Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain henkilöltä jonka ÄO on 155

Vierailija
04.04.2014 |

Kyllä.

Kommentit (92)

Vierailija
61/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelit vanhemmistasi kun olit lapsi? Olisiko ollut ihan sama, kenen luona olisit asunut ja kuka sinua olisi hoitanut?

Milloin tunnet olevasi valmis muuttamaan kotoa? Joko haluaisit asua yksin?

Vierailija
62/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:45"]Sanoit ettet koe tunteita, mutta tunnet kuitenkin intohimoa taiteeseen?

[/quote]

Tässä en näe mitään ristiriitaa.

[/quote]

Intohimo on tunne, eli sinulla on tunteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:30"]Voiko älyään haluta käyttää muiden hyödyksi, jos ei tunne rakkautta?

[/quote]

En ole millään tavalla velvollinen käyttämään älyäni muiden hyödyksi. Olen pettynyt ihmiskuntaan.

[/quote]

Eikö sitä paremmalla syyllä pitäisi tehdä työtä kokonaisuuden parantamiseksi, jos on pettynyt ihmiskuntaan? Vai haluatko kostaa ihmiskunnalle sen, että se koostuu ihmisistä? Jos kerran et halua ajatella olevasi velvollinen tekemään mitään muiden hyödyksi.

Ihmiskunnan ja ihmisten etu eivät välttämättä ole sama asia.

Miten perustelet tuon, ettei sinulla mitään velvollisuutta olisi?

Vierailija
64/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:53"]Mitä ajattelit vanhemmistasi kun olit lapsi? Olisiko ollut ihan sama, kenen luona olisit asunut ja kuka sinua olisi hoitanut?

[/quote]

Olen suht itsenäinen, luulisin voivani asua yksin vaikka heti.

Lapsena näin vanhempani pelkästään itseni kautta. Luulin kaikkien heidän tunnetilojensakin johtuvan minusta.

Vierailija
65/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:53"]Mitä ajattelit vanhemmistasi kun olit lapsi? Olisiko ollut ihan sama, kenen luona olisit asunut ja kuka sinua olisi hoitanut?

[/quote]

Olen suht itsenäinen, luulisin voivani asua yksin vaikka heti.

Lapsena näin vanhempani pelkästään itseni kautta. Luulin kaikkien heidän tunnetilojensakin johtuvan minusta.

Vierailija
66/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisimpia keskusteluja pitkiin aikoihin, ja kysymyksiä olisi, mutta yksi tipahtaa nyt nukkumaan...

Paljonko tarvitset yöunta? (palaan aamulla katsomaan)

Vierailija
67/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:53"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:48"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:45"]Sanoit ettet koe tunteita, mutta tunnet kuitenkin intohimoa taiteeseen?

[/quote]

Tässä en näe mitään ristiriitaa.

[/quote]

Intohimo on tunne, eli sinulla on tunteita.

[/quote]

Intohimo, kutsumus, halu, tarve, miten vain. Minä rakastan ympäristöni kuvaamista ja voi olla, että taiteelliseen työskentelyyni myös liittyy erilaisia tunteita, ne vain saattavat poiketa aika rajusti muiden ihmisten tunteista. En tiedä. Miten voisin?

Vierailija
68/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:02"]Mielenkiintoisimpia keskusteluja pitkiin aikoihin, ja kysymyksiä olisi, mutta yksi tipahtaa nyt nukkumaan...

Paljonko tarvitset yöunta? (palaan aamulla katsomaan)

[/quote]

Enemmän kuin Putin, vähemmän kuin sinä.

Vierailija
69/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi peukutat omia vastauksiasi?

Vierailija
70/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:38"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:30"]Voiko älyään haluta käyttää muiden hyödyksi, jos ei tunne rakkautta?

[/quote]

En ole millään tavalla velvollinen käyttämään älyäni muiden hyödyksi. Olen pettynyt ihmiskuntaan.

[/quote]

Eikö sitä paremmalla syyllä pitäisi tehdä työtä kokonaisuuden parantamiseksi, jos on pettynyt ihmiskuntaan? Vai haluatko kostaa ihmiskunnalle sen, että se koostuu ihmisistä? Jos kerran et halua ajatella olevasi velvollinen tekemään mitään muiden hyödyksi.

[/quote]

Ihmiset ovat häikäilemättömän röyhkeästi omaa etuaan ajavia eläimellisiä laumasieluja. En ole koskaan mennyt lauman mukana enkä koskaan myöskään tule olemaan osa tätä laumaa. Emme me ansaitse mitään. Me olemme itse itsemme tuominneet. Peruuttamattomasti.

Vierailija
71/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:11"]Miksi peukutat omia vastauksiasi?

[/quote]

Miksi ihmeessä en peukuttaisi omia vastauksiani?

Vierailija
72/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on helpompi saada korkeita pisteitä äo-testissä, koska iän ja kokemuksen lisääntymisestä sakotetaan testissä aina johonkin 40 vuoteen asti, jolloin alat saada lisäpisteitä vanhuudesta... :D

Vierailija
73/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:32"]Nuorena on helpompi saada korkeita pisteitä äo-testissä, koska iän ja kokemuksen lisääntymisestä sakotetaan testissä aina johonkin 40 vuoteen asti, jolloin alat saada lisäpisteitä vanhuudesta... :D

[/quote]

Selvä.

Vierailija
74/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaisi se keskihajonta... Vanhalla hajonnallahan tuo ei vielä ole mikään poikkeuksellinen tulos.

Mulla muuten on myös hyvin korkea äo ja lievä as. Olen aina tuntenut hyvin syvästi ja kokenut olevani velvollinen käyttämään minulle suotua älyä yhteiseksi hyväksi.

Vierailija
75/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:13"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 01:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ihmiset ovat häikäilemättömän röyhkeästi omaa etuaan ajavia eläimellisiä laumasieluja. En ole koskaan mennyt lauman mukana enkä koskaan myöskään tule olemaan osa tätä laumaa. Emme me ansaitse mitään. Me olemme itse itsemme tuominneet. Peruuttamattomasti.

[/quote]

Tähän minulla taitaa olla paljon sanottavaa. Huomenna lisää?

Perusjuju on siinä, että on turha haaskata moraalia eläimiin. Me olemme tosiaan eläimiä, eikä sitä ole pakko pitää puutteena. Tähän asti ihmiskunta on yrittänyt sivuuttaa asian ja kiistää sen. Nyt olisi aika hyväksyä se tosiasiaksi ja miettiä, mitkä ovat eläimellisyyden hyvät ja huonot puolet, ja voitaisiinko niiden seurauksia jotenkin avittaa /rajoittaa yhteiskunta-arkkitehtuurisin keinoin.

Vierailija
76/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 05:09"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 02:13"]

[/quote]

Tähän minulla taitaa olla paljon sanottavaa. Huomenna lisää?

Perusjuju on siinä, että on turha haaskata moraalia eläimiin. Me olemme tosiaan eläimiä, eikä sitä ole pakko pitää puutteena. Tähän asti ihmiskunta on yrittänyt sivuuttaa asian ja kiistää sen. Nyt olisi aika hyväksyä se tosiasiaksi ja miettiä, mitkä ovat eläimellisyyden hyvät ja huonot puolet, ja voitaisiinko niiden seurauksia jotenkin avittaa /rajoittaa yhteiskunta-arkkitehtuurisin keinoin.

[/quote]

Mielenkiintoinen keskustelu. Suurin osa ihmiskuntaa todellakin on häikäilemättömästi omia etujaan ajavia eläimellisiä laumasieluja. Itse en kykene mihinkään niistä, ja siksi en taistele edes vastaan. Täytyy tehdä vain omaa juttuaan, en jaksa ahdistua muiden eläimellisyydestä vaikken itse siihen kykenisi milloinkaan. Seksuaalisuudessa tietty eläimellisyys kuuluu asiaan, se on biologiaa. Pidättyväisyydessä (näen osana seksuaalisuuden kontrolliani) taas omat valinnat ja hillintä näyttelevät suurinta osaa.

Miksi miettiä eläimellisyyden hyviä ja huonoja puolia? Siinä on tavallaan vain puolia, ne vain on. Ei niitä voi jalostaa kuten klementtiini on jalostettu varhaissitruksista, vaan niitä voi lähinnä havainnoida olemisen ja ihmisen raadollisuuden ominaisuuksina. Osa on suotavampia, osa häiriintynyttä käyttäytymistä, joka on ihmiskunnan kannalta tuhoisaa ja saattaa johtaa yksilönkin kohdalla vastaavaan lopputulokseen.

Ongelmallinen asia on, että eläimelliset oman etunsa tavoittelijat lisääntyvät aina enemmän kuin älyllistä integriteettiä edellyttävä kansanosa. Kaikissa kansoissa on keksitty uskonnollisuus tätä menoa hillitsemään, mutta uskonnollisuus on vain yksi keino yrittää saada tolkkua massojen eläimelliseen käytökseen.

Jos ajatellaan, että maailma koostuisi yksinomaan nykyisen mittapuun mukaan poikkeusyksilöinä pidetyistä henkilöistä, on vaikea arvioida nopeasti olisiko ihmislaji enemmän vai vähemmän elinkelpoinen. Haluan uskoa, että olisi huomattavasti elinkelpoisempi, mutta en voi olla varma. Itsessäni minua syö juuri epäkohtien muuttamisen hankaluus, jonka koneisto tuottaa sivutuotteena (yhteiskuntakoneiston jäyhyysmomentti). Ongelmanratkaisukoneena olen oppinut jo aivan pienenä, että kaiken pystyn muuttamaan jos siihen ryhdyn. Kysymys on vain resursseista, ja yhteiskuntakoneisto haaskaa resursseja edellyttäessään vääriä epäoleellisia asioita suhteessa siihen, mitä asioiden oikea ratkaiseminen vaatisi.

29

Vierailija
77/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varjele, onpas täällä aggressiivinen assi. Ei kysyttävää, kanssasi ei pikaotannallakaan katsoen voi jutella tolkullisesti. Toivottavasti löydät jotakin iloa synkkyyteesi.

t. assiton älyvalo ÄO 162

Vierailija
78/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 09:12"]

Varjele, onpas täällä aggressiivinen assi. Ei kysyttävää, kanssasi ei pikaotannallakaan katsoen voi jutella tolkullisesti. Toivottavasti löydät jotakin iloa synkkyyteesi.

t. assiton älyvalo ÄO 162

[/quote]

Kuka nyt oli mielestäsi aggressiivinen assi? Ap?

Vierailija
79/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutaa ettet ole kovin älykäs, tai sitten olet piilottanut sen hyvin.

Vierailija
80/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 09:15"]

Vaikutaa ettet ole kovin älykäs, tai sitten olet piilottanut sen hyvin.

[/quote]

En tiedä kenelle sinä melskaat. Jos minulle, se on tarpeetonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi