Kannattiko yhden yön suhde?
Itse olen näin pitkästä suhteesta eronneena naisena vakaasti soloseksin kannalla eli pelkästä puutteesta en seuraa lähde hakemaan mutta vastaisuuden varalle tässä kyselen teiltä muilta, miten onni on suosinut. Miten todennäköistä on, että yhden yön suhteesta saa mitään iloa vai toteaako jälkeenpäin vain, että toinen vain hoiteli omat tarpeensa? Lähinnä kysymys on sinkuille eikä suhteessa oleville, jotka haluavat vain vaihtelua tms.
Kommentit (7)
Kyllä kannattaa. Sain töissä ylennyksen ja saan parempaa liksaa. Uskoisin toisiakin naisia jotka näin tekevät ja ehkä pitempääkin. N 44
Viimeksi olen harrastanut yhden yön suhteita lähes 20 vuotta sitten ja vähän paskan maku niistä suuhun jäi. Toki niistä sai kivasti myös itsevarmuutta ja olihan se tapa oppia uusia asioita ja harjoitella vanhoja opittuja. Nyt nelikymppisenä en enää lähtisi sellaiseen, riskit olisivat isommat kuin mahdollinen hyöty.
Onhan se aina vähän arpapeliä, millaiseksi rakastajaksi yhden illan seura paljastuu. Mieluummin harrastelen kyllä jonkun fwb-tyypin kanssa, joka on jo hyväksi testattu ja mieltymykset on yhteneväiset. Tarvitsen lisäksi luottamusta ja tuntemista voidakseni laueta (ihastunut ei tarvitse olla, vaikka se on sitten taas suuri plussa ja antaa touhuun niin paljon enemmän), vaikka nautin kyllä ilman loppuhuipennuksen puuttumistakin.
Mutta en kadu kyllä viime viikonlopun 25-vuotiasta yhden illan nuorukaista, jonka kotiini toin Blockfesteiltä. ;) Taidankin etsiä seuraavaksi sen ikäluokan fwb:n.
N39
missäpäin tamperetta asut? saatan olla etsimäsi nuorukainen :)
No ei kaduttanut. Eron jälkeen olin lähes kaksi vuotta ilman seksiä ja pari viikkoa sitten Ruotsin risteilyllä löysin naisen, oikein risteilyromanssin. Naisella oli sama tilanne kuin minulla. Täytyy kyllä myöntää että kokemus oli positiivinen, ja lisäsi itseluottamusta tulevaisuutta ajatellen. Harmi vaan kun meidän suhteella ei ole tulevaisuutta kun etäisyyttä on lähes 600 km.
Aina on pillua irronnut, joskus jopa myös hyvää keskustelua, yhdessäoloa ja jopa tunteita. Go for it, mitä sitä pihtaamaan, jos sinkku on.
Riippuu ihan sinusta itsestäsi. Itse en saa helposti irti mitään kertasuhteesta, joten minun täytyy olla melko varma, että tapaan miehen ainakin muutaman kerran, ennen kuin suostun ensimmäiseen panoon. Joten se eka pano tapahtuu harvoin ensimmäisellä tapaamiskerralla. Ja hyvin on mennyt näilläkin säännöillä. Miehiä riittää. N33P