla et menee huomiseen!

Nopeesti ku eilen vilasin kuulumisianne, ni siä tais ol ainakin lootuskalle tullut plussa! Onnea!

rv taitaa olla 4+3 ja la 20.7

Vierailija
2/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussasaldo kasvaa ilmeisesti kahteen!

En oikein usko todeksi, mutta kyllä Acon 10 näytti mulle ihan selkeästi kahta viivaa!! Toinen oli kyl vähän haaleampi.

Onnea Purola!

Paljon plussasäteitä lähettää

Silmu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jo perjantaina vaikka piti tehdä vasta isäinpäivänä. Tätä on odotettu tammikuusta lähtien joten en maltettu odottaa. Laskurin mukaan olisi jo 6 raskausviikko meneillään . Huomenna on pojan 2v tarkastus täytyy ottaa asia siellä sitten puheeksi että saa varmistuksen. Onnea muille plussaneille.

Vierailija
4/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva saada odotuspuolelle lisää sirkkoja! Onnea kaikille isäinpäivän kunniaksi plussanneille!

Vierailija
5/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikille plussanneille!!! :)

L rv 4+5

Vierailija
6/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä ilouutisia! :)

t. piinailija kp 24/27-28

Vierailija
7/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me Sofin kanssa jatketaan piinaviikkoa, vaikka mukavasti täältä puolelta väki vähenee. Ja niin pitääkin vähentyä, nimittäin odotuspuolelle! =)

Milloin sä Sofi aiot testata? Mä nyt alan kiirehtimään, mut jos tiistaina ostais pari testiä (jos siis on tarvetta) ja tekis ekan ti, eli vähän etuajassa ja toisen loppuviikosta.

ILOISTA ISÄNPÄIVÄÄ! Ja pidetään peukkuja loppuun asti!

KJ25 (kp 23/27-28)

ps. Jotain oireentapaista on liikkeellä, kun rintoja aristaa melkoisesti...

Vierailija
8/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aconin testit olen tilannut jo netin kautta. Just ajattelin, että testaisin vasta perjantaina...mutta saa nähdä maltanko sinne asti..

Täällä ei oikein mitään lupaavia oireita

Pidetään peukkuja meille lopuille, että päästään Silmun ja kumppaneiden messiin odotuspuolelle

Vierailija
9/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

PALJON ONNEA PLUSSANNEILLE JA PLUSSAAVILLE!

kp 30/28-30

Vierailija
10/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea Purola, Silmu80 sekä Tony!!!!! Olette plussanne ansainneet! Mukavaa masunkasvatusaikaa!

Minulla tänään kp 1/26, joten ei varmaan tarvii sen enempää kertoa:(

Todella surullinen olo on, vaikka osasinhan tuota jo aavistellakin. Mutta ainahan se yhtä pahalta tuntuu. Mutta elämä jatkuu, ja ehkä se nyytti meillekin vielä joskus suodaan, tavalla tai toisella.

Mukavaa isänpäivää kaikille ja parempaa plussaonnea vielä piinaileville! Minä tästä hipsin vähin äänin tuonne elokuun puolelle.

Vierailija
11/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta tsemppiä jatkoon! =)

Vierailija
12/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurjasti onnea plussasta Purolalle, Silmulle ja Tonylle! Vaikka omalta osalta jänniyts loppui jo eilen, ei meinannut illalla uni tulla silmään kun ajattelin kaikkien muiden isänpäivän testituloksia! Mutta hyvinhän se aamu on mennyt! Oli joku negakin tullut, mutta plussia oli ainakin minun laskelmien mukaan enemmän. Mites tulevat isät kommentoivat " lahjojaan" ?

Täällä siis kp 2/26-31, plääh melkein kuukausi taas edessä, ennen kuin on edes mahdollista testata plussaa. Eilen oli todella alakuloinen ja ahdistava päivä, mutta kyllä se tästä nyt jo rupeaa helpottamaan. Lähden LeiMun ja muiden seuraksi elolintuihin.

Jaksamista ja plussaonnea vielä viimeisille piinaaville Heiniksille. Kiitos kaikille Heinäsirkoille, kanssanne oli ilo piinailla!

Vierailija
13/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmöt edelleen hiukan koholla eikä tätiä näy vaik kyl aina on jo täs vaiheessa selkeät merkit tädin tulosta tai oikeastaan yleensä täti on jo tullut. Pyyhkiessä kirkasta ja välillä aika paksuahkoakin limaa normaalia hieman enemmän... En muista et aiemmin olis tällaista ollut. Apteekin testi kuitenkin oli aivan puhdas nega aamulla... Taitaa jännityksestä venähtää tää kierto. En muutakaan selitystä keksi...

kp30/28-30

Vierailija
14/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

babyunelma: älä vielä luovuta, jos oiretita kuitenkin on. Olen jo aiemminkin tästä kirjoitellut, että esikoisesta testasin ekan plussan vasta kolme viikkoa kuukautisten oletetun alkamispäivän jälkeen! Sitä ennen varmaan kymmenen negaa tuli testattua, koska oireet olivat voimakkaat, ja raskaanahan sitä oltiin!

Nyt en ole viikkoon testaillut. Edelleen on samoja oireita kuin ekallakin kerralla, ja olen testannut viitisen negaa sekä yhden haamun. Ensi viikolla, jos ei plussaa tule, niin sitten on varmaankin kierto sekaisin. Mutta siihen asti jaksan toivoa! Mulla ilmeisesti alkaa horminieritys jotenkin tavallista hitaammin, en tiedä...

Vierailija
15/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdessa aiemmassa raskaudessa testit on näyttänyt kyllä ajoissa plussan ja siksi en hirveitä toiveita elättele enää. Varmaankin toivoin raskautumista niin paljon, että nyt en suostu luovuttamaan haaveesta irti vaan ylläpidän oireita ja viivästytän tädin tuloa jotenkin henkisillä keinoilla... :-) aika hassulta kuulostaa vai mitä?

Jokatapauksessa jos tätiä ei ole aamuun mennessä kuulunut niin poikkean työmatkalla neuvolaan ja testaillaan heidän keinoillansa. Neuvolantäti sanoi että sillä testillä pitäisi näkyä jo viikko ovulaation jälkeen jos on raskautunut.

30/28-30

Vierailija
16/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purola, Silmu80 sekä Tony! Täydellistä!

Ja lisää plussia odotellen:)

Jenni 5+2

Vierailija
17/17 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut lähetän myöskin silmulle ja tonylle!!!!

Voi Leimu, ois niin kiva ollu saada sutkin tonne odotuspuolelle!

Tiedän tunteesi. Mutta kuulostat onneksi positiiviselta ihmiseltä ja tsemppaat taas uuteen kiertoon.

Ite epäilen vahvasti että en ovuloi joka kierrossa. Nimittäin juuri tässä kierrossa tunsin ovulaation tosi selkeesti ja heti tärppäsi, yleensä en tunne. (Tikkuja en oo käyttänyt, mutta kaapissa odotteli kyllä seuraavaa kiertoa varten).

Täällä ollaan aika maltillisin mielin, koska yksi keskenmeno on tullut koettua. Tottakai silti uskallamme iloita ja nauttia tästä hetkestä ja tunteesta!

Mä ostin meijän isukille neuleen ja pakettiin teippasin aamulla raskaustestin ja kirjotin, että ensi isänpäivänä oot toivottavasti tuplaisukki.Hieraisi pari kertaa silmiään ku herätettiin hänet ja sai paketin. Voi niitä ihania aamutunnelmia!

Ajattelin kyllä tehdä vielä viikolla yhen varmistustestin!