Mies petti eilen, sain tietää facebookista. Mitäs nyt?
Siinäpä se tuli otsikossa. Voisin kyllä kertoa vielä taustat. Eli siis mies on aina ollut menevää ja flirttailevaa tyyppiä. Tähän asti pysynyt joko aisoissa tai salannut menemisensä tarkasti. Eilen lähti sitten "poikien saunailtaan". Miehen kaveri on mulla kaverina facebookissa ja sen tää tyyppi oli ilmeisesti unohtanut kännipäissään. Se lähetti alkuillasta kuvan koko porukasta ja siellähän mun mies istu joku blondi polvellaan. Soitin miehelle ja sanoin suoraan, että näin kuvan. Mies sanoi, että ihan vitsillä se akka istui sen syliin eikä mun pidä niuhottaa. Seurasin sit tän kaverin seinää ja tulihan sinne toinenkin kuva. Kuvan taustalla mun mies puhelimessa ja se nainen IMESKELEMÄSSÄ MUN MIEHEN KAULAA.
Tuon puhelun jälkeen ei vastannut puhelimeen eikä ole tullut kotiin. Mitähän tässä tekis. Lapsia ei ole, joten voisin lähteä saman tien. Tekisi mieli vaan kostaa jotenkin. Viisi vuotta hukkaan tuon mulkun kanssa.
Kommentit (103)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:24"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:19"]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:08"]
Kyllä tälläisessä tapauksessa. Vähintään saarna pitää pitää. Mä olen ite kerran joutunut tilanteeseen kun toinen nainen yritti mun miestä ihan tosissaan ja ei tajunnut kun kauniisti vihjattiin että ei tarvii tunkea siihen ja kirjoittaa rakkauskirjeitä. Ja tasan tiesi että seurustellaan. No nyrkkirysyksi se meinasi mennä kun akka ei tajunnut ettei tarvitse tunkea meidän elämään. Mies vaan selitti ettei se pahaa tarkota ja kun on vaan niin ihastunut ymsyms. No ulkoistettiin koko akka elämästä ja nyt ihmettelee kun mieheni ei haluakkaan tavata enää eikä vastaa mihinkään viesteihin tms.
[/quote]
Välillä tulee vahvasti sellainen tunne, että on olemassa jonkinlainen rinnakkaistodellisuus. Ei muuta kommentoitavaa.
[/quote]
No mitähän ihmettä tuokin nyt tarkoitti?
[/quote]
Miten naiivi sä oletkaan. En voi muutakun sääliä sua ja sun kuvitelmia! Toinen nainen yrittää ihan tosissaan, ilman että sun miehellä ei ole asiaan osaa eikä arpaa?! Anna mun nauraa :D
Ja että "TE" ulkoistitte, hyvin sun miehes selitellä sulle osaa. Totuus ei oo tainnu vaan päästä miekkosen suusta ulos. "Mies selitti ettei se pahaa tarkoita", huhhuh, sun miehes pannu sitä ja lujaa ja kertonut rakkaudentunnustuksia ym. ja sä sinisilmäisesti uskot et muidu vaan ihastunu ja ilman syitä koittaa tunkea teidän väliin. Voi tätä rinnakkaistodellisuutta! Osta silmälasit
Ketjun perusteella kyse on lapsosista, parikymppisistä ihmisistä.
Hassua, mä aina luulin että täällä hengaa vaan mun keski-ikäiset kamut :P
n41 v
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:59"]
ketkä aikuiset ihmiset oikeesti laittaa kuvia illanvietoistaan facebookiin?? Ei hyvää päivää...
[/quote]
13-15v "aikuiset"
No täällä on ihan akateeminen opettajapariskunta (toinen peräti amk:ssa) ja selvisi juuri pari päivää sitten, että miehellä on suhde toiseen naiseen. Meinaan vain, että jos joku on tosiaan siinä luulossa, että vain alemmissa sosiaaliluokissa petetään (kuka ylipäätänsä voi olla, niin tyhmä, että luulee...?).
Ole iloinen ap, että teillä ei ole lapsia. Meillä on kolme ja nyt sitten joudutaan sekoittamaa koko lasten arki, unohtamaan kesälomasuunnitelmat ja kaikki. Vitutuksen määrää ei voi sanoin kuvata. Tsemppiä.
Tämähän on kerännyt huomiota. Lähdin kaverin luokse ennen kuin mies tuli kotiin ja jätin kuvan näkyviin koneelle ja lapun, että pakatkoon tavaransa ja lähteköön. Tulin just kotiin ja tavaroita ei ole pakattu, mutta miestä ei näy missään. Kone on kiinni ja lappu poissa, joten tietää että tiedän. En jaksa edes soittaa ja kysyä, missä se on. En jaksais nähdä sitä mulkkua enää missään. Uskaltaako kerrostalon käytävälle heittää jätesäkeissä miehen kamat vai onko siinä joku paloturvallisuusriski et mä saisin sakot? AP
Eli sinä haluaisit jäädä asumaan siihen asuntoon? Et taida saada miestä siitä ulos vaikka laittaisit tavarat rappukäytävään ja pyytäisit hakemaan pois. Tulisi avaimellaan takaisin sisälle tavaroita raahaten. Koita sopia hänen kanssaan, kumpi jää ja kumpi lähtee mihin. Onko hän yrittänyt soittaa, mitä olette jutelleet?
Oks toi lyhenne ap jonkun idiootin nimimerkki vai moderaattorin merkintä ?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:41"]Oks toi lyhenne ap jonkun idiootin nimimerkki vai moderaattorin merkintä ?
[/quote]
Moden merkintä. Lurkkaa enemmän newbie
Juu juu, oon provo ja keksin tämän kaiken itse viikonlopun ratoksi. Tiedättekö, vaikka mulla onkin niin köyhä elämä, että avaudun tästä AV:lle niin mulla ei toistaiseksi ole niin köyhää elämää et KEKSISIN tällaista paskaa. Oikeesti, menkää itseenne tai kehittäkää ne provosensorit hieman tehokkaammaksi. AP
Täällä on niin paljon provoja, että vaikeaa enää sanoa, mikä on totta ja mikä ei. Itse suhtaudun varauksella kaikkiin aloituksiin.
Ihan selkeästi nakkaat jätkän pihalle. Kommentoit kuvaa jotenkin kivasti ja kirjoitat siihen että hyvästi vaan
Kerro miten tilanne etenee tämän jälkeen ap!
Halauksia. Oma ukko ei ole vielä jäänyt kiinni pettämisestä, mutta ollaan jo puhuttu erosta ja on etäinen. Flirttaillutkin facebookissa jollekin. Ei asuta yhdessä, mutta muutama vuosi tässä on hurahtanut tuohon persläpeen.
Koitan vaihtaa opiskelupaikkaa, joten mukava lukea pääsykokeisiin juuri eronneena, tietäen ettei toista lopulta taida edes kiinnostaa (paitsi seksin päättyminen yyh).
Lähdetäänkö kymmenelle lasilliselle viiniä?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:42"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 16:41"]Oks toi lyhenne ap jonkun idiootin nimimerkki vai moderaattorin merkintä ?
[/quote]
Moden merkintä. Lurkkaa enemmän newbie
[/quote]
Mode ei merkkaa alkuperäisiä postaajia. Sen merkkaa AP itse, jos haluaa tai joku joka haluaa esiintyä AP:na.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 17:04"]
Koitan vaihtaa opiskelupaikkaa, joten mukava lukea pääsykokeisiin juuri eronneena, tietäen ettei toista lopulta taida edes kiinnostaa (paitsi seksin päättyminen yyh).
Lähdetäänkö kymmenelle lasilliselle viiniä?
[/quote]
HAH, mulla ihan sama tilanne. Koitan pitää itseni järjissäni ja lukea niin perkeleesti ettei tarvis miettiä miestä ja suhdetta. Ei kuulemma rakasta enää, mutta kun seksiä haluaa niin hymyilyttää niin kovasti ja on mukava.
Tekis kyllä mieli hilpaista pieni sunnuntaipöhnä :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 18:59"]
ketkä aikuiset ihmiset oikeesti laittaa kuvia illanvietoistaan facebookiin?? Ei hyvää päivää...
[/quote]
Valitettavasti ainakin vielä mun parikymppiset tuttuni.
Itse boikotoin facebookia enkä halua(isi) kuviani sinne.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 14:34"]
Jos sun kämppä, jätesäkissä kamat oven ulkopuolelle ja jos miehen niin meet ite kaverillesi.
[/quote]
Yhteisestä kodista (oli kenen omistuksessa hyvänsä) ei saa ketään heittää pois. Voi toki pyytää poistumaan/muuttamaan, mutta jos toinen jää, niin voi voi.