Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei käyttänyt kortsua

Vierailija
28.11.2020 |

Hairahduin menemään treffien jälkeen sänkyyn silloin vielä hurmaavan miehen kanssa. Mies ei käyttäny kondomia, koska kuulemma unohti sen! Mies oli niin törkeä, että kun aloin muistutella häntä kumin jättämisen seuraamuksista, hän heitti minut pihalle. Se joutuu kyllä vastuuseen, jos oon tullu raskaaksi tai saanu jonku taudin ja sitte ei auta heittää pihalle tai lyödä luuria korvaan!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä.

Vierailija
2/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vaatia kunnon elarit!!! Kiristämällä ettei saa nähdä lastaan sitä rahamäärää saa helposti hilattua ylös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet yhtälailla vastuussa.

Vierailija
4/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nussitaan taas

Vierailija
5/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Vierailija
6/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse huolehtinut, että mies laittaa kondomin? Älä ainakaan väitä, että luulit miehen laittaneen sen. Huomaamattomasti sitä ei ainakaan paikalleen saa, joten sinun täytyi tietää ettei mies sitä laittanut. Paitsi jos olit kännissä. Jolloin voit syyttää vaan itseäsi.

Vierailija
7/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä tyyppejä jotka eivät kelpaa kellekkään

Vierailija
8/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et itse huolehtinut, että mies laittaa kondomin? Älä ainakaan väitä, että luulit miehen laittaneen sen. Huomaamattomasti sitä ei ainakaan paikalleen saa, joten sinun täytyi tietää ettei mies sitä laittanut. Paitsi jos olit kännissä. Jolloin voit syyttää vaan itseäsi.

Niin iso vatsa, ettei sen takaa näe mitä alakerrassa tapahtuu.

Ap

Vierailija
9/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

No eikö se paneminen ole yhteinen päätös, jolloin yhdessä tehdään päätökset?

Vierailija
10/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset varmistanut että käyttää? Jälkeen päin vasta vaivauduit tarkistamaan asian vai...

Vierailija
11/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin iso vatsa, ettei sen takaa näe mitä alakerrassa tapahtuu.

Ap

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDD 

Laihduta.

Vierailija
12/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis _te_, sinä ja tämä mies, ette käyttäneet ehkäisyä.

Vierailija
13/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikset varmistanut että käyttää? Jälkeen päin vasta vaivauduit tarkistamaan asian vai...

Ei sitä tarvinnut varmistaa kun miehen orgasmin jälkeen spermat oli sisällä...

Ap

Vierailija
14/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei käyttänyt kortsua mutta sinä makasit haarat auki siitä huolimatta? Nainenhan sen lopulta päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

Vierailija
15/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen oikeen olet? 15v? Ensinnäkin, ei kaikille vastaantulijoille tarvitse antaa, ja toiseksi, sinulla on muitakin huolia suojaamattomassa seksissä kuin pelkästään raskaaksi tuleminen, sukupuolitaudit, hiv.....

Vierailija
16/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen oikeen olet? 15v? Ensinnäkin, ei kaikille vastaantulijoille tarvitse antaa, ja toiseksi, sinulla on muitakin huolia suojaamattomassa seksissä kuin pelkästään raskaaksi tuleminen, sukupuolitaudit, hiv.....

Ei ollut eka kerta ilman kortsua tuntemattoman kanssa.

Ap

Vierailija
17/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti mä olen 7-luokkalainen poika ja mulle selvis just mikä kortsu on. Nyt mä käytän nettiä salaa kun äiti nukkuu krapulaansa vielä pois

Ap

Vierailija
18/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei käyttänyt kortsua mutta sinä makasit haarat auki siitä huolimatta? Nainenhan sen lopulta päättää harrastetaanko seksiä vai ei.

Juuri näin. Muistan yhden yhden yön jutun, jossa nainen kysyi jatkoilla onko mulla kumeja. Vastasin on mulla niitä. Sänkyyn päästessä muija ei maininnut mitään kumista, joten en sellaista rullannut munaan. Kun lastini oli pillussa, muija oli "hajosko kortsu". Vastasin vaan joo :)

Vierailija
19/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi pukea sen kortsun miehelle. 

Vierailija
20/27 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeasti mä olen 7-luokkalainen poika ja mulle selvis just mikä kortsu on. Nyt mä käytän nettiä salaa kun äiti nukkuu krapulaansa vielä pois

Ap

No nyt sulla on hyvin aikaa perehtyä kortsuun, ettei sun petikumppaneille käy kuin äidillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä