Mitä naiselta vaaditaan?
Naisen täytyy olla huumorintajuinen ja älykäs, kaunis ja hoikka. Tyhmä nainen, joka kuluttaa aikaansa tosi-tv-sarjoihin ja muuhun hömppään on
kana, joka kelpaa korkeintaan yhden illan suhteeseen, jos siihenkään.
Kommentit (27)
Mitä kaikkee tulee miehen olla. Sanovat lukeneet, että elämme huomiotaloudessa miehet ja naiset, haluttiin eli ei.
Parasta elää omaa elämäänsä, kuten parhaaksi näkee. Ei mun tarvii ainaskaan täällä ilmoitella kullin mittoja kellekään, muttei naistenkaan tarvii kertoa kuppikokoaan.
Typerä nainen, joka ei tiedä mitään ajankohtaisista asoista ei kiinnosta. Mistä sellaisen kanssa oikein keskustelee?
Akka ei tee muuta kun katsoo tv:stä kaikkea roskaa ja lukee vain naisten lehtiä. Alkaa kyllästyttää. En edes tiedä niiden roskasarjojen nimiä, mutta aina ne pitää kuulemma nähdä. Kaipasin älykkäämpää seuraa
luulin ensin, että tämä oli jonkun tuohtuneen feministin aloittama ketju. En nimittäin osannut kuvitella, että joku oikeasti kirjoittaa nettipalstalle ikäänkuin ilmoitusluontoisesti, että " tällainen naisen tulee olla" . Hohhoijaa, jos on noin ontto elämä, että pitää nimettömänä ja kasvottomana (kun ei muuten saa mitään huomiota?) olla olevinaan, niin.... :DD
Mutta ei kai siinä, antaa kaikkien kukkien kukkia.
Vierailija:
Typerä nainen, joka ei tiedä mitään ajankohtaisista asoista ei kiinnosta. Mistä sellaisen kanssa oikein keskustelee?
keittiöpsykologiasta ja kasvatustieteistä voin jaaritella lämpimikseni. Tai vaikka ruoanlaitosta. Neulomisesta. Öljyväreistä.
Politiikka ja ajankohtaiset tapahtumat on ihan hepreaa, ellei kyse ole jostain Jari Sillanpään uudesta miesystävästä tai vastaavasta ajankohtaisesta ilmiöstä. Tai tuttavien uusimmat juorut on hyvä täky.
terveisin yksinkertainen, ruma ja lihava nainen
Voi kun kamalaa kun olen tyhmä kana :-D
Onneksi tyhmyyteni rajoittuu kotioloihin, ei ole tuo lääketieteen alan väitöskirjan teko pahemmin viivästynyt tyhmyyssyistä...
Ja sehän on nyt SELVÄ että viihdettä vapaa-ajallaan harrastavan ihmisen TÄYTYY olla tyhmä.
Ketjun aloittajan elitistinen näkemys ei herätä kunnioitusta älykkyydellään, myöskään.
Kyllä se vaan osoittaa arvostelukyvyttömyyttä lukea ja katsoa totaalista sontaa. Ja jos se vielä jää lähes ainoaksi kiinnostuksen aiheeksi, kuten monella naisella jää....En ymmärrä, miten joku voi olla seuraamatta esim. uutisia??
> Reps. Rakastan juoruja, tilaan seiskaa ja katson telkkarista viihdettä.
>Voi kun kamalaa kun olen tyhmä kana :-D
>Onneksi tyhmyyteni rajoittuu kotioloihin, ei ole tuo lääketieteen alan >väitöskirjan teko pahemmin viivästynyt tyhmyyssyistä...
>Ja sehän on nyt SELVÄ että viihdettä vapaa-ajallaan harrastavan >ihmisen TÄYTYY olla tyhmä.
>Ketjun aloittajan elitistinen näkemys ei herätä kunnioitusta >älykkyydellään, myöskään.
tietysti sieltä aina jotain tarttuu päähän, mutta en jotenkin jaksa perehtyä sydämellä esimerkiksi juuri paraikaa meneillään olevaan israelin/libanonin sotaan.
Mutta joo, kyllä minäkin haluan/halusin fiksun hauskan miehen, joka miellyttää vielä silmääkin. Ja ison talon, audin pihalle, viisi lasta ja taloudenhoitajan...
Eikös stereotypia mennyt kuitenkin niin, että mies haluaa itseään tyhmemmän naisen voidakseen päteä. ;)
Pitkässä suhteessa nainen, joka ei ole kiinnostunut just mistään muusta kun hömpästä alkaa ottaa pannuun. Sanon tämän kokemuksesta. Näin muutaman vuoden alle neljäkymppisenä kanat eivät enää kiinnosta...
Mutta vakavasti ajateltuna, niin kai kokonaisuus on kuitenkin se joka ratkaisee. Itse asiassa, millainen ihminen on älykäs? Joskus pakkaa hermostuttamaan, kun mies tuntuu tajuavan joitakin asioita niin hitaasti, mutta tämä sama ihminen on aivan käsittämättömän taitava tulkitsemaan toisia ihmisiä. Sama pätee meillä parisuhteeseen, olen masentavan kylmä ja analyyttinen, mies lämmin ja välittävä ja aina perillä mielentiloistani.
Sen verran kylmästi ajattelen, että kyllä jollain tasolla olen noista ap:n kriteereistä samaa mieltä. Minun tapauksessa, miehen on oltava älykäs ja hauska, sekä omattava ulkonäköä, mutta toki ihan keskimääräisessä mittakaavassa. Toivottoman tyhmän tai kuivan ihmisen kanssa elämä ei onnistuisi ja sama taitaa valitettavasti päteä myös ulkonäköön.
t. 16
Siis kokonaisuus ratkaisee siinä mielessä, että kun kaikki ei voi olla täydellistä niin jostain on luovutta. Paskan määrä on vakio.
16&18
tunnen jopa (mielestäni) älykkään miehen, joka ei ota hömppälehtien selailua niin vakavasti, puolin eikä toisin. Ja osaa keskustella muustakin kuin P. Andersonin bikineiden puutteesta.
Se rentouttaa mukavasti. Itse en tee sitä kovin usein, mutta toisinaan on ihana istahtaa alas ja tyhjätä pää. Yleensä tosin rentoudun lukemalla, mutta aina ei opiskelun tuoksinassa enää jaksa lukea.
Ja kyllä, seuraan kuitenkin aikaani, luen " oikeita" lehtiä ja katselen uutisia. Olen myös suorittanut 2 yliopistotutkintoa, enkä todellakaan ole mikään pölvästi. Siitä huolimatta pimeä puoleni vaatii jakson realityroskaa silloin tällöin.
Minua kyllä ihmetyttää, että täällä haukutaan omia kumppaneita idiooteiksi tuollaisilla perusteilla. Tuskin vaimon tyhmyys tuli yllätyksenä??
Mä kun en kato yhtään tv-sarjaa. Asiaan ei tietenkään vaikuta se että mulle ei ole aikaa seurata mitään sarjaa, vaan se että olen niin älykäs.
Meille ei tule mitään lehtiäkään, eikä siihenkään vaikuta se että ettei ole aikaa keskittyä lukemiseen :-)
Tää oli päivän pelastus, jos kerran naisen älykkyys on noin helppo mitata.
Vierailija:
Pitkässä suhteessa nainen, joka ei ole kiinnostunut just mistään muusta kun hömpästä alkaa ottaa pannuun. Sanon tämän kokemuksesta. Näin muutaman vuoden alle neljäkymppisenä kanat eivät enää kiinnosta...
Mäkin olen muutaman vuoden alle nelikymppinen. Mutta joo, eiköhän tuo mies tuosta ennemmin tai myöhemmin löydä sen kivan naisen, jolla on päässä jotain muutakin kuin tuulitunneli (kuvaa meikäläistä).
Sitä odottaen kaikille loistavaa kesän loppua!
t. älykäs, seksuaalisesti aktiivinen, kaunis - ja vielä vaan yksin
ei täytä minun kriteereitäni älykkäälle miehelle. Älykäs mies on nimittäin aina ehdottomasti huumorintajuinen ja avarakatseinen. Se siis voi katsoa joskus kanssani realityhömppää ja nauraa sille, ja se tajuaa, että vaikka naistenlehdissä olisi 80% kevyttä viihdettä, niissä on myös oikeaa asiaa. Perussovinistijuntti taas leimaa kaiken naisten viihteen huuhaaksi. Ei kiinnosta vähääkään.
Jos ei naista kiinnosta katsoa YLEteeman elokuvatarjontaa, jos ei seuraa kirjallisuutta ja kevyttä/rytmimusiikkia esim pop,rock,jazz,soul,protopunk tai pseudoelektroa tai mitään tuollaista niin pisteet laskevat.
Edelleen, jos ei ole kiinnostunut kuntonsa hoitamisesta, ei esimerkiksi harrasta tanssia, pumppia tai mitään aerobista ja lihaskuntoa kehittävää niin pojot laskee.
Jos ei oo kiinnostunut työstä tai opiskelusta, vieraista kulttuureista tai yleissivistyksestä niin mun mielenkiintoni laimenee.
Ankea koulutus. Huumorintaju joskus raksuttaa jos hyvin käy...