Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan poikalapset suostuu halimaan äitiä? ov

Vierailija
04.04.2014 |

Just 9v poika lähti kouluun ja mennessään kävi antamassa halit ja sanoi rakastavansa. Pihalta vielä vilkutteli minulle ja pikkusiskolleen. Kuinkahan kauan tätä riemua vielä kestää? =) Minkä ikäisinä ottavat vähän etäisyyttä, eivätkä halua enää halia?

-äippä-

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä 14v oli just mun vieressä yön kun oli tilaisuus. Sitä nolottaa kun pussailen sitä julkisella paikalla, mutta on selkeesti mielissään.

Vierailija
22/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:05"]

Ihania. Miten tytöillä yleensä? Tuleeko heillä murroiässä "mee kalkkis muualle"- mieliala eikä suostuta läheisyyteen?

[/quote]

Eiköhän tuo ole aika yksilökohtaista, ei sukupuolikohtaista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 13:05"]

Ihania. Miten tytöillä yleensä? Tuleeko heillä murroiässä "mee kalkkis muualle"- mieliala eikä suostuta läheisyyteen?

[/quote]

Eiköhän tuo ole aika yksilökohtaista, ei sukupuolikohtaista...

Vierailija
24/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just äsken mua hali 12-vuotias poikani. Lähti vaan koulun jälkeen kavereiden kans kaupungille, mut halus antaa halin :)

Vierailija
25/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä kelvannut 18-22-vuotiaille. Pienemmät 8-vuotiaat rakastavat lujaa ja tykkäävät suukoista poskelle ja otsalle ihan hurjasti.

Vierailija
26/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on halattu aina tosi paljon kaikkia perheenjäseniä. Ehkä siksi 15-v. poika tulee nykyään aivan oma-aloitteisesti hakemaan halia, kun siltä tuntuu. Meillä tämä on ihan luonnollista.

Vierailija
27/27 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina halaillut äitiään, siskojaan ja minua. Hieroo jalkoja, niskoja ja puhuu nätisti. Ei ole suomalainen. Toivon tämän kulttuurin siirtyvän omalle pojallemme. Nyt ainakin saan päivittäin haleja ja pusuja, rasvailee vauvamahaa ja kertoo rakastavansa (10v).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi