Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen 41v, vieläkö yksi lapsi?

Vierailija
21.03.2014 |

Ennestään on 9v tyttö ja 3 kk poika. Yksi lapsi on vielä haaveissa. Pitäiskö siirtyä tuumasta toimeen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta, kuopukselle kaveri.

Vierailija
2/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos tosiaan olet jo 4-kymppinen ja kysyt neuvoa AV-palstalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Olet liian vanha niin eiköhän noi kaksi tarvitse sun ajan. 

Vierailija
4/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän samoja mietteitä, mutta ikää 38v. Itselleni se 40v. on se maaginen raja, mutta sulle sanon mikä ettei jos vielä onnistut. :)

Ja niille mummoäitihuutajille joita varmasti tulee tähän ketjuun, olet joka tapauksessa vanhempi äiti kun nuorin on vasta 3kk niin kolmonen ei sitä muuta kunhan jaksaminen ja talous pitää. Minua nuo molemmat mietityttää omassa tapauksessa. Varsinkin ne 1.5 vuotta kestäneet yöheräilyt kuopuksen kanssa veivät minut aivat hulluuden partaalle ja pelottaa kokea se uudestaan. 

Vierailija
5/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisit ne kaksi kunnolla ja antaisit heille läheisyyttä ja aikaa. Olisit taatusti tyytyväinen tähän päätökseen myöhemmin. Tosin nyt mitä ilmeisemmin mietit vain sitä mahdollista kolmatta ja unohdat ne kaksi kokonaan, hoitelet vain toisella kädellä ja ajatukset täysin muualla... :-(

Vierailija
6/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap täällä

Kyllä lapset tarvitsevat aikaa, mutta kaikenikäisten äitien lapset tarvitsevat yhtälailla sitä aikaa, joten pointtia en ymmärrä. Vai eikö äitien aika yleinsä riitä kuin kahdellle lapselle?

Vierailija
7/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet liian vanha, itse en haluaisi 50 kymppistä äitiä alakoulun juhliin ja 65 vuotiasta "mummelia" lukion päättäjäisiin

Vierailija
8/8 |
21.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäero kuopukseen tulisi liian lyhyeksi. Siksi en tekisi kolmatta.