Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 36 vuotias ja ajattelin ostaa tällaiset leggingsit

Vierailija
25.11.2020 |

Onkohan liikaa minun ikäiselle? Rehellisiä mielipiteitä.. olen normipainoinen jos sillä on merkitystä.

https://www.zalando.fi/only-onlcoco-leggingsit-black-on321a179-q11.html

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

you go girl

Vierailija
2/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuollaiset ja olen muodokas. Mitä väliä muiden mielipiteillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tänään tuollaiset ja olen 40-v. enkä normaalipainoinen. Mitteepä siihen sanotte?

Vierailija
4/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siun ikäselle? Älä sano, et tietys iäs nainen ei sais pukeutuu seksikkäästi. :/ Siitä vaan! Tollaset on just kivat, ja vielä ovat alennuksessa! :)

Vierailija
5/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää hyvältä 😊

M52

Vierailija
6/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta minusta nuo ovat surkean näköiset, iästä tai painosta riippumatta. Miksi haluat ahtautua hiostaviin muovihousuihin, jotka näyttävät juurikin siltä että maksoivat 15 €? Ja joista alkaa tuo pinnoite hilseillä parin pesun jälkeen.

Jos tykkää tuosta tyylistä niin oikeat nahkahousut sentään näyttävät laadukkailta ja kestävät ikuisesti.

Vierailija
7/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää, antaa palaa! Liian lyhyt elämä muiden mielipiteiden miettimiseen ☺️

Vierailija
8/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalat..

Vierailija
9/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta minusta nuo ovat surkean näköiset, iästä tai painosta riippumatta. Miksi haluat ahtautua hiostaviin muovihousuihin, jotka näyttävät juurikin siltä että maksoivat 15 €? Ja joista alkaa tuo pinnoite hilseillä parin pesun jälkeen.

Jos tykkää tuosta tyylistä niin oikeat nahkahousut sentään näyttävät laadukkailta ja kestävät ikuisesti.

Tuossa hintaluokassa on hyvä testata tykkääkö tyylistä oikeasti lainkaan. Turha investoida saman tien nahkahousuihin, jos ei ole varma tuleeko käyttöä.

Vierailija
10/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivoilta näyttävät

Vierailija
11/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan käytät oikeanlaisia pikkareita niiden alla

Vierailija
12/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko persevä? Ainakin pakarat korostuu hyvin.

Vierailija
13/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä että en vastusta seksikkäästi pukeutumista, epäilen vaan onko lopputulos noissa seksikäs vai halpa makkara(nkuori) :) t. 6

Vierailija
14/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just eilen mietin näitä asioita ja tulin siihen tulokseen, että kyllä todellakin on tyylejä jotka tuntuu itselle jo lapselliselta eli ns. krääsätrendit. Kyllä se oma gut feeling luultavasti tietää parhaiten, mikä sopii ja mikä menee yli. Vihaajat vihaa.

Joku pitkittynyt kolmen kympin kriisi varmaan?

Itse voisin hyvinkin käyttää tuollaisia legginsejä esim takapuolen peittävän paksun neuleen kanssa.

Vierailija
15/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin tänään tuollaiset ja olen 40-v. enkä normaalipainoinen. Mitteepä siihen sanotte?

Soitin poliisille.

Vierailija
16/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thermolegginssit ovat paljon mukavammat ja käytännöllisemmät. Ei arvokkaammatkaan kehonosat palellu.

Vierailija
17/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin ole ikinä nähnyt oikeita nahkahousuja, joita on käytetty puoli vuotta joka ikinen päivä? Ne eivät todellakaan näytä sivistyneen ihmisen vaatteelta.

Vierailija
18/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et vissiin ole ikinä nähnyt oikeita nahkahousuja, joita on käytetty puoli vuotta joka ikinen päivä? Ne eivät todellakaan näytä sivistyneen ihmisen vaatteelta.

Kuka pitää mitään vaatetta joka ikinen päivä? 

Vierailija
19/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustat legginssit?

Olen saman ikäinen ja käytin tuollaisia tänään salilla.

Vierailija
20/43 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika järkyt, nuohan on kuin autonrenkaat päälle laittaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi