Lue keskustelun säännöt.
Säälin kaikkia joilla on alle 135 711,82€ käteisvaroja
Kommentit (9)
Et sääli. Sinähän olet köyhä nolla. Kuvitelmissasi asiat ovat toisin, mutta tämä tosielämä on kovaa ja totta.
Wítuttaako palstan mielisairasta?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kontulan luukussa mielikuvitus taaas laukkaa…. 0/5
Vierailija kirjoitti:
Säälitkö jos 98000e
Osaatko lukea ja ymmärrätkö lukemasi.
Ai. Mulla on tilillä about 600 000 egeä, mutta en sääli ketään. Sääli on sairautta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Säälin ap tyhmyyttä, raha ei sitä korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mulla on tilillä about 600 000 egeä, mutta en sääli ketään. Sääli on sairautta.
Höpö Höpö : ei kukaan tervejärkinen saldoillaan palstalla kehuskele: ei ne ainakaan joilla oikeasti on ?!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aloittajan ei sitten tarvitse sääliä minua.
Säälin tyhmyyttäsi. Kuka idiootti muka pitää noin paljon käteisenä tai pankkitilillä inflaation syötävänä?