Missä viipyy mun FYRKAT??
Ei näkyny palautukset vielä!!!! Missä viipyy?
ÄKKIÄ RAHNAT TÄNNE SUATANA PRKL!!!!1
Kommentit (16)
Mun palautukset tuli jo, mutta älä hätäile. Ne tulee pitkin päivää. Todennäköisesti ennen puolta päivää kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mina halu minu raha!
Halu halu. Pittä maksa lasku ja vuokra! Ei olla nauru aasi!
Vierailija kirjoitti:
Mun palautukset tuli jo, mutta älä hätäile. Ne tulee pitkin päivää. Todennäköisesti ennen puolta päivää kuitenkin.
Miksi sulle tuli jo? Miksi se olen minä, jolle tulee pitkin päivää ja tietysti viimesenä?
Häh?
Miksi en saisi edes hätäillä? Sano se suattana!
Varmaan porvariskavereilla maksaa Riikkuli ensin ja köyhä saa rahulit viimeisenä.
Pitäähän sitä reppanaa saada kiusata tässäkin. Ettei vaan pääse törsäämään.
Vaikka pitäis toisaalta törsätä! On tämä ihme touhua.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se on tulla sanomaan että älä hätäile, kun omat rahat on tullu jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sulle tuli jo? Miksi se olen minä, jolle tulee pitkin päivää ja tietysti viimesenä?
Häh?
Miksi en saisi edes hätäillä? Sano se suattana!
Koska se hätäily ei auta mitään. Mutta saat toki hätäillä, ei se minulta pois ole.
Taksitolpalla puhuivat, että rahnat on loppu. Ei riitä viimeisille. Sori siittä.
Suami konkassa.
Vierailija kirjoitti:
4800€ näkyy tilillä
Siinä sen näkee. Rikkaille ensin. Köyhälle viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä se on tulla sanomaan että älä hätäile, kun omat rahat on tullu jo!
Eikö olekin.
"Jos verotuksesi päättyi kesäkuussa, saat veronpalautuksen 3.8.2026. Se maksetaan tilillesi päivän aikana."
Lähde: Vero.fi
Joko tuli muille rahnat?