Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun seksi loppuu parisuhteessa

Vierailija
27.11.2020 |

Koska saa kysyä, mistä kiikastaa kun seksi vähenee ja sitten loppuu kokonaan? Viimeksi pari viikkoa sitten seksiä, sitä ennen ainakin kuukausi ellei enemmän seksiä kerta viikkoon n 10 min ajan. Nyt toinen ei tee aloitteita eikä vastaa ollenkaan aloitteisiin. Normaalisti seksiä 1-2 kertaa viikossa, mutta usein useamman kerran päivässä. Ei välttele läheisyyttä mutta mitään seksuaalista värettä ei löydy.

Parin vuoden suhde ja pihtaaja on mies. Kohtalokavereita?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten saantiin loppui seksi. Vaimo ilmoitti, ettei enää tipu. Ei suostunut sanomaan miksi. Kelpasin lapsen tekoon. Huijattu olo. Olen katkeroitunut ja hiljalleen alkanut vihata vaimoa enemmän ja enemmän jokaisen torjumisen jälkeen. 

Meillä sunnilleen noin myös. Nyt minulla on rakas-ystävä, jota tapailen liki viikottain. Vaimo ei tästä tietenkään tiedä.

Vierailija
62/64 |
02.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi loppuminen kertoo että parisuhde on päättynyt ja on aika hakeutua uuteen parisuhteeseen. Omaa elämäänsä ei kannata seksittömyydelle uhrata. Olen itse saanut kokea avioeron jälkeen aivan uskomattoman upeaa seksiä. Sellaisesta ei voinut avioliitossa edes unelmoida.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
03.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä saattaa olla toinen. Minua on joskus petetty, ja miehen käytös muuttui yhtäkkiä oudoksi. Läheisyys väheni ja hän muuttui vältteleväksi. Hän ei voi harrastaa seksiä kanssasi, koska sitten ”pettäisi” sitä toista.

Saattaa olla toinen tai jopa kolmas, sillä miehellä.

Tosimiehelle kaikki muu onkin mahdollista, paitsi viikko selibaatissa!

Vierailija
64/64 |
10.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on loppunut seksi parisuhteessa lähes kokonaan. Teen kotitöitä, annan huomiota, olen kertonut turhautumisestani ym. ym. mutta mikään ei auta. Rakastan ns. liikaa lapsiani, jotta haluasin erota, koska haluan nähdä heidät joka päivä ja kuinka he kasvavat ym.

Nyt tuntuu, että ainoaksi vaihtoehdokseni olisi etsiä itselleni rakastaja, että pysyn itse järjissäni. Onko täällä naisia, jotka ovat samassa tilanteessa ja voisimme vaihtaa ajatuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi