Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttuuko kroppa seuraavan -10kg sisällä eniten?

Vierailija
02.04.2014 |

olen laihduttanut jo -30kg,nyt vielä -10kg niin normipainossa.Viimeinen taivallus kohti normaalipainoa alkoi tänään.9,8kg jäljellä.

Vieläkin pulleus jäljellä kasvoissa ja maha kauhee.

Alkaako näissä viimeisissä kiloissa eniten näkyä muutos kun rasvaa vähemmän?

laihdutan siis 79,8-70kg 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että sama valas tuijottaa peilistä kun +30kg sitten.

Liikkunu olen ihan helvetisti.

Ja siis tavoite paino 60kg ehkä joku päivä,mutta ensimmäinen suuri etappi normaalipaino.

Vierailija
2/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että sama valas tuijottaa peilistä kun +30kg sitten.

Liikkunu olen ihan helvetisti.

Ja siis tavoite paino 60kg ehkä joku päivä,mutta ensimmäinen suuri etappi normaalipaino.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kriittinen. Olet varmasti kivannäköinen jo nyt. Hienoa!

Vierailija
4/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä alemmas paino menee, sen suurempi muutos. Sitten kun laihdutat ne viimeiset kilot normipainon sisällä, muutos on kaikkein suurin. Normipainon ylärajoilla sitä kun on aika pehmeä enkä itse ollut tyytyväinen ulkonäkööni, vaikka olin jo 20 kiloa laihduttanut.

Itse sitä on kuitenkin itsensä kovin kriitikko. Muut ei yleensä pieneen ylipainoon huomiota kiinnitä.

Vierailija
5/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos.olen kai hieman ulkonäkö etusijalla projektissa,mutta rapakuntoisesta hyvään kuntoon pääseminen plussaa (ja aivan mahtava juttu).Ahdistaa vain kun kesällä eräs juhla joka stressaa ja haluaisin olla mahd. hyvännäköinen siellä.Ne ihmiset ketkä ovat siellä eivät ole nähneet minua tämän projektin aikana.eikä kukaan ihminen minua normaalipainoisena.Onneksi rautainen itsekuri ja yli 3kk aikaa,eiköhän toi -9kg pudotus onnistu,mutta lopputulosta pelkään :/

Vierailija
6/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se tiippuu minkä pitunen oot, esim 165/70 , ei niin urheilullinen ihminen on vielä kovin plösö..

Vierailija
7/7 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

167,6cm  olen pitkä.No lihasta löytyy,käsistä ja reisistä joissa ei pahemmin enään rasvaa ole.Naama ja maha pahimmat.Tosin -40cm vatsasta mutta silti vielä 90cm ja haluaisin alle 80cm vyötärön ympäryksen.vatsoja teen,kahvakuulailen,pyöräilen,lenkkeilen/juoksen,jumppaan,kyykkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan