Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntematon mies kehui minua nätiksi tänään kaupan pihalla :o

Vierailija
01.04.2014 |

Kohdattiin siis niin että ihan sekunteja katsottiin toisiamme päin ja ohikulkiessani mies huusi perääni "Oletpa nätti tyttö!"

Piti sitten elää 35-vuotiaaksi kokeakseen tällaista ekaa kertaa :)

Näytti ainakin päällepäin ihan tavalliselta ikäiseltäni mieheltä, ei miltään pultsarilta tms.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:07"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:47"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 22:12"]

Sovinisti sika! Olisin lyönyt laukulla, mutta en käytä laukkua koska se on seksististä!

[/quote]

Olen sitten tämän ketjun vastarannan kiiski ja vähän näillä linjoilla :D No en sentään loukkaantuisi (enkä löisi laukulla!), mutta minun mielestäni on vähän asiatonta kommentoida kenenkään tuntemattoman ohikulkijan ulkonäköä. Millään tavalla.

[/quote]

Miksi on asiatonta sanoa jotain, josta toiselle tulee hyvä mieli?

[/quote]

Mistä sitä voi tietää, kenelle tulee mistäkin hyvä mieli? Minusta nyt vain on ylipäätään mautonta kommentoida ihmisten ulkonäköä. Joku voi pitää kohteliaana sitä, että ohikulkeva mies viheltää, ja kehuu vaikka seksikkäitä sääriä ja upeita tissejä. Moni muu varmaan pitäisi tuota aika tungettelevana ja epämiellyttävänä.

Joku taas (kuten minä) voi pitää todella epämiellyttävänä ja tungettelevana jo sitä, että joku tuntematon tulisi yhtäkkiä kehumaan kauniita silmiä ja nättejä kasvoja. Kukin taplatkoon tyylillään, mutta minun mielestäni huomaavaisinta on jättää kanssaihmisten ulkonäkö rauhaan julkisilla paikoilla.

[/quote]

Ahaa, sä kuulutkin niihin ylihysteerisiin ihmisiin, jotka järkyttyvät kaikesta. Toivotaan siis, että kukaan tuntematon koskaan erehdy kommentoimaan sua millään lailla, ettei yöunet mene jonkun hyvää tarkoittavan eleen takia.

En mä nyt tarkoita pelkästään sua, mutta mitä enemmän mä tätä palstaa luen, sitä vakuuttuneempi mä olen siitä, että suurin osa ihmisistä on aivan kaheleita. Aika pelottavaa.

[/quote]

Minä en järkyty, vaikken siitä pidäkään. Jollakin muulla voi kuitenkin olla vaikka minkälaisia syitä kokea tungettelevat kommentit epämiellyttävinä, eikä ole minun asiani sanoa, että lakkaa olemasta noin kaheli hysteerikko. Eikä muuten ole sinunkaan asiasi.

Ennen muinoin tämä oli ihan perusetikettiä, ettei tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ruveta julkisilla paikoilla ohimennen kommentoimaan, joten ei ole mistään femakkohysteerikkojen vouhotuksista kyse.

[/quote]

Mitä tungettelevaa on iloisesti huikatussa "olet nätti"-kommentissa? Harvasta varmaan tuntuisi kivalta julkisella paikalla "hyväpersehyvättissit"-huutelu, siitä olen samaa mieltä, mutta tässä ei kyse ollut siitä.

Eihän se tietenkään ole mun asiani käskeä ketään löystämään nutturaa, mutta kyllä mua kummastuttaa miksi nykypäivänä ei saa edes positiivisia asioita toiselle sanoa ilman, että siitä tulee vuosisadan trauma.

Vierailija
22/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en järkyty, vaikken siitä pidäkään. Jollakin muulla voi kuitenkin olla vaikka minkälaisia syitä kokea tungettelevat kommentit epämiellyttävinä, eikä ole minun asiani sanoa, että lakkaa olemasta noin kaheli hysteerikko. Eikä muuten ole sinunkaan asiasi.

Ennen muinoin tämä oli ihan perusetikettiä, ettei tuntemattomien ihmisten ulkonäköä ruveta julkisilla paikoilla ohimennen kommentoimaan, joten ei ole mistään femakkohysteerikkojen vouhotuksista kyse.

[/quote]

Suck my dick bitchhhhh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:21"]

Mitä tungettelevaa on iloisesti huikatussa "olet nätti"-kommentissa? Harvasta varmaan tuntuisi kivalta julkisella paikalla "hyväpersehyvättissit"-huutelu, siitä olen samaa mieltä, mutta tässä ei kyse ollut siitä.

Eihän se tietenkään ole mun asiani käskeä ketään löystämään nutturaa, mutta kyllä mua kummastuttaa miksi nykypäivänä ei saa edes positiivisia asioita toiselle sanoa ilman, että siitä tulee vuosisadan trauma.

[/quote]

No jos olet eri mieltä, sitten olet eri mieltä. Minkä sille voi? Me ajatellaan tästä toisten huomioimisesta ihan eri tavalla.

Mutta kuka sen sitten päättää, mihin raja vedetään? Joku ohikulkija voi ihan hyvää tarkoittaen kommentoida "hyvä perse" tai "onpa sulla upeat tissit, vau". Eikö sekin kohteliaisuus pitäisi samalla logiikalla ottaa kiitollisena hymyillen vastaan?

Vierailija
24/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:36"]

[/quote]

Suck my dick bitchhhhh

[/quote]

http://www.lily.fi/sites/lily/files/user/8397/2014/02/meryl-streep-whatever-award-show-speech.gif

Vierailija
25/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti menit poliisille tekemään ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä. Naisten esineellistäminen sikamaisilla ulkonäköön kohdistuvilla kommenteilla ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää.

Vierailija
26/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:43"]

Toivottavasti menit poliisille tekemään ilmoituksen seksuaalisesta häirinnästä. Naisten esineellistäminen sikamaisilla ulkonäköön kohdistuvilla kommenteilla ei ole missään tapauksessa hyväksyttävää.

[/quote]

Ei tässä nyt herrajumala sentään ole kukaan mistään ahdistelusyytteistä puhunut. Pelkästään kohteliaisuudesta ja kanssaihmisten huomioimisesta (johon kuuluu myös tuikituntemattomien jättäminen rauhaan julkisilla paikoilla).

Mutta joo, antaa olla, kun ei kerran kukaan näy ymmärtävän mitä yritän ajaa takaa. Kehukaa ihan rauhassa toisianne näteiksi, mutta älkää kuitenkaan olko nokka nyrpyllään, jos joku ei välttämättä ulkonäkökommenteista riemastukaan.

Vierailija
27/29 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:38"]

[/quote]

No jos olet eri mieltä, sitten olet eri mieltä. Minkä sille voi? Me ajatellaan tästä toisten huomioimisesta ihan eri tavalla.

Mutta kuka sen sitten päättää, mihin raja vedetään? Joku ohikulkija voi ihan hyvää tarkoittaen kommentoida "hyvä perse" tai "onpa sulla upeat tissit, vau". Eikö sekin kohteliaisuus pitäisi samalla logiikalla ottaa kiitollisena hymyillen vastaan?

[/quote]

Aika usein tämä tissikommentin lausuja on vanhempi taikka nuorempi, vähän viinoissaan oleva herrasmies tai keskenkasvuinen kakara. Ja silloin mun mielestäni voi jättää tuollaisen ihan omaan arvoonsa, sen enempää siitä kauhistumatta. Ihminen, jolla ei pipo tai nuttura kiristä, pystyy jättämään moisen kommentin taakseen ja olemaan sitten hyvillään oikeasti mukavasti kommentista.

Meitä on toki moneen junaan ja onneksi mä olen siinä normaalien ihmisten junassa ;)

Vierailija
28/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:38"]

[/quote]

[/quote]

Aika usein tämä tissikommentin lausuja on vanhempi taikka nuorempi, vähän viinoissaan oleva herrasmies tai keskenkasvuinen kakara. Ja silloin mun mielestäni voi jättää tuollaisen ihan omaan arvoonsa, sen enempää siitä kauhistumatta. Ihminen, jolla ei pipo tai nuttura kiristä, pystyy jättämään moisen kommentin taakseen ja olemaan sitten hyvillään oikeasti mukavasti kommentista.

Meitä on toki moneen junaan ja onneksi mä olen siinä normaalien ihmisten junassa ;)

[/quote]

Kiva kuulla, että sinulla on valta päättää, mikä tässä maailmassa on normaalia ja mikä ei ;)

Vierailija
29/29 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon mies ja mulle ainakin saa kaikki naiset ja miehet tulemaan kehumaan ihan mitä osaa tahansa musta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme