Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdotti ensi treffejä uimahalliin

Vierailija
01.03.2025 |

Sanoi, että haluaa tavata naiset omana itsenään eikä maskit kasvoilla.

Kommentit (73)

1/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Miehen asenne kuulostaa ehdottomalta ja joustamattamalta, ikään kuin hänellä olisi asenne "ota tai jätä".

Vierailija
2/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoinen paikkavalinta, kun ei siellä oikein voi keskustella ja itse pitäisin tärkeimpänä asiana ensitapaamisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä ja rehellinen idea, mutta uimahallien hygieenisyys on vähän niin sun näin. N

Vierailija
4/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diiliin ei ole pakko suostua, mutta se ei ole kunnioittavaa. Luulen ettei ap:lla ole oikein hyvät kortit millä pelata, eli ei voi esittää mitään vaatimuksia.

Vierailija
5/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan vilkas deittielämä hänellä. Kukapa ei haluaisi olla puolialasti ensitreffeillä.

Toisaalta, ois kyllä hyvät deitit kun ainakin minä ilmoittaisin että uin aina sen 1,5-2km rintaa tai vapaauintia ja enimmäkseen pää veden alla ja sitten onkin kiire jo saunaan. "Ei ehdi jutella nyt".

Vierailija
6/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh, haluaa päästä katsoon mitä ois tarjolla. Ajattele, jos uimala reissun jälkeen sanookin, et ollaan vaan kavereita tai en olekaan valmis.

7/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kerran ollut ensitreffeillä Helsingissä Löylyssä, jossa syötiin ensin lounasta ja sitten mentiin saunaan/avantoon.

Vierailija
8/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ääh, haluaa päästä katsoon mitä ois tarjolla. Ajattele, jos uimala reissun jälkeen sanookin, et ollaan vaan kavereita tai en olekaan valmis.

En ymmärrä kommenttia. Sitten sanoo? N

Vierailija
9/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha vitsi

Vierailija
10/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🚩🚩🚩🚩🚩🚩🚩 estoon ja juokse lujaa

Vierailija
11/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle nainen ehdotti ensitreffejä Ikaalisten Kylpylän alastontapahtumaan. Halusi nähdä penikseni sekä lepoasennossa että erektiossa. Kumma nainen. Nyt olemme olleet viisi vuotta naimisissa. Näin se toimii.

Vierailija
12/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tällä kerralla laita luiskaan?

Vierailija
13/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nainen tuli baarin vessaan tsekkaamaan kalun koon. Viimeksi oli saanut pientä. Minut kelpuutettiin kyllä.

Vierailija
14/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai nyt tuollaista soopaa, ap, uskonut...?! Ei meikittömyyteen tarvita jotain uimahallitreffejä! Siihen olisi riittänyt pyyntö, että ilmestyt treffeille ilman meikkiä!

Se, että mies pyytää sinua uimahalliin, tarkoittaa sitä, että hän haluaa nähdä sinun kroppasi, kelpaako se hänelle.

Hyi ällö sentään. En huolisi.

Vierailija
15/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LouLou kirjoitti:

Mä olen kerran ollut ensitreffeillä Helsingissä Löylyssä, jossa syötiin ensin lounasta ja sitten mentiin saunaan/avantoon.

Sen viä ymmärrän, kun eikö oo sekasauna missä voi istua vierekkäin juttelemassa ja siä ei ees taida olla mitään allasta missä uis matkaa.

Vierailija
16/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tällä kerralla laita luiskaan?

Uima-altaan viemäriin voisi ehkä imeytyä?

Vierailija
17/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin, että mennään ihmeessä.

Kun olisi päässyt altaiden puolelle, vilkuttaisin kahvion ikkunasta kahvista ja pullasta nautiskellen.

Sen jälkeen lähtisin kotiin ja poistaisin mätsin. 

Vierailija
18/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen paikkavalinta, kun ei siellä oikein voi keskustella ja itse pitäisin tärkeimpänä asiana ensitapaamisella.

Samaa ajattelin itsekin. Perus uimahallissa ei ole yhtäkään paikkaa missä voisi jutella. Ellei sitten kahvio? Tpsin mua ei kiinnostaisi enää uimisen jälkeen jäädä uimahallille hengaamaan vaikka olisi miten muuten kiinnostava tyyppi. En lähtis ja tyyppi menisi estoon.

Vierailija
19/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai nyt tuollaista soopaa, ap, uskonut...?! Ei meikittömyyteen tarvita jotain uimahallitreffejä! Siihen olisi riittänyt pyyntö, että ilmestyt treffeille ilman meikkiä!

Se, että mies pyytää sinua uimahalliin, tarkoittaa sitä, että hän haluaa nähdä sinun kroppasi, kelpaako se hänelle.

No en kyllä menisi treffeillekään, jossa pyydetään tulemaan ilman meikkiä :D

Liian oudoksi menisi omaan makuun.

Vierailija
20/73 |
01.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua, miksi valitatte tästä. Kyllähän kropan näkee vaatteiden läpikin. N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä