Kun seksi loppuu parisuhteessa
Koska saa kysyä, mistä kiikastaa kun seksi vähenee ja sitten loppuu kokonaan? Viimeksi pari viikkoa sitten seksiä, sitä ennen ainakin kuukausi ellei enemmän seksiä kerta viikkoon n 10 min ajan. Nyt toinen ei tee aloitteita eikä vastaa ollenkaan aloitteisiin. Normaalisti seksiä 1-2 kertaa viikossa, mutta usein useamman kerran päivässä. Ei välttele läheisyyttä mutta mitään seksuaalista värettä ei löydy.
Parin vuoden suhde ja pihtaaja on mies. Kohtalokavereita?
Kommentit (64)
Omin käsin onneen.. kirjoitti:
Itse pitkässä liitossa 25v ja vaimo ollut aina haluton kokeilemaan uusia asentoja,leluja ym.
Nyt viimeisen 5 vuoden aikana seksiä n. kerran vuodessa,sekin pimeässä peiton alla.
Ilman kunnon känniä ei ole suostunut seksiin,ei kovin mukavalta tunnu kun toinen makaa kuin
kuollut lahna.Joskus sammunut kesken kaiken,ei ole tässä aviovuoteessa enää hehkua.
Joku varmaan kysyy olenko puhunut asiasta,kyllä olen ja vastauksesksi tulee ettei halua puhua asiasta kun väsyttää,päätä särkee ym "työkiireet".Yhden lapsen olemme saaneet aikaiseksi,itse olisin halunnut useamman lapsen mutt vaimo sanoi kun oli synnyttänyt esikoisen että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun synnyttää.Olen kunnioittanut hänen tahtoaan.
Voi että, mikä Justiina rengastettu.
Itse pitkässä liitossa 25v ja vaimo ollut aina haluton kokeilemaan uusia asentoja,leluja ym.
Nyt viimeisen 5 vuoden aikana seksiä n. kerran vuodessa,sekin pimeässä peiton alla.
Ilman kunnon känniä ei ole suostunut seksiin,ei kovin mukavalta tunnu kun toinen makaa kuin
kuollut lahna.Joskus sammunut kesken kaiken,ei ole tässä aviovuoteessa enää hehkua.
Joku varmaan kysyy olenko puhunut asiasta,kyllä olen ja vastauksesksi tulee ettei halua puhua asiasta kun väsyttää,päätä särkee ym "työkiireet".Yhden lapsen olemme saaneet aikaiseksi,itse olisin halunnut useamman lapsen mutt vaimo sanoi kun oli synnyttänyt esikoisen että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun synnyttää.Olen kunnioittanut hänen tahtoaan.
Meillä ei ihan noin huonosti, mutta silloin kun lapsilta saadaan yhteistä aikaa niin vaimon on otettava reippaasti alkoholia ja reseptillä saadut ahdistuslääkkeet ennen kuin on mitään läheisyyttä tai seksiä. Seksiä on joskus muulloinkin, mutta harvoin. Pitkiä aikoja ettei ole mitään. Vuosia mentiin ilman. Vaimo käy terapiassa, mutta ei halua puhua kanssani mistään, vaikka olen koettanut. Erotakaan vaimo ei halua, olen kysynyt.
Vierailija kirjoitti:
Nin helppohan se miehen on haluta lisää lapsia kun ei joudu itse sitå teurastusta kokemaan.
Niin totta! Oma mieheni tuumasi toisen lapsen tehtyämme, ettei ikinä enää tänne tulla hänen takiaan! Oli niin hirveä synnyt, ettei mitään rajaa.. kätilöiden työvuorotkin kerkes vaihtua, jalopulta vvimene niitti oli, kun lähtivät kahville, ja vihdoin mies sanoi että nyt pää näkyy..meni käytävälle huutamaan että tulkaa nyt hel...tissä tänne. Tulivat ja sanoivat etti nyt kerkiä enää puuduttamaan!!! Ja huutivat vaan " tuoka skalppi, tuokaa isompi skalppi..." luulin että skalpeeraavat minut vielä kaiken kukkuraksi. En edes jaksanut huutaa tuskiani enää. Kammottava kokemus, ja tytär painoi 4.5 kiloa. Tämä oli nyt hiukan OT. sori.
Itse kysyisin asiasta viikon jälkeen, kahden viikon jälkeen pitää olla parannusta tapahtunut, ja jos seksiä ei ole ollut kuukauteen, suhde päättyy.
Minulle ei kelpaa kumppani, jolle on normaalia olla haluamatta seksiä viikkoihin ja jonka seksihalut stressi saa katoamaan.
Sellaisen suhteen saat, mihin tyydyt.
Pitkän vaihtelevan kauden jälkeen taas 2 kertaa saman päivän aikana viimeisen päälle menot. Toivottavasti tämä taas jatkuu!
Seksi ja läheisyys loppui jo vuosia sitten lasten saantiin. Vaimo on sanonut, ettei halua enää, eikä suostu keskustelemaan.
Suhde 10 vuotta, avio nr 2 kyseessä. Alkuaoikoina joka päivä, 5 vuoden jälkeen n 3-4 kertaa viikossa ja nyt tippunut niin että ei joka viikko vaan n 2-4 kertaa kuukaudessa. Kiimaiset Muutamat minuutit kiimaa, molemmat laukesvat, useimmiten samaan aikaan.
Suhde 6v, alussa tietysti usein.
Nyt, hyvä jos kerran kolmessa kuukaudessa. Vaimoa ei vaan kiinnosta enää (mikä, minäkö? Niin kai.)
Aiemmin kertoi nauttivansa hommista mutta nyt ei saa edes puhua aiheesta. Mitä tehdä, erotako? Onko sillä joku toinen?
Hajallehan tässä itse menee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ihan noin huonosti, mutta silloin kun lapsilta saadaan yhteistä aikaa niin vaimon on otettava reippaasti alkoholia ja reseptillä saadut ahdistuslääkkeet ennen kuin on mitään läheisyyttä tai seksiä. Seksiä on joskus muulloinkin, mutta harvoin. Pitkiä aikoja ettei ole mitään. Vuosia mentiin ilman. Vaimo käy terapiassa, mutta ei halua puhua kanssani mistään, vaikka olen koettanut. Erotakaan vaimo ei halua, olen kysynyt.
Varmastikin on joku vanha trauma taustalla, mikä estää täysin seksistä nauttimisen. Kokemusta on ei ole helppo tilanne
Lasten saantiin loppui seksi. Vaimo ilmoitti, ettei enää tipu. Ei suostunut sanomaan miksi. Kelpasin lapsen tekoon. Huijattu olo. Olen katkeroitunut ja hiljalleen alkanut vihata vaimoa enemmän ja enemmän jokaisen torjumisen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Lasten saantiin loppui seksi. Vaimo ilmoitti, ettei enää tipu. Ei suostunut sanomaan miksi. Kelpasin lapsen tekoon. Huijattu olo. Olen katkeroitunut ja hiljalleen alkanut vihata vaimoa enemmän ja enemmän jokaisen torjumisen jälkeen.
Kannattaisi erota tai ainakin ilmoittaa, että jatkossa tyydytät seksuaaliset tarpeesi muualla. Olet paljon parempi vanhempi lapsellesi kun et ole onneton ja seksuaalisesti turhautunut.
Tosi surullista miten ihmiset ei ota vastuuta omasta elämästään, vaan tyytyy siihen mitä ei anneta. Pätee molempiin sukupuoliin, tietenkin. Itse olen kuitenkin sen verran vanhoillinen että uskon vanhaan kunnon miehisyyteen. Omaan päähän ei mahdu miten miehet ei pane vaimojaan, saatikka tyytyy muuttumaan runkkareiksi kun vaimo sanoi että seksi oli sitten tämän elämän osalta tässä. Ihan sama. Näitä arvoja en voi muille voi tietenkään pakottaa.
Sen verran kuitenkin sanon kaikille tällä palstalla kirjoittaneille, että tämäntasoinen alistuminen on tilanteen mahdollistamista. Se että toinen lyö hanat kiinni ei poista vastuuta omasta elämästä. Miettikää tätä.
Jos ei halua pettää, kannattaa vain julistaa suhde avoimeksi. Pettäminen on sitä, että toimii toisen selän takana. Kun annat toiselle mahdollisuuden hyväksyä uusi järjestely tai lähteä, toimit täysin suoraselkäisesti etkä ole pettäjä.
Elkää nyt helvetissä olko suhteissa missä toinen kärsii kokoajan, jos halut ei kohtaa niin uutta kaveria kehiin kerran täällä eletään ja jossain on se oikea niinkuin minullakin löytyi ihan aikuisella iällä, nyt oltu yhdessä 7 vuotta ja kumpikin haluaa päivittäin ja muutenkin on läheisyyttä ja rakkautta
Mistä mahtaa johtua että pitkät suhteet minulla on ollut sellaisten kanssa joiden kanssa seksi ei ole ollut mitään ihmeellistä ja hyvin harvinaista. Kun taas lyhyemmissä suhteissa on ollut enemmän kanihommaa ja jatkuvasti sekä hyvin tyydyttävää ja nautittavan monipuolista.
Enkö kuitenkaan viihdy naisten kanssa joiden kanssa seksi sujuu ja on molemmin puolin tyydyttävää?
Miksi viihdyn vuosia naisten kanssa joiden kanssa seksi on harvinaista ja yksitoikkoista. Ja olen tyytymätön siihen elämään.
Freud tai joku, valaiskaa minua!
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuhan se tylsäksi. Sama kumppani ja samat jutut. Käsirautaa, piiskaa, fetissejä, leikkejä.... keksi jotain uutta ja ehdota. Selitys ei saa olla se vakio: "ei mun mies pidä mistään oudoista jutuista". Kaikki miehet tykkää.
Jos ihminen on oikeasti kiinnostunut seksistä, niin ei muutu tylsäksi. Eikä tarvita keinotekoisia efektejä. Olen 60-kymppinen ukko ja juonut 55 vuotta kahvia joka aamu. Juon myös huomisaamuna enkä kyllästy siihen. Enkä kyllästy myöskään seksiin, vaikka seuraava kertani on samanlainen kuin edellinen kerta.
Menin 3 vuotta sitten toisen kerran naimisiin. Uuden vaimoni kanssa keksimm sen, että olemme molemmat iltaisin aika väsyneitä, jolloin seksiäkään ei oikein jaksa. Rupesimme sitten tekemään sitä aamuisin heti herättyämme. Olemme jo valmiiksi alasti ja siellä missä yleensäkin seksiä teemme. Siitä on helppo siirtyä itse toimintaan. Meillä on sen verran aikainen herätys, että ehdimme aivan hyvin vielä töihin seksin jälkeen. Mielenkiintoista nähdä, tuleeko tähän jokin muutos, kun pääsemme parin vuoden kuluttua eläkkeelle.
Edellisessä liitossa loppui seksi lasten saantiin. Kolme vuotta jaksoin seksittömässä liitossa kaikkeni yrittäen. Otin eron viisi vuotta sitten ja vuosi siitä löysin uuden naisen. Seksiä on uudessa suhteessa ollut lähes joka päivä. Saimme ensimmäisen yhteisen lapsemme kaksi vuotta sitten, eikä sekään ole vähentänyt seksin määrää ollenkaan. Kyllä vaihtamalla paranee!
Vierailija kirjoitti:
Edellisessä liitossa loppui seksi lasten saantiin. Kolme vuotta jaksoin seksittömässä liitossa kaikkeni yrittäen. Otin eron viisi vuotta sitten ja vuosi siitä löysin uuden naisen. Seksiä on uudessa suhteessa ollut lähes joka päivä. Saimme ensimmäisen yhteisen lapsemme kaksi vuotta sitten, eikä sekään ole vähentänyt seksin määrää ollenkaan. Kyllä vaihtamalla paranee!
Exän kanssa oli seksi vaikeaa. Ihan alussa sille kyllä maittoi, mutta vuoden jälkeen alkoi pihtaaminen. Keskusteluun ei ollut halukas. Pistin vaihtoon. Nykyisen kanssa on näin kolmen vuoden jälkeen vähän hiljentynyt, sellaiseen pariin kertaan viikossa, mutta ei mitään pihtaamista.
Jos ero on pois suljettu mahdollisuus esim. lasten vuoksi niin kannattaa harkita vakavasti avointa suhdetta. Tiedän että se on vielä tabu, mutta eihän siitä tarvitse ulkopuolisille huudella.
Olisiko erektio-ongelmia, joista mies ei kykene avautumaan? Voi olla niin vaikea aihe. Ota asia hellävaroen esille. Entä jos tekisit aloitteen seksiin esim suihkussa? Roheasti otat suihin? Tai muuteoin hyväilet ja sanot, että haluat?