Kun seksi loppuu parisuhteessa
Koska saa kysyä, mistä kiikastaa kun seksi vähenee ja sitten loppuu kokonaan? Viimeksi pari viikkoa sitten seksiä, sitä ennen ainakin kuukausi ellei enemmän seksiä kerta viikkoon n 10 min ajan. Nyt toinen ei tee aloitteita eikä vastaa ollenkaan aloitteisiin. Normaalisti seksiä 1-2 kertaa viikossa, mutta usein useamman kerran päivässä. Ei välttele läheisyyttä mutta mitään seksuaalista värettä ei löydy.
Parin vuoden suhde ja pihtaaja on mies. Kohtalokavereita?
Kommentit (64)
Miehellä voi olla työpaineita ja väsymystä.
Mitä mies sanoi kun keskustelitte asiasta? Vai oletko kuin ensitreffit alttarilla Matti, että et uskalla puhua hankalista asioista.
Meillä on ollut seksiä vähän jo 13 vuotta. Mies pihtari. Eipä ole toisia naisia näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mies sanoi kun keskustelitte asiasta? Vai oletko kuin ensitreffit alttarilla Matti, että et uskalla puhua hankalista asioista.
Ajattelin nyt viikonloppuna ottaa puheeksi. Miwtin vaan, että onko pari viikkoa liian lyhyt aika jotta voi ruveta kyselemään missä mennään? Mies ei valita väsymystä enkä ole kuullut että töissä olisi stressiä... ap
Vierailija kirjoitti:
Miehellä voi olla työpaineita ja väsymystä.
Mistä mahtaa johtua että naisen haluttomuuden syyksi ei ikinä ehdoteta työpaineita?
Miehen haluttomuutta sen sijaan selitetään usein työjutuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin nyt viikonloppuna ottaa puheeksi. Miwtin vaan, että onko pari viikkoa liian lyhyt aika jotta voi ruveta kyselemään missä mennään? Mies ei valita väsymystä enkä ole kuullut että töissä olisi stressiä... ap
Jos asia vaivaa sinua, voit ottaa puheeksi vaikka 12 tunnin jälkeen. Ei sinun tarvitse noudattaa muiden aikataulua.
Eipä tuo selviä, kuin kysymällä. Voi toki olla ettei siltikään saa kummoista vastausta.
Oletko lihonut tai lyhentänyt hiuksia lähiaikoina?
Seksiä viimeksi 7/17, mies ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saattaa olla toinen. Minua on joskus petetty, ja miehen käytös muuttui yhtäkkiä oudoksi. Läheisyys väheni ja hän muuttui vältteleväksi. Hän ei voi harrastaa seksiä kanssasi, koska sitten ”pettäisi” sitä toista.
Tämä. Outo moraalikäsitys täytyy olla että puolisoaan voi pettää, mutta sitä ei voi kenen kanssa pettää puolisoaan.
Olettekos esim ehdottaneet että voitte vaikka hieroa miestä tunnin pari etukäteen yms?
Muuttuuhan se tylsäksi. Sama kumppani ja samat jutut. Käsirautaa, piiskaa, fetissejä, leikkejä.... keksi jotain uutta ja ehdota. Selitys ei saa olla se vakio: "ei mun mies pidä mistään oudoista jutuista". Kaikki miehet tykkää.
Samaa ongelmaa 3kk miehen puolelta. En tiedä jaksanko enää pitkään katsella ja kysellä.
Jos on ollut useamman kerran päivässä niin ihan normaalia, että määrä siitä hieman tasottuu. Kaksi viikkoa ei todellakaan ole pitkä aika. Toki se on aina yksilöllistä tai parikohtaista, mutta ei teilläkään kuulosta mitenkään huolestuttavalta. Omassa suhteessani seksielämä on aika kuollutta. Korkeintaan kerran parissa kuukaudessa ehkä. Mies väittää, että kiinnostus ei ole loppunut, mutta itse epäilen kun ollaan oltu yhdessä yli 10 vuotta niin se voi vaikuttaa... Meillä oli sentään aiemmin muutaman viikon välein ja kysyin mistä johtuu että yhtäkkiä alkoi tulla kahden kuukauden taukoja niin ei mies osannut sanoa. Välillä tuntuu, että itseäkään enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä saattaa olla toinen. Minua on joskus petetty, ja miehen käytös muuttui yhtäkkiä oudoksi. Läheisyys väheni ja hän muuttui vältteleväksi. Hän ei voi harrastaa seksiä kanssasi, koska sitten ”pettäisi” sitä toista.
Tämä. Outo moraalikäsitys täytyy olla että puolisoaan voi pettää, mutta sitä ei voi kenen kanssa pettää puolisoaan.
...tai sitten haluaa vaan säästää kaikki paukut seksisessioihin tämän uuden toisen kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Muuttuuhan se tylsäksi. Sama kumppani ja samat jutut. Käsirautaa, piiskaa, fetissejä, leikkejä.... keksi jotain uutta ja ehdota. Selitys ei saa olla se vakio: "ei mun mies pidä mistään oudoista jutuista". Kaikki miehet tykkää.
Ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Eli sama pätee myös naisiin. Kun nainen pihtaa niin sillä on toinen. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tai sitten haluaa vaan säästää kaikki paukut seksisessioihin tämän uuden toisen kanssa...
Sitten voi varmaan erota, jos puoliso ei kiinnosta.