Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tästä lähtien lupaan käräyttää joka ikisen pettäjän jonka näen!

Vierailija
05.04.2014 |

Olen saanut tarpeeksi tästä ihmisten oksettavasta itsekkyydestä ja välinpitämättömyydestä toisten tunteita kohtaan. Pettäminen tuhoaa niin paljon ihmisestä, etten ymmärrä miten joku voi tehdä niin toiselle. Vastaiskuna yhteiskunnan moraalin heikentymiselle minä tiukennan omia rajojani ja varmistan, että jokainen tietämäni petetyksi joutunut saa mahdollisuuden potkia moisen valehtelevan saastan pois elämästään.

Kommentit (189)

Vierailija
1/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:10"]

Aika usein ihmiset jättävät kertomatta petetylle, koska pelkäävät viestintuojan tulevan ammutuksi. Miten olisi sivusto, jonne voisi anonyymisti paljastaa pettäjän?

[/quote]

Ei. Helvettiäkö sekaannutte toisten asioihin?

Terv. petetty

[/quote]

Sellainen sivusto on jo mihin voi anonyymisti paljastaa jos on nähnyt rikoksen. Jos rikosta ei ole tapahtunut on parempi, että pitää vain omista asioistaan huolen eikä tunge nokkaansa muiden asioihin.

Vierailija
2/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:20"] 

Sekopäiset pettäjät täällä jo rikosta suunnittelemassa.

[/quote]

JOS pettäisin jota en tee, mutta jos niin olisi ja ystäväni minut käräyttäisi niin ihan varmasti antaisin opetuksen. Pettäminen on väärin, mutta niin on ystävän vasikoiminenkin.

[/quote]

No sitten sinun pitää varmaan lopettaa ystävyyssuhteesi niihin ihmisiin joiden mielestä pettäminen on väärin ja haalia kavereiksesi vain sellaisia jotka hyväksyvät pettämisen. Olisihan se tietysti aika ironista jos sitten joku ystävistäsi päätyisi miehesi kanssa sänkyyn...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Hyvä ap!

Vierailija
4/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:32"]

JOS pettäisin jota en tee, mutta jos niin olisi ja ystäväni minut käräyttäisi niin ihan varmasti antaisin opetuksen. Pettäminen on väärin, mutta niin on ystävän vasikoiminenkin.

[/quote]

Jos tuttavalleni tehdään väärin ja saisin tietää, varmasti pitäisin hänen puoliaan ja kertoisin. Jos sinulla ei ole niin paljon kunniaa, että kykenet irroittamaan itsesi omasta itseäsi suojelevasta maailmasta edes pitääksesi ystäviesi puolta, älä kuitenkaan ala puhumaan "vasikoimisesta". Hädässä ystävää tuetaan, eikä aleta pitämään salaisuuksia.

Vierailija
5/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:41"]

No sitten sinun pitää varmaan lopettaa ystävyyssuhteesi niihin ihmisiin joiden mielestä pettäminen on väärin ja haalia kavereiksesi vain sellaisia jotka hyväksyvät pettämisen. Olisihan se tietysti aika ironista jos sitten joku ystävistäsi päätyisi miehesi kanssa sänkyyn...

[/quote]

Ei minun pidä lopettaa yhtään mitään ystävyyssuhteita. Siellä lukee "JOS pettäisin jota en tee"  jos et sattunut huomaamaan. Ystäviin pitää olla joka asiassa 100% luottamus ja jos semmoista ei ole, puhun kavereista.

Vierailija
6/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:41"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 16:20"] 

Sekopäiset pettäjät täällä jo rikosta suunnittelemassa.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpä. Minulla oli kaveri, joka sanoi, ettei halua tietää, jos miehensä pettää, eikä halua rikkoa suhdettaan. No mies oli namu ja me harrastimme seksiä vuoden päivät, kunnes sitten mies ilmoitti kaverilleen, että lähtee minun matkaani.

Kaveri suuttui, vaikka oli muka ollut niin ymmärtäväinen, jos mies pettää. Haukkui minut vielä päälle, miksi en ollut kertonut aiemmin. No minkä takia olisi pitänyt kertoa. Kaveri ei halunnut tietää, mutta miehen pettäminen ei olisi haitannut. Joten mies oli vapaata riistaa.

Olemme nykyisin naimisissa ja lapsiakin on.

Vierailija
7/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:09"]

Mistä tiedät onko kyseessä pettäminen vai vapaa suhde?

[/quote]

Jos kyseessä on pettäminen -> paljastaminen on hyvä asia, jotta petetty saa mahdollisuuden miettiä tahtooko jatkaa suhdettaan pettäjän kanssa.

Jos kyseessä on vapaa suhde -> paljastaminen on yhdentekevää, koska puoliso tietää asian jo.

ap

[/quote]

Se saattaa sinulle olevan yhdentekevää, mutta ei välttämättä sille, jolle menet avautumaan. Voi hyvinkin loukkaantua siitä, että sinä menet sekaantumaan heidän elämäänsä, varsinkin jos kyseessä on vapaa suhde. Tosin sinä tuskin itsekkäänä ihmisenä siitä välität paskan vertaa. Sinulle on tärkeintä, että pääset purkamaan omaa katkeruuttasi epäonnistuneista ihmissuhteistasi. Muiden suhteista sinä viis veisaat.

Vierailija
8/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:43"]

Jos tuttavalleni tehdään väärin ja saisin tietää, varmasti pitäisin hänen puoliaan ja kertoisin. Jos sinulla ei ole niin paljon kunniaa, että kykenet irroittamaan itsesi omasta itseäsi suojelevasta maailmasta edes pitääksesi ystäviesi puolta, älä kuitenkaan ala puhumaan "vasikoimisesta". Hädässä ystävää tuetaan, eikä aleta pitämään salaisuuksia.

[/quote]

Puhuin minun ystävätäni jolle minun puoliso on lähes tuntematon. Silloinhan minun ystäväni menee "vasikoimaan" lähes tuntemattomalle.

Vierailija
9/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan aloittajan aietta! Olen käräyttänyt yhden pettäjän. Tosin vaimo tuskin välittää, koska tiedän että on saanut ennenkin tietää esim. neljä vuotta kestäneestä pettämissuhteesta, mutta liitto senkun jatkuu. En muuten välittäisi mitään, mutta mies teeskentelee eronnutta aina kun tapaa uuden naisen.

Vierailija
10/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:11"]

Sä olet varmaan se kuuluisa synnitön, joka heittää ensimmäisen kiven.

[/quote]

no, mä olisin kyllä halunnut tietää mitä mieheni oikeasti on miehiään. Vielä vuosienkin jälkeen koen ahaaelämyksiä, kun muistan miksi se ja sekin tilanne olivat omituisia tunnelmaltaan. Olisipa joku rohjennut avautua, arvoistaisin häntä suuresti.  Katsotko sinä sivusta kun lapset kiusaa toisiaan, kun aikuiset, kun  joku hakataan jne? Pettäminen on pahimmillaan kokonaisvaltaista halveksuntaa ja väkivaltaa. Sekö on ok?

Vierailija
11/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:41"]

[/quote]

Ei minun pidä lopettaa yhtään mitään ystävyyssuhteita. Siellä lukee "JOS pettäisin jota en tee"  jos et sattunut huomaamaan. Ystäviin pitää olla joka asiassa 100% luottamus ja jos semmoista ei ole, puhun kavereista.

[/quote]

Jos saisit tietää, että ystäväsi raiskaa lapsia tai on sarjamurhaaja, niin sinä et kertoisi? Tai ehkä kertoisit koska olisi laitonta olla kertomatta mutta tekisit sen vain säästyäksesi tuomiolta. Uhreista et välittäisi pätkääkään.

Vierailija
12/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käräytä ketään, vaan ihan reilusti nauran sille petetylle puolisolle, kuinka se on tyhmä ja sinisilmäinen, eikä tajua mitään.

Monta pettäjää tiedän ja heidän vaimonsa. Vaimot kuuluu samaan tuttavapiiriin, mutta kenellekään meille ei tulisi mieleenkään käräyttää miehiä. Kieltämättä kutsuilla tulee juoruiltua sitten näistä ja sääliteltyäkin näitä petettyjä. Mutta toisaalta, he ovat kyllä melkoisen naurunkin kohde. Varsinkin, jos niin kehuvat, että meidän Pertti se on niin hyvä isä ja hyvä puoliso :)

Vierailija
13/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:46"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:29"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:09"]

Mistä tiedät onko kyseessä pettäminen vai vapaa suhde?

[/quote]

Jos kyseessä on pettäminen -> paljastaminen on hyvä asia, jotta petetty saa mahdollisuuden miettiä tahtooko jatkaa suhdettaan pettäjän kanssa.

Jos kyseessä on vapaa suhde -> paljastaminen on yhdentekevää, koska puoliso tietää asian jo.

ap

[/quote]

Se saattaa sinulle olevan yhdentekevää, mutta ei välttämättä sille, jolle menet avautumaan. Voi hyvinkin loukkaantua siitä, että sinä menet sekaantumaan heidän elämäänsä, varsinkin jos kyseessä on vapaa suhde. Tosin sinä tuskin itsekkäänä ihmisenä siitä välität paskan vertaa. Sinulle on tärkeintä, että pääset purkamaan omaa katkeruuttasi epäonnistuneista ihmissuhteistasi. Muiden suhteista sinä viis veisaat.

[/quote]

Miksi avoimessa suhteessa elävä loukkaantuisi siitä, että joku kertoo hänelle asian jonka hän jo tietää?

