Miksi olet hankkinut lapsen?
Niin, tai jos et ole hankkinut mutta aiot hankkia, miksi?
Kommentit (40)
Muistin vahvasti kuinka paljon omat vanhemani rakastivat minua ja toivoin myös saavani lapsia rakastavassa parisuhteessa. Ei ollut kovin lukkoon lyötyjä ajatuksia parisuhteen kestosta tai elintasosta, mutta hyvin on mennyt. Miehen ja minun arvot sopii hyvin yksiin, varmaan siksikin kun on tuo varhaisaikuisuus kasvettu kimpassa ja perheenä. Niin nytpä on perhe, ei tarvitse asiaa enää vatvoa.
Ensimmäinen tuli läpi kierukan. Toinen haluttiin kun eka oli niin ihana ja kunnes ekan synnytyksen vauriot oli parantuneet ja synnytyksen kauhu umohtunut.
Vähän vahingossa, nuorin on ollut toivottu ja suunniteltu lisäys kun haluttiin sisarus koska meistä vanhemmista molemmat ovat isosta perheestä, ja se oli luonnollinen valinta.
Halusin kaksi lasta, onneksi sainkin. Se kun ei ole itsestäänselvyys.
Halusin 3 lasta. Olen nuoresta tykännyt hoitaa lapsia, touhuta heidän kanssa, kokkailla, leipoa ja pitää kodin siistinä. Nyt lapset ovat jo aikuisia.
Meillä on pieni perhe 3 lasta, kyllä lapset ovat rikkaus elämässä ja tuovat sisällön elämälle, en osaisi ajatella ilman lapsia esim nyt rakentavani uutta kotia, koska miksi ihmeessä. Elämä ilman lapsia olisi hyvin köyhää sisällöltään.
No hyvä kysymys en vielä tänä päivänäkään tiedä...
On sen verran hyvät geenipoolin osaset ollut mieheni kanssa heittää, että koimme velvollisuudeksi tehdä peräti 3 lasta. Hyvin Meni. Lapsenlapsemmekin on suorastaan nero. Ja, häkellyttävän kaunis.
En näe tarpeelliseksi perustella tässä, miksi hankin lapsen. Toinen on työn alla.
Biologinen kello kilkatti. Ei siinä sen kummempaa.
Kaikki hyötyvät kirjoitti:
On sen verran hyvät geenipoolin osaset ollut mieheni kanssa heittää, että koimme velvollisuudeksi tehdä peräti 3 lasta. Hyvin Meni. Lapsenlapsemmekin on suorastaan nero. Ja, häkellyttävän kaunis.
Mitä sitten jos on kaunis? Ei se oikeuta jatkuvaan sikailuun.
Tuli pakottava tunne, että niin on tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
En näe tarpeelliseksi perustella tässä, miksi hankin lapsen. Toinen on työn alla.
Miksi edes vaivautua sit vastaamaan?
- Mikä on lempivärinne?
- En mä haluu kertoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi edes vaivautua sit vastaamaan?
- Mikä on lempivärinne?
- En mä haluu kertoo.
Miksi vaivautua sitten edes vastaamaan vai oletko joku teinix.
Pelkäsin enemmän sitä että minulla ei olisi perhettä, kuin että minulla olisi perhe.
Mulle sanottiin, etten voi saada lapsia, kun olin n. 20. Eikä sellaista tullutkaan, vaikka yritystä oli. Aikaa kului, ja tapasin uuden miehen. Puoli vuotta myöhemmin olikin raskaustestissä kaksi selkeää viivaa. Myöhemmin tehtiin toinenkin. Tekotapa on miellyttävä ja on ne meidän lapsetkin kivoja. Kolmatta ei kuitenkaan enää tule. Ja olen niin iloinen, että lapset ovat nykyisen miehen, ei exän.
Koska olen kokenut onnellisen lapsuuden, jollaisen koin olevan normi. Ja olin aina halunnut sen myötä itsekin perheen.