Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

sain elämäni parasta seksiä viikko sitten ja nyt

Vierailija
04.04.2014 |

aloitan selibaatin. kysyttävää?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, pienenä esimerkkinä: otti mut ns.rajusti eli esim.kuristi kurkusta niin, että juuri ja juuri sain henkeä. t.ap

Vierailija
22/36 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:54"]

No, pienenä esimerkkinä: otti mut ns.rajusti eli esim.kuristi kurkusta niin, että juuri ja juuri sain henkeä. t.ap

[/quote]

Niin ja sinä reppana luulit saavasi hyvää seksiä kun tajuntasi hämärtyi hapen puutteen vuoksi.... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas vai että sillä tavalla. Taidat olla niitä laatikon tylsempiä veitsiä. Kyllä siitä psykoosiin menee jos tarpeeksi aivosoluja kiduttaa toistuvalla hapenpuutteella. Samalla tavalla psykoosi voi puhjeta jos saa aivotärähdyksen joka vaurioittaa dopamiininsäätelyyn osallistuvia hermosoluja.

Vierailija
24/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain samaa taas pari päivää sitten. t.ap

Vierailija
25/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

evvk

Vierailija
26/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko aapee ihan sekaisin. En voi ymmärtää, että joku kiihottuu siitä, että toinen pahoinpitelee. Sulla ei ole päässä ihan kaikki kohdallaan, jos hyvä seksi on mielestäsi sitä, että sinua pahoinpidellään niin pahoin, että alat lähestyä psykoosia. Seksuaalisuutesi on vääristynyttä, jos saat orgasmeja siitä että joku kuristaa ja pahoinpitelee. Mene hoitoon. Hyi yrjö "rakastajaasi" ja sinua.

Vierailija
27/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos nro 27, mutta se on totuus. Ja kaikki muut menneet psykoosiin myös. t.ap

Vierailija
28/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tykkää seksissä eri asioista. Minulle kuvaamasi kaltainen seksi olisi kauhistus. Olen itsekin saanut muutama viikko sitten elämäni parasta seksiä. Parin tunnin aikana sain 7 orgasmia. Ko mies on erittäin hyvä antamaan suuseksiä ja kykynee yhdyntään suhteellisen nopeast uudestaan. Hänen intohimonsa näkyy, tuntuu ja kuuluu. Ja tämä kaikki on mielestäni hyvää seksiä. Hän saa minut tuntemaan olevani maailman kaunein nainen.

Vierailija
29/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset tykkää seksissä eri asioista. Minulle kuvaamasi kaltainen seksi olisi kauhistus. Olen itsekin saanut muutama viikko sitten elämäni parasta seksiä. Parin tunnin aikana sain 7 orgasmia. Ko mies on erittäin hyvä antamaan suuseksiä ja kykynee yhdyntään suhteellisen nopeast uudestaan. Hänen intohimonsa näkyy, tuntuu ja kuuluu. Ja tämä kaikki on mielestäni hyvää seksiä. Hän saa minut tuntemaan olevani maailman kaunein nainen.

Vierailija
30/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 29: onko joku satunnainen vai vakituinen? Minulla siis ko.tyyppi on juuri äskettäin aloittanut vakavan suhteen, mutta halusi ilmeisesti siis vikan kerran ns. vierasta. En tiedä, miksi nautin niin. En ole koskaan halunnut ketään niin hulluna. Ei ollut suuseksiä. Pelkkää yhdyntää eri asennoissa. Muistuttaa raiskausta. t.ap

Vierailija
31/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vakituinen, mutta aika tuore suhde.- 29

Vierailija
32/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Sm-juttuja. Kaukana hyvästä seksistä. Mä olen joskus mennyt melkein psykoosiin kun sain rakastellessa niin paljon läheisyyttä, yhteyttä syvälle toisen ihmisen sieluun ja uskomatonta rakkauden tunnetta.

Vierailija
33/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuristi niin ettei meinannut henkeä saada... No ei ihmekää että menneet psykoosiin... :D

Vierailija
34/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhistelijat voisivat googlettaa breath control, jotkut ihmiset saavat kiksejä tuollaisesta. Pienessä määrin tuntuu hyvältä, mutta itselleni oli liikaa se, jos oikeasti alkaa hämärtymään, liian vaarallista. Lisäksi tuollaisia en todellakaan lähtisi leikkimään jonkun satunnaisen miehen kanssa, täytyy olla vahva luottamus ja tarpeeksi tietoa aiheesta.

Vierailija
35/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että leikin hengelläni, koska ko.tyyppi on alamaailman miehiä, mutta voisin kuolla huomenna, kun sain kokea tuon. t.ap

Vierailija
36/36 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

raukalla on raiskausfantasia eikä tajuu sitä,nyt hävettää ja pannaan luukku kiinni!!