Mies ei käyttänyt kortsua
Hairahduin menemään treffien jälkeen sänkyyn silloin vielä hurmaavan miehen kanssa. Mies ei käyttäny kondomia, koska kuulemma unohti sen! Mies oli niin törkeä, että kun aloin muistutella häntä kumin jättämisen seuraamuksista, hän heitti minut pihalle. Se joutuu kyllä vastuuseen, jos oon tullu raskaaksi tai saanu jonku taudin ja sitte ei auta heittää pihalle tai lyödä luuria korvaan!
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi pukea sen kortsun miehelle.
Tämä. Muutenki kumilla värkkääminen mie haluja nii tällä voi pitää ees toisen mielenkiintoa yllä. Ite siks pistänki miehelleni suulla kumin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oikeasti mä olen 7-luokkalainen poika ja mulle selvis just mikä kortsu on. Nyt mä käytän nettiä salaa kun äiti nukkuu krapulaansa vielä pois
Ap
No nyt sulla on hyvin aikaa perehtyä kortsuun, ettei sun petikumppaneille käy kuin äidillesi.
joo kiitti
mä pyydän yhtä kivaa naapurin tätiä neuvomaan
Et sä siihen ketään tarvi neuvomaan. Sullahan on kaksi kättä itselläsi.
Hae nyt samantien haet katumuspilleri apteekista.
Sitten menet muutaman kuukauden päästä sukupuolitautitesteihin. Sitten on kaikki mahdolliset viimeistään näkyvissä, jos on tarttunut.
Oliko sulla se kortsu mukana?
Vastuuton mies. Ikävä yllätys.
Eipä tarvi sitä haikailla.
Ihmisten hyväksi käyttäjä, ei mikään ihannemies.
Noita on.
Jätä omaan arvoonsa. Ei ole huomiosi arvoinen.
Seuraavalla kerralla tutustu vähän pidempään?
Ja puhukaa ehkäisy jo ennakkoon.
Silloin kun laaki on lähtenyt ja osunut kohteeseensa, on turha enää vatvoa asiaa. Tehty mikä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun laaki on lähtenyt ja osunut kohteeseensa, on turha enää vatvoa asiaa. Tehty mikä tehty.
Juui näin. Herrasmies jättää aina kermatortun taloon.
joo kiitti
mä pyydän yhtä kivaa naapurin tätiä neuvomaan