Jos eläisin avoimessa suhteessa, niin ei minulla olisi mitään syytä pitää sitä minään salaisuutena. Tosin siinä tapauksessa, että eläisin "avoimessa suhteessa" sen takia etten onnistuisi pitämään miestä vain itselläni ja roikkuisin miehessä vaikkapa rahan takia, minua varmaan hävettäisi ja haluaisin pitää asian omana tietona ja esittää etten muka tiedä pettämisestä mitään mutta silloin se on minun oma häpeäni, ei sen toisen vika joka kertoo minulle siitä.

Vierailija
14/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimia suhteita en ymmärrä ollenkaan. En todellakaan. Säälittävää.

Vierailija
15/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:51"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:41"]

[/quote]

[/quote]

Jos saisit tietää, että ystäväsi raiskaa lapsia tai on sarjamurhaaja, niin sinä et kertoisi? Tai ehkä kertoisit koska olisi laitonta olla kertomatta mutta tekisit sen vain säästyäksesi tuomiolta. Uhreista et välittäisi pätkääkään.

[/quote]

Höpö höpö. Miksi kaverin puolisosta pitäisi välittää. Miehetkin tekee sitä yleisesti että antaa alibin kaverilleen, kun se on jotain sussua panemassa. Miksi sama ei toimisi naisilla. Suojataan kaveria, että se pääsee käymään vieraissa. Kaverin puoliso nyt vähän tuntuisi sen jälkeen nuttuskehveliltä, koska onhan se nyt vähän alentavaa olla aisankannattaja. Mutta eipä se minulle kuuluisi. Kaveria puolustaisin ja voisin valehdella miehelle, että on ollut minun luona yötä.

Vierailija
16/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:51"]

[/quote]

Ihan oikeasti etkö enää muuta keksinyt kun sarjamurhat ja lapsien raiskaamiset.. :) Joo kyllä minä ne kertoisin ja välitän uhreistakin.

Tosiaan jos ystäväni pettäisi miestään niin en kertoisi. Hän on minun ystävä ja hänen miestään tuskin tunnen, morjestetaan kylläkin.

Vierailija
17/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:30"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:26"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:22"]Mikään tutkimus ei takaa sitä, että vastaaja ei valehtele. Tästä asiasta oli juuri tv:ssä kannabistutkimuksista puhuttaessa.

[/quote]

Katso viesti 65 ja hajoa omaan epäloogisuuteesi.

[/quote]

1. tuo oli ensimmäinen tähän ketjuun kirjoittamani viesti.

2. mikä helvetin 65 ? eihän täällä ole edes niin montaa viestiä.

[/quote]

Siis 45.

Vierailija
18/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:00"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:51"]

[/quote]

Ihan oikeasti etkö enää muuta keksinyt kun sarjamurhat ja lapsien raiskaamiset.. :) Joo kyllä minä ne kertoisin ja välitän uhreistakin.

Tosiaan jos ystäväni pettäisi miestään niin en kertoisi. Hän on minun ystävä ja hänen miestään tuskin tunnen, morjestetaan kylläkin.

[/quote]

Ethän sinä varmaan tuntisi niitä sarjamurhaajan uhrejakaan joten miksi kertoisit? Et kerro ystäväsi pettämisestä koska ajattelet vain ja ainoastaan omaa etuasi mutta kiva että tunnustat sen noin suoraan. Toivottavasti kerrot siitä avoimesti kaikille tuntemillesi ihmisille etteivät hekään vaivaudu sinun vuoksesi.

Vierailija
19/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 15:48"]

Minulle ei tarvitse sitten kertoa. A) asia ei kuulu tippaakaan sinulle ja b) en halua tietää. Jos mies pysyy suhteessa kanssani, on edelleen rakastava aviomies ja isä ja hoitaa osuutensa arjesta, ei minun tarvitse tietää mitä hän tekee vapaa-aikanaan. Lisäksi, tuhoaisit tuolla tavalla vain suhteesi minuun. 

Ja ei. Minä en petä, en ole pettäny, enkä tule pettämään, mutta ns. Toiset naiset eivät kuulu minulle, kunhan minä olen se, kenen luokse mies illalla palaa.

[/quote]

Surkeeta se on sunkin elämäsi :(

Vierailija
20/189 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 19:10"]

Ethän sinä varmaan tuntisi niitä sarjamurhaajan uhrejakaan joten miksi kertoisit? Et kerro ystäväsi pettämisestä koska ajattelet vain ja ainoastaan omaa etuasi mutta kiva että tunnustat sen noin suoraan. Toivottavasti kerrot siitä avoimesti kaikille tuntemillesi ihmisille etteivät hekään vaivaudu sinun vuoksesi.

[/quote]

Ei hel...tti...lasketko murhamisen tai lapsen raiskaamisen samaan kategoriaan kun pettämisen? Minulla on tunteita myös tuntemattomis uhreja kohtaan, jos se on sinulle jotenkin epäselvää. 

Ystävän etua minä ajattelen enkä omaani, ymmärrätkö ollenkaan lukemaasi?

Eli jos sinulla on hyvä ystävä ja hän pettäisi miestään, niin sinä juoksisit heti kertomaan tälle miehelle, vaikka tämä mies ei ole edes sinun tuttava?