Olen 36 vuotias ja ajattelin ostaa tällaiset leggingsit
Onkohan liikaa minun ikäiselle? Rehellisiä mielipiteitä.. olen normipainoinen jos sillä on merkitystä.
https://www.zalando.fi/only-onlcoco-leggingsit-black-on321a179-q11.html
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyt, nuohan on kuin autonrenkaat päälle laittaisi
Nuohan ovat kuin mustat trikoot joita on salilla joka toisella? Personal trsinerillakin. Kyllä on järkkyä juu.
Tietenkin jos rahaa riittää, niin voithan sitä vaikka mihin muoviin tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin jos rahaa riittää, niin voithan sitä vaikka mihin muoviin tuhlata.
Jos on paha olo niin voihan sitä vaikka ketä haukkua.
Mä säästäisi vähän ja ostaisin sit oikeat nahkahousut. Jos siis meinaat käyttää useammin kuin kerran. Ehkä pysähtyisin myös ajattelemaan tätä, että onko ne nyt pakko ostaa ja saada. Jos tosiaan aiot suunnilleen kertaalleen käyttää? Vai pitäisikö jättää väliin ja henkkia jotain kunnollista sitten. Nahka on semi eettistä jos sitä tahtoo ajatella, se lehmä on syöty jo väkisinkin. Mut muovisia en varmaan ostaisi enää 16 v jälkeen. Siis itselle. Toiset tulee siihen tulokseen mihin tulee sitten.
Ahh, täällä haaveillaan taas sopivan rnkmatskun löytämisestä kundeja varten.
Aika tiiviit, jääköhän pieru pyörimään tollasiin?
Vierailija kirjoitti:
Mä säästäisi vähän ja ostaisin sit oikeat nahkahousut. Jos siis meinaat käyttää useammin kuin kerran. Ehkä pysähtyisin myös ajattelemaan tätä, että onko ne nyt pakko ostaa ja saada. Jos tosiaan aiot suunnilleen kertaalleen käyttää? Vai pitäisikö jättää väliin ja henkkia jotain kunnollista sitten. Nahka on semi eettistä jos sitä tahtoo ajatella, se lehmä on syöty jo väkisinkin. Mut muovisia en varmaan ostaisi enää 16 v jälkeen. Siis itselle. Toiset tulee siihen tulokseen mihin tulee sitten.
Käytän itsekin nahkaa enkä ole kasvissyöjä, mutta nahkan ostamisella teet lehmien teurastamisen yhä kannattavammaksi, kun sanasta lehmästä saa rahaa sekä ruokana että vaatteena.
Nahkaa voi ajatella semi eettisenä siksi että se kestää hyvin huollettuna todella pitkään, ellei loppuelämän.
Kannattaa olla posliini, muuten pystyy laskemaan karvat.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta minusta nuo ovat surkean näköiset, iästä tai painosta riippumatta. Miksi haluat ahtautua hiostaviin muovihousuihin, jotka näyttävät juurikin siltä että maksoivat 15 €? Ja joista alkaa tuo pinnoite hilseillä parin pesun jälkeen.
Jos tykkää tuosta tyylistä niin oikeat nahkahousut sentään näyttävät laadukkailta ja kestävät ikuisesti.
Tuo on naisen esittämää naisvihaa, mutta sillä ei niin väliä, koska nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ahh, täällä haaveillaan taas sopivan rnkmatskun löytämisestä kundeja varten.
Mut eihän naiset miehiä varten pukeudu. Ainakin niin täällä on julistettu tuhansien viestien voimin.
No ei maksa paljon, tilaa pois ja katso tykkäätkö... ja minkä kanssa sitten pidät niitä. Meneehän mustat leggarit vaikka minkä kanssa, pitkän villapaidan tai bleiserin esimerkiksi.
Olen 57 ja mulla vähän vastaavat. Materiaalista ei tuon kuvan perusteella voi tietää. Omani ovat pysyneet hyvin kuosissa, utta esim. saman näköistä materiaalia oleva hame jonka ostin menetti muotonsa eka pesussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän itsekin nahkaa enkä ole kasvissyöjä, mutta nahkan ostamisella teet lehmien teurastamisen yhä kannattavammaksi, kun sanasta lehmästä saa rahaa sekä ruokana että vaatteena.
Nahkaa voi ajatella semi eettisenä siksi että se kestää hyvin huollettuna todella pitkään, ellei loppuelämän.
Juu tekee lehmien teurastamisesta kannattavampaa, mutta ei lehmiä sen enempää teurasteta perusnahkahousujen takia. Vaikka samasta lehmästä saakin enemmän voittoa. Lehmiä kasvatetaan ruoaksi ja niin pitkään kuin niitä syödään, niitä teurastetaan. Jos kaikki lopettaisi naudansyönnin, ei juuri olisi nahkahousuja koska niiden hinnat nousisi aika simona. Jos kaikki lopettaisi nahkahousujen käytön, lehmiä olisi varaa syödä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta minusta nuo ovat surkean näköiset, iästä tai painosta riippumatta. Miksi haluat ahtautua hiostaviin muovihousuihin, jotka näyttävät juurikin siltä että maksoivat 15 €? Ja joista alkaa tuo pinnoite hilseillä parin pesun jälkeen.
Jos tykkää tuosta tyylistä niin oikeat nahkahousut sentään näyttävät laadukkailta ja kestävät ikuisesti.Tuo on naisen esittämää naisvihaa, mutta sillä ei niin väliä, koska nainen.
Kai sitä saa sen ääneen kysyttäessä sanoa, josko joku vaate on ruma, mauton ja halvan näköinen. Nuo leggarit ovat sitä kaikkea. t. eri
Osta vaan, ethän sä osaa enää kirjoittaakaan. Ei mitään menetettävää.
Rumat ja halvan näköiset, mutta niin on varmasti pitäjäkin.
Mä painan 100kg eli näyttääkö hyvältä päälläni??
Aika lyhyet nilkoista. Tunikan kanssa ok
Vierailija kirjoitti:
Rumat ja halvan näköiset, mutta niin on varmasti pitäjäkin.
Voi raukkaa, täällä pyörii nyt joku jolla on todella paha olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu tekee lehmien teurastamisesta kannattavampaa, mutta ei lehmiä sen enempää teurasteta perusnahkahousujen takia. Vaikka samasta lehmästä saakin enemmän voittoa. Lehmiä kasvatetaan ruoaksi ja niin pitkään kuin niitä syödään, niitä teurastetaan. Jos kaikki lopettaisi naudansyönnin, ei juuri olisi nahkahousuja koska niiden hinnat nousisi aika simona. Jos kaikki lopettaisi nahkahousujen käytön, lehmiä olisi varaa syödä.
Nyt ihan perusmatikka käyttöön. Jos lehmästä saa 2 markkaa teurastaessa vs 1 markan, mitäpä luulet kuinka katteiden väheneminen vaikuttaa bisnekseen? Lehmän kasvatus ja ylläpito maksaa tasan saman verran katteesta huolimatta.
Muiden mielipiteiden mukaanko pitäisi pukeutua? 😅