Jos ostan pyörän liikkeestä, niin veloitetaanko
minulta vielä erikseen pyörän kuntoon laitosta?
Siis jos ostan lukon, juomatelineen ja halua ne kiinni pyörään. Lisäksi pyörän ketjut pitää vissiin rasvata. Tekevätkö ne nuo liikkeessä ilmaiseksi? Osaako kukaan sanoa.
Mietin siis, että tilaanko netistä (ilmainen kuljetus) ja menenkö liikkeeseen. Voin yhtä hyvin asentaa lukon yms itse, mutta jos ne saa liikkeessä ilmaiseksi asennettuna, pyörän oston yhteydessä, niin sitten sinne tietty.
Kommentit (89)
Jos eivät asenna niin vaihda liikettä. Siihen saa "ensihuollonkin" kaupan päälle tai halvalla yleensä...
Yleensä ei kuulu hintaan, koska lähtöoletus on pyöräilyharrastajien liikkeessä se, että kukin osaa ja haluaa asentaa perusjutut itse. Toki lisähinnalla saa mitä vain, alan erikoisliikkeet tekevät monimutkaisiakin asennuksia.
Joku markettipyörä on asia erikseen.
Suomen polkupyörätukusta ajattelin pyörän ostaa :)
-ap-
Noniin! Nyt sitten taas alkaa taas amatööripyöräilijöiden haahuilukausi. Juuri kun olisi mukavat ilmat ajella, niin kaikenmaailman haahuilijat tulevat luikertelemaan laidasta laitaan, kaksi rinnan tietty.
Missä te olette joulu-tammikuussa?. Räntää kun tulee istutte lihavilla perseillänne himbessä.
Ajakaa siellä jalkakäytävillä niikuin teidän kuuluukin.! Tai vetäkää sidukkaa.
Ap ei tykkää sidukasta :D Suosittelen lämpimästi siirtymään yöpyöräilyyn, niin ei ole av-mammat tiellä haahuilemassa. Paitsi ehkä kännisinä, kun baareista kotitutuvat. Hyvät illanjatkot sinulle :)
-ap-
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:06"]
Ajakaa siellä jalkakäytävillä niikuin teidän kuuluukin.!
[/quote]
Ei jalkakäytävällä saa pyörällä ajaa, ainoastaan pyörätiellä. Usein ne on yhdistetty, mutta on paljon kaupunkeja joissa on myös pelkkiä jalkakäytäviä ja sinne ei ole fillarilla asiaa.
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:06"]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 18:00"]
Missä minä dissaan naisia? Juu, mainitsin omasta kunnostani, kun sinä aloit leuhkia hyvin keskinkertaisella kondiksellasi. Minäkään en muuten ole mitenkään huippukunnossa, joten huvittaa tuo sinun luulosi lössöistä av-mammoista.[/quote]
Mistäs sinä minun kondista tiedät? 3000m cooper kunto ei kerro mtn. Ihminen joka on esim 3000m cooper kunnossa, mutta sama ihminen on 300kg jalkakyykky kunnossa, niin on todella kovassa kunnossa. Minä en todellakaan ole, mutta älä tee johtopäätöksiä pelkän cooper kunnon perusteella kenenkään kunnosta. Joo et sinä dissannut, se nyt vain tuli lainauksen mukana.
T. heikko mies jalkakyykyssä.
[/quote]
Kummasti silti pyrit leuhkimaan tuollakin kondiksella ;-)
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 20:43"]
Kummasti silti pyrit leuhkimaan tuollakin kondiksella ;-)
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.04.2014 klo 17:01"]
No, minä av-mamma taas juoksen cooperissa 3,2 km. Ja pyöräilen kevyesti keskiryhmässä joka vuosi Tourin 140 km, vaikka olen 42v.
[/quote]
Osta Crescent Kebne. Tarvittavat mukana. Erittäin hyvä.
T: Kebnekajse tyytyväinen
kirjoitusvirhe mokoma tuli.. siis tilaanko netistä VAI menenkö liikkeeseen :)
-ap-