Lue keskustelun säännöt.
Onko musiikkimakusi muuttunut siitä kun olit teini?
26.06.2026 |
Mielellään kerro myös millainen se oli ennen ja millainen on nyt.
Kommentit (7)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On, nykyään pidän klassisesta musiikista.
Kuuntelen kyllä paljon sitä mitä teininäkin, mutta makuni on myös laajentunut eri genreihin.
Teininä metallia, rockia ja bluesia, sitten progea ja progemetallia, sitten stoneria ja grindcoremetallia, sitten ns uutta metallia ja poppia ja iskelmää oikeastaan kaikkea.
Heviä tuli kuunneltua nuorena, sitten jotain poppia, hetken kävi iskelmämusiikissa ja nyt ainoastaan bluesia.
Suosittelen nettiradiota www.blueradio.gr
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nuorena kuuntelin jonkin verran räppiä, enää en oikeastaan... muuten pysynyt samana.