Ärsyttää, kun elämä on pelkkää työntekoa.
Aamulla töihin, iltapäivällä kotimatkalla kauppaan. Kotona pura ostokset, käy suihkussa, laita ruoka, syö, siivoa vähintään keittiö ja siinähän se päivä onkin mennyt. Töitä ja kotitöitä. Ei ikinä mitään muuta. Mihinkään ei kerkeä, kun aina on jotain tehtävää jossain.
Alkaa ahdistaa, tätäkö tämä elämä on hautaan saakka.. onneksi ei ole lapsia, miten mä niiden kanssa vielä jaksaisin/ehtisin touhuta?
Onko kenelläkään muulla samanlaisia fiiliksiä?
Kommentit (66)
Kiitos kokoomuksen en koskaan tässä elämässä muuta voi; työtä, työtä ja työtä.
Kiitos. Työllä en pääse koskaan rikastumaan niin, että voisin pitää ylimääräisiä vapaa päiviä.
Kiitos. Että tässä maassa on niin paljon p ö l v ä s t e j ä jotka luulevat olevansa porvareita.
Pystytkö tekemään nelipäiväistä viikkoa?
Entä onko sinulla mahdollisuutta tai motivaatiota edetä uralla? Käytetyt tunnit ei niin haittaa, jos kokee työn itsessään hyvin palkitsevana.
Pystytkö tekemään nelipäiväistä viikkoa?
Entä onko sinulla mahdollisuutta tai motivaatiota edetä uralla? Käytetyt tunnit ei niin haittaa, jos kokee työn itsessään hyvin palkitsevana.
Sehän siinä, kun pitää tehdä sapuskansa. Ruoka on kallista kiitos vitun kokoomukselle jälleen. Alkoholikin on kallista pitänee siirtyä huumeisiin että saa nollattua pään.
Ravintolatkin ovat liian kalliita niin säästyisi siltä vitun ruuanlaitolta. Halvinta olisi vain alkaa kasvamaan koiranputkea ja yskiä siemeniä ympäristöönsä miten huvittaa. Kaikki "yrittäminen" on muunnettu taisteluksi. Noobiet, kun äänestää yrittäjien puolesta ja tukee suuryrittäjiä silmät puisilla napeillaan.
No mä olen sanonut just tuota samaa. Ja on vielä ne lapset, kolme kappaletta, siinä paimennettavana. Tuskin se ap tarkoittaa myöskään että kävisi ihan joka päivä kaupassa, ainakin mulla on sellainen fiilis, että aina sama ketju. Plääh. Ja kiire suorittaa ja tehdä kotityöt, mitää ei ehdi.
Kun voisi jotenkin jättäytyä pois töistä..
Minä käyn kaupassa yleensä kerran, max 2krt viikkoon ja pyrin tuomaan kaikki viikon ostokset maanantaina.
Teen ruuan maanantaina pariksi kolmeksi päiväksi ja loppuviikosta taas pariksi päiväksi.
Ei kannata joka päivä käydä kaupassa, se on stressaavaa ja tee niin paljon ruokaa kerralla kuin pystyt. Tällä systeemillä aikaa jää muuhunkin kun kotitöihin ja työntekoon...ja lapseton ihminen siivoaa nopean siivouksen vartissa joka pvä ja loppuilta on vapaata :)