Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko lähellä "täydellistä" tyttöystävää?

Vierailija
03.04.2014 |

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2014033118172135_lz.shtml

Pari päivää vanha juttu, mutta kyllä tuli hyvä mieli kun luki!! En ole ku sentin lyhyempi ja kilon kevyempi ja 70D, muuten just tommonen!! SIISTIÄ NYT PIDÄN BILEET I'M PERFECT!

Mites teidän kohdalla?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan se ja sama jos en ole brittimiesten mielestä täydellinen tyttöystävä, sillä brittimiehet eivät koskaa ole olleet minun makuuni, pelkkiä kuivahkoja teenlipittäjiä.

Vierailija
2/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian pitkä, liian kevyt enkä muistuta ketään noista . I'm doomed :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes haluaisi olla Brittien grilliruokaa täyteen pumppaava sika, niillä ruuilla ei pysy noiden miesten ihannemitoissa paitsi rintojen kohdalta joten ristiriitaista on tosin eivät ne brittimiehetkään vastaa minun ihannemiehiäni etenkään keski-ikäisinä

Vierailija
4/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pidä noista ykskään paikkaansa. Oon homssuinen lyhyt tukkainen blondi joka kulkee verkkareissa. Helvetisti pidempi ja lihavampi. On Kellyt meikäläisestä kaukana. Lisäks nyhvään kotona enkä käy missään konserteissa.

Vierailija
5/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tuossa artikkelissa lukee, mutta en ole läheskään täydellinen, varsinkaan luonteeltani, omasta mielestäni. Mutta kelpaan onnekseni miehelleni, joka ei myöskään ole täydellinen, mutta paras mahdollinen minulle :).

Vierailija
6/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täsmäsi! Miestäkin hymyilytti :)

Vierailija
7/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo. Tosin toisessa iltapäivälehdessä listattiin myös lempiohjelmat televisiossa, ja niistä yksi, brittejen "Coronation Street" ei ole listalla.

Vierailija
8/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 167 cm, 60 kg, 75B, ruskeat pitkät hiukset, juon punaviiniä, en syö grilliruokaa, enkä käytä pillifarkkuja tai minihameita. Sängyssä olen kokeilunhaluinen tiettyyn rajaan asti.

Eli ei, en ole "täydellinen" tyttöystävä.

Vierailija
9/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan! Olen 170cm ja 60kg. Minulla on pitkä blondattu tukka ja tupakoin. Minulla on myös tatuointeja ja lävistyksiä. Omasta mielestäni en ole yhtään viehättävä mutta mieheni mielestä olen erittäin. Minulla on roisi huumorintaju ja olen ihan lauta.

Vierailija
10/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kevyempi, pienempirintainen, enkä syö lihaa.

Ehkä voin kuitenkin elää epätäydellisyyteni kanssa.

Vierailija
11/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en ole täydellinen edes brittimiesten mielestä :)

Olen 172/72, 75D, juon punaviiniä tai olutta, vaatetus on tavallisempi. Olen joko kotona, töissä tai koirien kanssa ulkona...

Vierailija
12/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juo valkoviiniä, 164/60/75D, en tykkä minihameista tai pillifarkuista. Muuten joo...

Vierailija
13/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten mukaan täydellinen tyttöystävä on:

noin 168 senttimetriä pitkä (olen 176)

ruskeahiuksinen (olen ruskeahiuksinen vaaleilla raidoilla, yleisilme vaalea)

juo valkoviiniä (juon siideriä, punaviiniä, kermalikööriä ja kuohuviiniä)

pitää liha- ja grilliruuista (kyllä!!)

eikä omista tatuointeja (ei ole tatskoja!!).

Painon suhteen miesten odotukset ovat realistisia, sillä täydellinen tyttöystävä painaa noin 58 kiloa (67 kg mutta painoindeksi kuten toivoivat :))

ja hänen rintaliivinsä ovat kokoa 75C (minulla 75B).

Päälleen hän pukee mieluiten pillifarkut tai minihameen. (Kyllä!!!)

Miehet haluavat sosiaalisen tyttöystävän, joka tykkää käydä esimerkiksi baareissa ja konserteissa ystäviensä kanssa. (Kyllä!!) Ystävien lisäksi miehen äidin kanssa on hyvä tulla toimeen. (Kyllä!!!)

Sänkypuuhissa naisen pitää olla kokeilunhaluinen. (En ole, mies tekee työt, olen lahna.)

En ole ihanne, mutta ei tarvitsekaan olla. :) Minut on jo viety vihille. :))))

Vierailija
14/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

162cm, 65kg ja muu liha kuin kana ei maistu. Voi hitsi, miten oon ees miehen saanu ku näin epätäydellinen :D

Vierailija
15/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienemmät tissit, kilon kevyempi. Muuten sopii kyllä. Ja sopisi muuten moneen ystäväänikin.

Vierailija
16/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Et ole lähellä täydellistä tyttöystävää. OLET täydellinen tyttöystävä." -mun mies. Se riittää mulle. :)

...sanottakoon, että se on aika kaukana tuosta kuvaillusta.

Vierailija
17/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä olen kanssa täydellinen tyttöystävä, mutta en tuollainen :)

Vierailija
18/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyempi (163cm), laihempi (47kg) ja pienempirintainen (75B). En tosiaan haluaisi olla tämän isompi, eikä miehenikään haluaisi minun olevan. Lisäksi olen blondi. Muut kohdat aikalailla täsmäävät, mutta tosiasiassa se, vastaanko unelmatyttöystävän piirteitä vai en, on aivan samantekevää. Minulla on jo mies, joka pitää minusta juuri sellaisena kuin olen.

Vierailija
19/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole lähellekään. Hiukset on luonnostaan hyvin vaaleat, pituutta 160 cm ja painoa 52 kg. En tykkää lihasta enkä juo muuta alkoholia kuin rommikolaa :D Rinnatkin on vain B kuppi.. Tatuointeja ei sentääs ole ja sängyssä olen kokeilunhaluinen.

Vierailija
20/25 |
03.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus täsmää, mutta olen paljon hoikempi, isompi kuppikoko, hiukset on vaaleat, pukeuden klassisesti enkä käytä minihameita, en tykkää alkoholista (vaikkakin saatan joskus juoda pienen lasin punkkua) enkä syö lihaa, harrastan mieluummin kulttuuria kuin baareissa juoksemista, en tule toimeen anopin kanssa (ei kyllä kukaan muukaan, mieheni mukaanlukien). Tatuointikin löytyy, tosin sen aion käydä poistattamassa. Olen siis ilmeisen huonoa tyttöystäväainesta, vaikka mua usein pyytää treffeille ihan tuntemattomatkin, jos olen yksin liikenteessä. Onneksi ehdin jo päästä naimisiin, muuten tilanne olisi varmaan ihan toivoton :D