Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhekaranteeni on epäinhimmillinen

Vierailija
25.11.2020 |

Jos perheessä yhdellä todetaan korona, sairastunut saa 7vrk eristystä ja muu perhe 14vrk karanteenia. Ja ne karanteenit alkavat alusta aina kun uusi perheenjäsen sairastuu.
Otetaan esimerkkitapaus:
Kolmilapsisessa perheessä ensin isä saa 1.12. koronan, ja neljä perheenjäsentä saa karanteenia 15.12. asti.
Viisi päivää myöhemmin perheen vanhimmalla lapsella todetaan korona, joten äidin ja kahden muun lapsen karanteenia jatketaan 20.12. asti.
Viikon kuluttua toinenkin lapsi sairastuu, joten äidin ja jäljelle jääneen yhden lapsen karanteeni pidentyy taas 27.12. asti.
Sitten viisi päivää myöhemmin vielä viimeinenkin lapsi sairastuu, ja äidin karanteeni jatkuu 1.1. asti.
Eli kun esimerkkiperheen äiti lopulta vapautuu karanteenista, se olisi kestänyt hänen osaltaan KUUKAUDEN.
Kuukausi suljettuna kotiin ilman työtä, ystäviä, harrastuksia, kauppareissuja jne. mahdollisuutta päästä ihmisten ilmoille tai edes hammaslääkäriin on aika kova isku kenen tahansa mielenterveydelle. Luulen että perheissä tapahtuvat tartunnat ovat niin yleisiä juuri siksi, että ihmiset haluavat hoitaa kotona lusimisen kerralla pois alta ja hankkivat itselleenkin koronan (koska sillä saa vain 7vrk eristystä ja sitten on vapaa).

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, minä olen elänyt helmikuusta asti eristyksessä. Ihan ihmisen elämää tämäkin on. Pitää löytää myönteistä tästäkin.

Vierailija
2/2 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi ja voileipä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi