Maailman ihanimman tytön äiti ja maailman ihanimman pojan mummi
Tasan 26 vuotta sitten tapasin ensimmäisen kerran maailman kauneimman ja ihanimman tytön. Samalla kertaa tulin myös äidiksi. Kun sain tämän tytön ensimmäisen kerran syliini, täyttyi sylini heti rakkaudesta. Tyttö oli aivan pienen pieni, ei edes kolmea kiloa, mutta siitä huolimatta hän sai koko maailman mahtumaan yhteen huoneeseen. Kun tämä pienen pieni tyttö ensimmäisen kerran piteli minua kädestä ja katsoi minuun, ei hän oikeastaan pidellyt minun kättäni vaan sydäntäni ja pitellee edelleen.
Puoli vuotta sitten tämä ei enää niin pienen pieni tyttö tuli itse äidiksi ja teki minusta mummin maailman komeimmalle ja ihanimmalle pojalle.
Tänään vietän 26. äitienpäivää äitinä ja ensimmäistä äitienpäivää mummina. En voisi olla kiitollisempi ja onnellisempisiitä että minua on siunattu näin.
Tämän kirjoituksen myötä haluan toivottaa kaikille äideille ja mummeille hyvää ja onnellista äitienpäivää!
Kommentit (4)
Kiitos! Samoin sinulle, sinä ihana ihminen!
Voi ei, tuli itku! :,) Samoin sinulle hyvää äitienpäivää. Itse vietän vasta kolmatta äitienpäivää kahden ihanan pojan äitinä :)
Kauniisti kirjoitettu ja kiitos, hyvää äitienpäivää:)
Mulle tuli kanssa tippa linssiin. Niin kauniisti kirjoitettu. :`)