Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein miehesi sammuu

Vierailija
27.11.2020 |

Monelta yleensä sammuu!

Kommentit (10)

1/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan yleensä ja silloin kello on jo 23-24 tyypillisesti.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat nukkumista, niin noin klo 22, jos kännejä, niin ei kertaakaan- en katselisi miestä yhtään joka vetää semmoiset kännit, että pitää sammua.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, otsikosta jäi pois viimeinen sana: pukille.

Vierailija
4/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöasentoon kylppärin lattialle. Viimeviikolla oli kippautunut kuin kananmuna pöntöltä pers paljaana sikiöasentoon pöntön vierelle. Vessapaperia perseessä ja perse pyyhkimättä, pönttö pyyhkimättä.

Siinä se kuorsasi iloisesti. Vieressä oli 3/4 juotu tölkki olutta.

Minua aina harmittaa tuollainen oluen haaskaaminen. Jättää tölkkejä ympäri kämppää ja vain hörppinyt päältä vähän.

Vierailija
5/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sikiöasentoon kylppärin lattialle. Viimeviikolla oli kippautunut kuin kananmuna pöntöltä pers paljaana sikiöasentoon pöntön vierelle. Vessapaperia perseessä ja perse pyyhkimättä, pönttö pyyhkimättä.

Minua aina harmittaa tuollainen oluen haaskaaminen. Jättää tölkkejä ympäri kämppää ja vain hörppinyt päältä vähän.

Mä nauroin ääneen. "Kippautunut kuin kananmuna". :D

En voi myöskään kuin ihailla miestä joka ottaa kaljatölkin mukaan mennessään paskalle.

Vierailija
6/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole sammuntu koskaan alkoholin käytön takia.

Siis 0 kertaa.

Mutta muuten sammuu eli nukahtaa normaalisti joka ilta ennen klo 23, paitsi vkonloppuisin ja lomilla, jolloin tietää ettei aamulla tarviste nousta varhain ylös.

Vierailija
7/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka ilta kun faija sammuu, ja saapuu oikea yö..."

Vierailija
8/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tinttaan tajun kankaalle.

Vierailija
9/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuorena koskaan mutta +55 jälkeen ei väsyneenä kestä paljoa alkoholia ja sammuu äkkiä nojatuoliinsa tietokoneen ja teeveen äärelle. Nuorena ei raskas työ juhlimista hidastanut vaan päinvastoin. Miehillekkin tulee vaihdevuodet ja onneksi juhlimisen tahti on hiipunut. Ei edes mitään viikonloppu känni maratoonia jaksa joka johti kapakoihin kiertelemiseen enää vetää kun nukkuu jo saunan ja muutaman saunaoluen ja paukun jälkeen. Työ on raskasta ja alkaa jo ikä painamaan. Ei ole enää mikään nuorimies. 

Miten voi saunaan sammua ja eikö se ole ole vaarallistakin. Joku muistikuva on että joku on kuollut saunaan sammuessaan. 

Vierailija
10/10 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nauroin ääneen. "Kippautunut kuin kananmuna". :D

En voi myöskään kuin ihailla miestä joka ottaa kaljatölkin mukaan mennessään paskalle.

Toisaalta ei mies sieluakaan jättäisi vessan ulkopuolelle. Sielu lähtee messin ja oven voi jättää kotona auki, niin että vastapuolen asunnoille näkyy, jos sattuu jotain hassua käymään. Ei kotona ovia suljeta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi