Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantai mutta älä mene baariin

Vierailija
27.11.2020 |

Ole järkevä ja pysy kotona.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä päin liikuntapaikkoja ollaan suljettu, joten miettikää vielä toisen kerran kannattaako sinne baariin mennä. Jos me ihmiset emme noudata rajoituksia niin vaarana on sulkeutunut Suomi.

Vierailija
22/23 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö teillä ole elämässä muuta kuin korona? Miten jaksatte vouhottaa asiasta viikosta toiseen?

Vakava koronasairaus huomattavine pysyvine haittoineen voi tulla kenelle tahansa, myös nuoreelle perusterveelle ja hyväkuntoiselle.

Niin voi. Ja nuori perusterve ja hyväkuntoinen voi saada samat haitat ihan mistä tahansa infektiosta. Voit vahingossa potkaista pöydän jalkaa, varpaaseen tulee pieni murtuma jota et huomaa, se tulehtuu ja aiheuttaa verenmyrkytyksen ja kuolet. Tai popparin siemenenkuori menee hampaan ja ikenen väliin, aiheuttaen tulehduksen, joka leviää sydämeen ja kuolet. Astut ohi vikasta portaasta ja taitat niskasi. Räpläät puhelinta bussissa, painat stoppi nappulaa, saat noron sormeen, räpläät puhelinta lisää, menet kotiin, peset kädet, räpläät puhelinta taas, kaivat nenää ja syöt sirkusaakkosia, saat vuosituhannen ripulin ja kuolet kuivuuteen.

Sinä et nyt selvästikään ymmärrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun piti mennä katsomaan liigapeliä lähipubiin, mutta olen aivan voimaton ja palelen. Taidan olla tulossa kipeäksi. Tällä kertaa jää siis väliin.

Jos huomenna olen kunnossa, niin käyn baarissa. Onhan niissä jo asiakaspaikkarajoitukset sun muut käsidesit ja varotoimet, ei siellä sen vaarallisempaa ole kuin ruokakaupassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi