23 naista paljastaa, mikä sai pettämään puolisoa ja millaista se oli
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000007644180.html
Voi luoja! Tuo on ilmeisesti olevinaan sitä ns. parempaa pettämistä, kun nainen pettää miestä eikä toisinpäin.
Haistakaa naiset pitkä paska! Taas meni luottamus ja usko teihin täysin!
Kommentit (27)
Mä taas suosittelen, että ei kannata mennä naimisiin ollenkaan. Teet niin tai näin, ei ole ikinä hyvä.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Mä taas suosittelen, että ei kannata mennä naimisiin ollenkaan. Teet niin tai näin, ei ole ikinä hyvä.
Kukakohan sutkin huolisi?
Liian myöhäistä, olen jo naimisissa.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeasti pettämistä, jos oma mies ei enää halua seksiä kanssasi? Tätä olen pohtinut viime aikoina. Vielä en ole ryhtynyt ajatuksista tekoihin, mutta omantunnon kanssa olen käynyt tätä pohdiskelevaa keskustelua.
Oisko se ero mitään? Vai onko liian paksu lompakko miehellä?
Mies on muuten mukava ja meillä on kyllä ihan kivaa yhdessä. Seksiä vaan on turha pyydellä, suuttuu jos edes yritän puhua aiheesta. Lompakko on samanpaksuinen kuin itselläni, ja olen hyväpalkkainen korkeasti koulutettu nainen, että siitä ei ole nyt kyse.
No kun olet niin voimaantunut, niin eroa vaan kehiin.
Vai meinasitko että mies hyväksyy huorailusi?
Kuten sanottua, en ole vielä ryhtynyt ajatuksiani toteuttamaan. Täytyykin varmaan kysyä mieheltä onko hänen mielestään ihan ok, jos lähden vieraisiin. Sittenpä tiedän. Tuo huorailu on mielestäni ikävän kuuloinen sana, mutta käytä sinä sitä, jos se myrkyllistä mieltäsi ruokkii.
Kaffepulla kirjoitti:
Liian myöhäistä, olen jo naimisissa.
Hyvin vaikeaa uskoa miesvihasi perusteella.
Nyt miehet suu suppuun! Haluan edelleenkin nauttia ihanien naimisissa olevien naisten hairahduksista😉
Suosittelen kaikkia miehiä etsimään naisen itäeurooppalaisista ja itäaasialaisista naisista, kunhan koronasta päästään ja pääsee taas matkustamaan. Eli esim. Venäjä, Ukraina, Thaimaa, Filippiinit ja Vietnam. Noissa maissa naiset vielä ymmärtävät, mitä uskollisuus ja moraali tarkoittaa. Suomalaisella naisella nuo käsitteet ovat jo täysin hukassa.