Kuka ostaa tämännäköisen uunin? (kuva viestissä)
Kommentit (21)
Joku höperö nainen joka nimeää talonsakin joksikin villa mikälieksi.
Kivannäköinen. Tai miksi sen uunin pitää näyttää perusuunilta?
Ostaisin, jos kaikki muu keittiössäni olisi samaa tyyliä.
N 65 v
Mulla on montakin tuttavaa, jonka keittiöstä tuo voisi löytyä.
Karseen näkönen, mutta makuja on monia.
N33
Hieno, voisin huolia meidän vanhan talon keittiöön jossa on puusepän tekemät vanhantyyliset kaapistot. Sopisi hyvin. Oma hella kuitenkin on ihan toimiva joten se saa kelvata.
Minä voisin ostaa jos lähtee alle satasella. 😅
Vierailija kirjoitti:
Hieno, voisin huolia meidän vanhan talon keittiöön jossa on puusepän tekemät vanhantyyliset kaapistot. Sopisi hyvin. Oma hella kuitenkin on ihan toimiva joten se saa kelvata.
Oletko varma että tuo sopisi niiden puusepän tekemien kaapistojen kanssa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma että tuo sopisi niiden puusepän tekemien kaapistojen kanssa yhteen?
Kyllä, sopisi oikein kauniisti 🙂
Hieno, jos keittiön muukin tyyli hakee tuota vanhaa fiilistä. Omaan keittiööni ei sopisi.
Kiba. Tulee mieleen englantilainen farm house kitchen, Emmerdalen tyyliin. Ei sopisi mun kerrostalokämppään, mutta tykkään tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Kiba. Tulee mieleen englantilainen farm house kitchen, Emmerdalen tyyliin. Ei sopisi mun kerrostalokämppään, mutta tykkään tyylistä.
Eikö farm house kitcheniin kuulu puuhella ja -uuni?
Mitä sillä nyt väliä, miltä jokin uuni "näyttää" , kunhan se toimii. Kaikki muodit vaihtuu vähän väliä. Onko yksi parempi kuin toine?. Tuo on jotain kitsch/ maalaisromantiikka/ shabby chic. Yhtä hyvin voisi olla vaikka industriaali, silti kyse on vain ulkonäöstä. Kaikki alkaa jossain vaiheessa tökkimään anyway.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä nyt väliä, miltä jokin uuni "näyttää" , kunhan se toimii. Kaikki muodit vaihtuu vähän väliä. Onko yksi parempi kuin toine?. Tuo on jotain kitsch/ maalaisromantiikka/ shabby chic. Yhtä hyvin voisi olla vaikka industriaali, silti kyse on vain ulkonäöstä. Kaikki alkaa jossain vaiheessa tökkimään anyway.
Minkä näköiseen keittiöön tuo sopii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä näköiseen keittiöön tuo sopii?
Siinähän tuo kirjoittaja mainitsi: kitsch/ maalaisromantiikka/ shabby chic tyyliin.
Hmmm... Tuota uunia olen katsellut ostomielessä. En halua perusuunia vanhaan taloon ja tuo oli ainoa Suomessa myytävä vanhan oloinen uuni.
Vierailija kirjoitti:
Hmmm... Tuota uunia olen katsellut ostomielessä. En halua perusuunia vanhaan taloon ja tuo oli ainoa Suomessa myytävä vanhan oloinen uuni.
Millainen vanha talo? Onko alkuperäiset sisustukset?
Helvetin hieno.