Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy mitä vain henkilöltä jonka ÄO on 155

Vierailija
04.04.2014 |

Kyllä.

Kommentit (92)

Vierailija
81/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äo on 164. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
82/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä testattu, missä, milloin ja mikä oli keskihajonta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 09:15"]Vaikutaa ettet ole kovin älykäs, tai sitten olet piilottanut sen hyvin.

[/quote]

En tiennytkään tämän olevan "todistele olevasi älykäs"-keskustelu. Mielestäni olen tehnyt täysin selväksi, että olen 17-vuotias asperger enkä politiikkaintoinen tuleva vaikuttaja, jolla olisi ratkaisut kaikkiin mahdollisiin talousongelmiin. Vai millä perusteella en vaikuta älykkäältä?

Minä todellakin elän omassa maailmassani. Kuvat yksinkertaisesti ovat minun maailmani. Ihmisten välinen valtataistelu saa minut lähinnä huvittuneeksi. Vallastahan kaikessa on kyse. Minä kaihdan auktoriteetteja, harvoin arvostan valta-asemassa olevan valtaa.

Vierailija
84/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 09:32"]Mun äo on 164. Haluatko kysyä jotain?

[/quote]

En

Vierailija
85/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et vastaa minun kysymykseeni? t: 81

Vierailija
86/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatkin olla huijari, kun et tuohon kysymykseen osaa vastata.

T: Aito Mensalainen

Vierailija
87/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todista älykkyysosamääräsi meille.

Vierailija
88/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaamalla 81 kysymykseen olisi voinut todistaa äo:nsa todeksi. Mutta kun vastausta ei heru, on kyseessä huijari. T: 81/84/85 Aito Mensalainen

Vierailija
89/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun äö on kamalan pieni. Miten kehtaat mainostaa sitä tälläisellä _OIKEASTI_ viisaiden palstalla..?

Vierailija
90/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 11:53"]

Minä todellakin elän omassa maailmassani. Kuvat yksinkertaisesti ovat minun maailmani. Ihmisten välinen valtataistelu saa minut lähinnä huvittuneeksi. Vallastahan kaikessa on kyse. Minä kaihdan auktoriteetteja, harvoin arvostan valta-asemassa olevan valtaa.

[/quote]

Ei kaikessa ole kyse vallasta. Itse minulla ei ole mitään halua saada valtaa. Haluan vain ratkoa ongelmia, auttaa muita. Kohdistan kykyni nimenomaan lähinnä muiden auttamiseen.

En tiedä, kenelle 76 / 78 osoitti ilkeilynsä, mutta siihen ei kannata valtavasti kommentoida.

Keskihajonta ja testitapa ovat olleellisia siksi, että niillä saa käsitystä testin luotettavuudesta ja tuloksen laadusta. Ei se ole erityisesti kykyjesi kyseenalaistamista vaan sen tarkoituksena on ymmärtää. Jos tuloksesi on oikeasti erittäin korkea, olisi ehkä perusteita tutkia AS-diagnosia uudemman kerran. Ilman mitään Aspergeria poikkeuksellien älykkäässä ihmisessä on aina vähän AS-piirteitä joukossa (AS-piirteeksi luetaan mm. "matemaattisesti lahjakas"), mutta kun tutustut kirjallisuuteen sinulle selviää niiden johtuvan poikkeuksellisen lahjakkailla aivan muusta, eli ne eivät ole AS:n osia. Sen sijaan poikkeuksellisen lahjakkaiden ominaisuuksista on oma listansa, jonka lukeminen saattaisi avata silmäsi.

29

Vierailija
91/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 23:49"]Miten ratkaisisit työttömyysongelman?

[/quote]

En mitenkään. Minä en ole työtön, eivätkä muiden ongelmat kiinnosta minua. Elän täysin omassa maailmassani.

[/quote]  Siis autisti? Paha Asperger?  Kuuluu kuvaan.

Vierailija
92/92 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 12:17"]

Vastaamalla 81 kysymykseen olisi voinut todistaa äo:nsa todeksi. Mutta kun vastausta ei heru, on kyseessä huijari. T: 81/84/85 Aito Mensalainen

[/quote]

Juuri näin. Ketjun tarkoitus oli levittää ap:n ennakkoluuloa älykkäistä ihmisistä ja että nämä ovat myös Aspergereita jne.  Perusprovo av:lla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän