Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Uusimaa menee jouluksi kiinni, pakkaan häikäilettömästi kamani ennen sitä ja lähden pois.

Vierailija
27.11.2020 |

Asun Helsingissä, kyllä. Olen kotoisin maaseudulta, mutta muutin tänne töiden perässä sillä alani töitä ei kotiseudullani ole. En ole viettänyt yhtäkään joulua kämpilläni täällä Helsingissä enkä aio edes tänä vuonna. Syyni on osittain omaa mukavuudenhaluani, mutta suurin syy on äitini. Minulta tulee itku jo pelkästä ajatuksesta, että äitiparkani, joka asuu yksin joutuisi viettämään joulunsa yksinään pienessä mummonmökissään korvessa. En vain kestä ajatusta. Hän viimeksi eilen soitti ja kyseli joulusuunnitelmistani ja lupasin hänelle, että matkustan jouluksi luokseen. Tätä ennen olen suunnitellut ottavani karanteenin ja matkaan lähden omalla autollani.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin tekisin.

Vierailija
2/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen samoin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä sulkea kokonaan pysty. Tiesulut näkyi viimeksi helposti google mapsin liikennetiedoista ja ohi pääsi pikkuteitä.

Vierailija
4/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mennään jouluksi mökille.

Vierailija
5/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas taas satu. 

Äiti mummonmökissä ja kuuliainen lapsi pakkaa kamansa autoon ja hurauttaa itkusilmässä korpeen viettämään joulua. 

Vierailija
6/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin sain otsikkoon kirjoitusvirheen. "häikäilemättömästi" piti kirjoittaa. 

-Ap

Vierailija
7/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas taas satu. 

Äiti mummonmökissä ja kuuliainen lapsi pakkaa kamansa autoon ja hurauttaa itkusilmässä korpeen viettämään joulua. 

Ja miksei tämä voisi olla totta? Perustele.

T. Toinen pk-seudulla asuva, jonka vanhemmat asuvat böndellä juurikin tuollaisessa "mummonmökissä":D

Vierailija
8/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, jos kerta on kaikki muut päivät himassaan itsekseen niin miksi joulu on niin erityinen sitten?

Vierailija
9/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä jyväjemmareilla olisi vain helpompaa, jos ette ylipäätään muuttaisi Helsinkiin niin ei tarvitsisi tällaisia stressata.

Vierailija
10/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pakataan kamat häikäilemättömästi?

Vierailija
11/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, jos kerta on kaikki muut päivät himassaan itsekseen niin miksi joulu on niin erityinen sitten?

Jank jank

Onneksi ei tarvi olla sun sukulainen/tuttava/ystävä

Vierailija
12/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä sulkea kokonaan pysty. Tiesulut näkyi viimeksi helposti google mapsin liikennetiedoista ja ohi pääsi pikkuteitä.

Ootko nyt ylpeä?

Vierailija
13/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt ylpeä?

En ylpeä, mutta en lammaskaan.

Vierailija
14/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole ensin jossain 10 vrk karanteenissa, jottet sairastuta äitiäsi.

Vierailija
15/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me just alettiin suunnittelemaan kuinka viettää joulu kotona ilman vierailuita sukulaisilla. En usko, että se kellekään voi ylivoimaista olla.

Vierailija
16/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ette vie joululahjaksi koronaa.

Vierailija
17/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei tulisi surullinen joulu.

Vierailija
18/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä nykypäivänä voi muutakun ihmetellä nykyistä " minä minä vtut muista" asennetta.

Itse olet vapaaehtoisesti muuttanut pääkaupunkiin, missä on varmasti hyvät puolensa, mutta nyt tällä hetkellä myös ne huonot puolensa.

Käyt varmaan jollain isolla sallila myös kyykkäämässä, koska " minä haluan".

Ja tietenkin pakkohan se on päästä talvilomalle etelään koska " en kestä, ihan oikeesti yhyy".

Tälläkin viikolla uunot rynnii urakalla hakemaan "edullisia" telkkuja powerista, koska " minä haluan"...

Toivon että viet taudin mukanasi mökkiin, ja nukutte pois pyhien aikaan.

Vierailija
19/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kirjoitti:

Ei kyllä nykypäivänä voi muutakun ihmetellä nykyistä " minä minä vtut muista" asennetta.

Itse olet vapaaehtoisesti muuttanut pääkaupunkiin, missä on varmasti hyvät puolensa, mutta nyt tällä hetkellä myös ne huonot puolensa.

Ja tietenkin pakkohan se on päästä talvilomalle etelään koska " en kestä, ihan oikeesti yhyy".

Tälläkin viikolla uunot rynnii urakalla hakemaan "edullisia" telkkuja powerista, koska " minä haluan"...

Mene hoitoon, sen verran sekavaa sepitystä suollat. 

Vierailija
20/39 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kirjoitti:

Ap hyvin kertoi, että joutui muuttamaan kotipaikkakunnaltaan pois, koska siellä EI ole töitä ja töitä löysi Helsingistä. Moni ei todellakaan muuta Helsinkiin vapaaehtoisesti vaan siksi, ettei ole vaihtoehtoja. Olet joko todella pihalla tai sitten sun luetunymmärtämisessä on pahasti jotain vialla. Lisäksi olet todella lapsellinen. Kasva aikuiseksi kakara. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä