Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys jopa 10 000€

Vierailija
02.04.2014 |

Suomi on sairas maa ja vielä sairaampia on päättäjät. Lukekaa liite http://www.vau.fi/Perhe/Yhteiskunta/Sote-pommi-Synnytys-maksaa-tulevaisuudessa-perheelle-jopa-10-000-euroa/. Ensin valitetaan ettei lapsia synny. No ton jälkeen ei synny varmasti lapsia. Sairasta. Nyt äkkiä atressi vastaan!!!!!! Jos puhuttais satasista niin se vielä menis.

(Kommenteja en kaipaa kirjoitus virheen etsijöiltä tai sellaisilta jotka ei halua lapsia)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon verranhan synnytykset maksvat valtiolle. yhdysvalloissa joutuu niistä synnytyksistä maksamaan vielä enemmän itse.

Kannattaa kuitenkin huomioida, että minä päivänä on tuo ilmoitus julkaistu :)

t. parilla kympillä- parilla satasella  ensi vuonnakin synnyttävä

Vierailija
2/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.4.2014

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä maksoin suomessa synnytyksestäni liki 15 000 euroa. No onneks meni vakuutuksen piikkiin.

Vierailija
4/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin sairasta. Toivottavasti ei mene läpi.

Vierailija
5/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliskohan vaikka aprillia :D

Vierailija
6/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 07:19"]Mä maksoin suomessa synnytyksestäni liki 15 000 euroa. No onneks meni vakuutuksen piikkiin.

[/quote]

Vaikka ei ois ollu vakuutusta, niin n.700 euron ylimenevän osuudenhan olisi Kela korvannut, sillä tuo on se vuosittainen hoitokulukatto. Eli max 700 pitää maksaa, ja lopun hoitaa Kela.

Itse uutinen. Noh, juokaa sitä kuravettä, jotka tuon uskotte. ;)

Vierailija
7/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh. Lukutaito on, mutta älyä lukemisen ymmärtämiseen. Vai onkohan aloittaja joku omista eduistaan huolissaan oleva islaminuskoinen, joka on niin hyvin kotoutunut Suomeen, ettei tiedä mikä on aprillipäivä.

Vierailija
8/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännästä asiasta tehdään aprilli piloja. Ja milloi s ilmoitellaan ,et se on pila

Vierailija
9/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no ihan jännä aprillipila vauvasivustolla. Uppoa kohderyhmään kuin kuuma veitsi voihin. Jos "uutinen" olisi totta, kyseinen asia olisi taatusti ollut jokaisessa uutisessa sekä iltapäivälehtien lööpeissä! 

Vierailija
10/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jutussa lukee 2.4.?

Vierailija
11/11 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 07:01"]Suomi on sairas maa ja vielä sairaampia on päättäjät. Lukekaa liite http://www.vau.fi/Perhe/Yhteiskunta/Sote-pommi-Synnytys-maksaa-tulevaisuudessa-perheelle-jopa-10-000-euroa/. Ensin valitetaan ettei lapsia synny. No ton jälkeen ei synny varmasti lapsia. Sairasta. Nyt äkkiä atressi vastaan!!!!!! Jos puhuttais satasista niin se vielä menis.

(Kommenteja en kaipaa kirjoitus virheen etsijöiltä tai sellaisilta jotka ei halua lapsia)

[/quote]

Meillä ei synnytys kättärillä maksanut mitään. Lähinnä osastollaolosta tuli parin sadan euron lasku.