Kun seksi loppuu parisuhteessa
Koska saa kysyä, mistä kiikastaa kun seksi vähenee ja sitten loppuu kokonaan? Viimeksi pari viikkoa sitten seksiä, sitä ennen ainakin kuukausi ellei enemmän seksiä kerta viikkoon n 10 min ajan. Nyt toinen ei tee aloitteita eikä vastaa ollenkaan aloitteisiin. Normaalisti seksiä 1-2 kertaa viikossa, mutta usein useamman kerran päivässä. Ei välttele läheisyyttä mutta mitään seksuaalista värettä ei löydy.
Parin vuoden suhde ja pihtaaja on mies. Kohtalokavereita?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saattaa olla toinen. Minua on joskus petetty, ja miehen käytös muuttui yhtäkkiä oudoksi. Läheisyys väheni ja hän muuttui vältteleväksi. Hän ei voi harrastaa seksiä kanssasi, koska sitten ”pettäisi” sitä toista.
Eli sama pätee myös naisiin. Kun nainen pihtaa niin sillä on toinen. 😂
Se on myös naisia koskien yksi vaihtoehto, kyllä.
Ei kaikkia koske. Toiset hoitaa kotonakin aviolliset velvollisuutensa entiseen malliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saattaa olla toinen. Minua on joskus petetty, ja miehen käytös muuttui yhtäkkiä oudoksi. Läheisyys väheni ja hän muuttui vältteleväksi. Hän ei voi harrastaa seksiä kanssasi, koska sitten ”pettäisi” sitä toista.
Tämä. Outo moraalikäsitys täytyy olla että puolisoaan voi pettää, mutta sitä ei voi kenen kanssa pettää puolisoaan.
...tai sitten haluaa vaan säästää kaikki paukut seksisessioihin tämän uuden toisen kanssa...
Sitten voi varmaan erota, jos puoliso ei kiinnosta.
No, tästä olen samaa mieltä. Sen eroamisen voisi hoitaa jopa ennen uuden suhteen aloittamista...valitettavan monella ei ole munaa tähän...
Ensin oli rakastelu, sitten yökastelu.
En haluaisi ajatella, että olisi toista naista koska läheisyyttä on kuitenkin ihan samaan tahtiin kuin aina, kuten kirjoitin ei välttele läheisyyttä. Halailua, suutelua, suihkussa käydään yhdessä, telkkaria katsellaan sylikkäin.. Viimeksi eilen mies puhui ihan pehmoisia romanttisia juttuja ja viikonlopulle järjestänyt minulle yllätyksen... Mutta jos muuten on näin niin miksi ei seksiä? ap
Ja joku kysyi olenko yhtäkkiä lihonut tai lyhentänyt hiuksiani, niin vastaus on ei kumpaankin. ap
Olet sanonut tai tehnyt jotain ikävää seksin aikana
Ei mieskään ole mikään kone. Kukaan ei jaksa harrastaa seksiä koko ajan. T. Nainen, joka tykkää seksistä, mutta osaa olla ilmankin
Seksi loppui ollessani 41v. Vaihdevuodet, Ero. Oman asunnon ostaminen ja mukava elämä yksin. Ei tarvinnut miellyttää miestä, sai käydä töissä, tulla omaan pieneen kotiin, omaan rauhaan. Ilman meikkiä, villasukat jalkaan, sohvalle löhöämään. Ihanaa. Aamulla heräten , kahvia ilman ulkonäköpaineita, rauhassa, nauttien elämästä.
Olen 54 ja vaimo 49. Seksittömyys tai epäbalanssi on vaivannut meillä yli 10 v. Vaimo on ollut se haluton. Olen koittanut sopeutua tilanteeseen ja hoitanut omaa puutosta masturboiden. Varmaan pisin jakso ilman seksiä on ollut pari vuotta. Nyt seksiä oli viimeksi kesällä. Viimeisen 4 v aikana olen kokenut tilanteen tavattoman turhauttavaksi. Seksiä haluaisin/tarvitsen usean kerran viikossa.
Oma ratkaisuni tähän on ollut ristiriitainen. En halua erota, mutta tarvitsen ystävyyttä, seksiä ja läheisyyttä. Minulla on naisystävä jota tapailen säännöllisesti ja vietän hänen kansaan aikaa yhdessä.
En ole tästä ylpeä. Mutta tämä on jollain tavalla minulle toimiva ratkaisu.
Haluttomuus on vaikea juttu. Oma vaimoni kärsii siitä pahasti, osaltaan kiireiden ja osaltaan oman yli-innokkuuteni takia (minulle kävisi 2krt/pvä). Enkä mahda haluilleni mitään, vaikka kuinka koettaisin ne piilottaa, niin aina vaimo kokee jonkin asian ’painostavan’ seksiin. Ymmärrän hyvin, että tuossa mielentilassa omat halut on kaukana. Läheisyyttä on paljon, ja siksipä varmaan minut on helppo aistia.
Aika lyhyeltä jaksolta tuo pari viikkoa tuntuu, ihan hyvin voi olla syynä stressi, univaikeudet tjsp. Kannattaa ottaa asia puheeksi ennen sen suurempia ihmettelyitä.
Arjen kiireiden keskellä olemme pyrikeet vakiinnuttamaan tietynpäivän viikossa seksille. Sitä päivää on mukava aina odottaa.
Itse huomasin muutama kuukausi sitten, että on vähemmän läheisyyttä, koska aina touhotetaan menemään. Olen muuttanut omaa käyttäytymistä, että halaan vaimoa aamuisin ja heti töiden jälkeen. Tähän menee muutama minuutti per päivä ja tosi positiivinen vaikutus parisuhteelle. Tämän jälkeen seksi muuttunut ns. kiihkeämmäksi ja lisäkertoja tullut viikkoon lisää.
Itse pitkässä liitossa 25v ja vaimo ollut aina haluton kokeilemaan uusia asentoja,leluja ym.
Nyt viimeisen 5 vuoden aikana seksiä n. kerran vuodessa,sekin pimeässä peiton alla.
Ilman kunnon känniä ei ole suostunut seksiin,ei kovin mukavalta tunnu kun toinen makaa kuin
kuollut lahna.Joskus sammunut kesken kaiken,ei ole tässä aviovuoteessa enää hehkua.
Joku varmaan kysyy olenko puhunut asiasta,kyllä olen ja vastauksesksi tulee ettei halua puhua asiasta kun väsyttää,päätä särkee ym "työkiireet".Yhden lapsen olemme saaneet aikaiseksi,itse olisin halunnut useamman lapsen mutt vaimo sanoi kun oli synnyttänyt esikoisen että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun synnyttää.Olen kunnioittanut hänen tahtoaan.
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuhan se tylsäksi. Sama kumppani ja samat jutut. Käsirautaa, piiskaa, fetissejä, leikkejä.... keksi jotain uutta ja ehdota. Selitys ei saa olla se vakio: "ei mun mies pidä mistään oudoista jutuista". Kaikki miehet tykkää.
Se on jännä että moni mies tykkää noista mutta se kohde eli nainen johon tuo pahoinpitely kohdistetaan ei tykkää. Sitten pitäisi miehen miellyttämisen vuoksi suostua kaltoinkohteluun.
Ja jos mies tykkää noista niin eikö se paha pidä sitten kohdistaa häneen? Ja kun kerran moni mies tykkää tuollaisesta väkivallasta yms niin eikö miesten kannata hommailla niitä ihan keskenään? Samaten anaalihommat jotka kiinnostaa miehiä mutta ei naisia.
19 vuotta yhdessä oltiin. Mieheni lopetti haluamasta minua varhaisessa vaiheessa. Töksäytti kerran että siksi kun olin lihonut. Olen 172 silloin painoin n. 80 kg. Sattui.
Usean vuoden sitten yritin vielä saada seksiä silittelemällä tms. Mutta ei. Selkä minulle käännettiin.
Etsin seksin sitten muualta. Oli hyvää oli huonoa. Mutta olipahan silti. Kotona sai 4-8krt *vuodessa*. Ei edes yhteiset ulkomaan matkat olleet sopivia hetkiä. Syy kaivettiin minusta...
Suhteemme loppu tuli siinä vaiheessa kun mies kertoi ettei enää halua seksiä ollenkaan. Olin 38v. Miksi toinen voi päättää toisen puolesta tällaisen asian?
Omin käsin onneen.. kirjoitti:
Itse pitkässä liitossa 25v ja vaimo ollut aina haluton kokeilemaan uusia asentoja,leluja ym.
Nyt viimeisen 5 vuoden aikana seksiä n. kerran vuodessa,sekin pimeässä peiton alla.
Ilman kunnon känniä ei ole suostunut seksiin,ei kovin mukavalta tunnu kun toinen makaa kuin
kuollut lahna.Joskus sammunut kesken kaiken,ei ole tässä aviovuoteessa enää hehkua.
Joku varmaan kysyy olenko puhunut asiasta,kyllä olen ja vastauksesksi tulee ettei halua puhua asiasta kun väsyttää,päätä särkee ym "työkiireet".Yhden lapsen olemme saaneet aikaiseksi,itse olisin halunnut useamman lapsen mutt vaimo sanoi kun oli synnyttänyt esikoisen että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun synnyttää.Olen kunnioittanut hänen tahtoaan.
Nin helppohan se miehen on haluta lisää lapsia kun ei joudu itse sitå teurastusta kokemaan.
Se on myös naisia koskien yksi vaihtoehto, kyllä.