Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En mene naimisiin, koska ei ole ystäviä

Vierailija
04.04.2014 |

Jos joskus menen naimisiin, niin en aio todellakaan pitää juhlia vaan meinaan viettää hääpäivää ihan vain miehen kanssa kahdestaan. Aika noloa olisi järjestää häät, kun ei olisi edes kaasoakaan. En halua että sukulaiset ihmettelevät että missäs kaverit on, millaiset polttarit jne, liian kiusallista.. millaiset häät muut ystävättämät ja yksinäiset olette viettäneet

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole ystäviä =D Ystävänäni on vain pari kappaletta siskoa :) Eipä ole muita, saman ikäisiä ystäviä.. Plus tähän se, ettei mies ole kiinnostunut häistä, koska vihaa omaa perhettään.. joten ehkä mennään vaan ilmoituksella...

Vierailija
2/3 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tai on mulla kolme ystävää. Sukulaisistakin suurin osa asuu kaukana ja ollaan aika etäisiä. Miehellä taas ystäviä ja kavereita on ihan pirusti.

Mun puolelta häihin olisi tullut ehkä korkeintaan 10 henkilöä, miehen puolelta varmaan 100...

No me mentiin salaa maistraatissa naimisiin, juhlia ei olla pidetty. Ei haittaa mua yhtään, en kyllä muutenkaan tykkää ikinä olla se huomion keskipiste :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kesken; vanhemmat ja sisarukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi