Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei Suomessa tarjouskuponkeja

Vierailija
24.10.2024 |

niinkun USA:ssa? Tuli joskus sarja jossa kuponkien kerääjät saattoivat saada satasten ostokset ilmaiseksi kun heillä oli paljon kuponkeja. 

Tämäkin paremmin USA:ssa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö 80-luvulla ollu.

Vierailija
2/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle vielä tulee postilaatikkoon jotain paperista, missä voisi olla kuponkeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo riittävästi pösilöitä jonottamassa ämpäreitä ja laskemassa homeisia kolikoitaan kassoilla. Olen asunut vuosia USA:ssa enkä todellakaan halua enää koskaan kassajonoon jossa persaukiset ovat kuponkinippunsa kanssa viivästyttämässä muita.

Vierailija
4/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1980-luku meni jo, palaa sinne jos kaipaat kuponkeja ja paperia

Vierailija
5/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on kuponkeja sähköisiä. Esim.s-ryhmällä, k-kaupalla etc.

Joko aktivoit ne kortille tai näytät kassalla.

Noita jenkkien kuponkeja en edes ymmärrä. Olen pari jaksoa katsonut,enkä tajua sitä. 

Itselläni on postilastikossakin :" Ei mainoksia", en kaipaa yhtään sitä paperiroskaa.

Vierailija
6/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasa-arvoista. Kaikkien asiakkaiden pitäisi saada sitten joku alennus. Ei pelkästään kanta-asiakaskortilla, jolla kerätään tietoja.

Vierailija
7/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1980-luku meni jo, palaa sinne jos kaipaat kuponkeja ja paperia

Juu. Se oli aika raskasta. Moni näpersi niitä, etsi niitä ja kulutti siihen aikaa. Askartelu on sitä varten erikseen ja leikkikuponki. 

Vierailija
8/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 80-luvulla ollu.

80-luvulla bingosta sai voittaessa ostokortteja eri liikkeisiin kuten Valintataloon.

Vierailija
9/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epätasa-arvoista. Kaikkien asiakkaiden pitäisi saada sitten joku alennus. Ei pelkästään kanta-asiakaskortilla, jolla kerätään tietoja.

Mitä ne tiedot sua haittaa? Oikeasti. Mä ainakin olen tyytyväinen,että on alettu lähettämään omaplussaan gluteenittomia tarjouksia. Ja tarjouksia tuotteista,joita oikeasti ostan.

Ässällä sitten enemmän näitä " saat -15 prossaa alennusta yhdestä käyttötavarasta tms".

Ei mua haittaa jos ne näkee mitä ostan. Ketään ei kiinnosta.

En tiedä miksi jotkut on niin vainoharhaisia asian suhteen. Tyyliin " maksan aina käteisellä, siten kukaan ei voi seurata,mua". En todellakaan jaksaisi. Tietty eri asia,jos jotain rikollista tekee.

Vierailija
10/10 |
24.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miten ne räätälöisi ne alennukset niin,että tietäisi mitä luultavasti ostat ja käytät sen alennuksen vain kerran, tai kaksi? Vaadit siis jotain paperisia kuponkeja kuitenkin. Miten niitä valvottaisiin,että käytät vain kerran?