Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto mikä aprillipila! Mitä teillä??

Vierailija
01.04.2014 |

Tyttäreni (21-v.) laittoi pitkän ja perusteellisen tekstarin, jossa aluksi selitti, että on tapaillut jotain mukavaa miestä, kuvaili häntä ja kaikkea. Ja lopuksi "laitoin nyt äiti ja iskä teille molemmille tämän saman viestin samaan aikaan, koska halusin kertoa yhtäaikaa molemmille, että olen raskaana. Onnea mummille ja vaarille!"!

Menin ihan hämilleni ja sekaisin hetkeksi (en muistanut koko hiton aprillipäivää), kunnes tuli viesti, että ei vaiskaan, aprillia aprillia... kyllä olen sekopäisen tyttären kasvattanut, huh huh ...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:04"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 23:02"]

Vain heikko tarvitsee mielikuvituskaverin rinnalleen kuiskimaan mikä on oikein ja mitä saa tehdä. Vahva ihminen tietää ilman kuvitteelisia jumaluuksiakin, että mitkä asiat on moraalisesti ja eettisesti oikein ja mitkä väärin, sekä kantamaan itse vastuun omista mokistaan, ilman, että tarvitsee taas vastuunkannossa sen näkymättömän kaverin mielipiteen.

[/quote]

No voi hitto. Tänhän piti mennä tonne uskikselle. Dämit, tarkistin vielä kun tätä kirjotin, että mitä edellinen oli kirjottanu, ja ihan varmasti olin oikeessa keskustelussa. 

[/quote]Aprillia!

Vierailija
22/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut hauska pila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko :D:D

Vierailija
24/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:01"]

Klassikko :D:D

[/quote]

Tällä puolusti tytärkin viestiään. "Et kai sinä oikeasti voi mennä näin perinteiseen? Anteeks, ei ollut tarkotus aiheuttaa mitään sydäreitä! Ens kerralla en pelleile, lupaan!"

Vierailija
25/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se nyt kuitenkin ollut hyvä, että oli aprillipila eikä oikeasti raskaana, kun oli tämän "miesystävänkin" keksinyt.

Vierailija
26/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni soitti mulle, että tuli 657,28 e vesilasku.... sain sydärin. Oli puhelimessa tosi stressaantunu ja vihasen kuulonen, menin ihan lankaan kun noin tarkan summan oli keksiny :D Melkein itku tuli.  Puhelun jälkeen tuli tekstari että ei vaiskaan rakas ja plaaplaaplaa.... :D 

Vierailija
27/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:21"]

Eikö se nyt kuitenkin ollut hyvä, että oli aprillipila eikä oikeasti raskaana, kun oli tämän "miesystävänkin" keksinyt.

[/quote]

Miesystävä kuulemma onkin totta. Minä kyllä ihan toivoisin jo lapsenlapsia, siksi tämä ei kovin hauskaa ollutkaan, vieläkin pieni hämmennys.

Hänen isänsä (olemme eronneet) oli samaten kysynyt, että onko tämä nyt varmasti vitsi? Ei olisi häntäkään haitannut oikeat ilouutiset.

Nyt olen skarppina koko loppupäivän, onneks on vain kerran vuodessa tää aprillipäivä, me herkkäuskosethan mentäis muuten ihan sekasin... AP

Vierailija
28/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha. Isäni soitti kerran poliisille, kun ilmoitin aprillipäivänä, että autoni on varastettu :D

Vierailija
29/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:27"]Ha. Isäni soitti kerran poliisille, kun ilmoitin aprillipäivänä, että autoni on varastettu :D

[/quote]

XDDDD

Vierailija
30/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:26"]

Mieheni soitti mulle, että tuli 657,28 e vesilasku.... sain sydärin. Oli puhelimessa tosi stressaantunu ja vihasen kuulonen, menin ihan lankaan kun noin tarkan summan oli keksiny :D Melkein itku tuli.  Puhelun jälkeen tuli tekstari että ei vaiskaan rakas ja plaaplaaplaa.... :D 

[/quote]

:D Eikäää...! Siinä kyllä saa jo vettä lotrata, tuliko mieleen miettiä, että onkohan tullu suihkussa vietettyä aikaa "vähän" normaalia enemmän? Haha. Tää on kunnon ilkeilypäivä...

Vierailija
31/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up en tiiä onko muita näitä keskusteluja, mutta haluun kuulla miten jengi on huijannut toisiaan!!

Vierailija
33/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämänkin perinne on piloilla. Ennen pilat perustu hauskuteen ja huumoriin, nyt ne ovat lähinnä pelkkää kusetusta.

Vierailija
34/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2014 klo 10:47"]Jotenkin tämänkin perinne on piloilla. Ennen pilat perustu hauskuteen ja huumoriin, nyt ne ovat lähinnä pelkkää kusetusta.

[/quote]

niinpä :(

Mutta fabokin on nykyään täynnä kaikkia"mukahauskoja" juttuja "meille tulee vauva" ja sitten se onkin koiranpentu. .Mä en tykkää mutta oonkin varmaan vähän tylsä :)

Vierailija
35/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ajo Lamborghini Aventadorilla pihaan ja sano, että on ostanut sen. Pyörryin vaan vähän.

Ei siis oikeasti ollut ostanut, hyvä kun sai tuttavan tuttavan kautta vuokrattua edes vartiks käyttöönsä. Jeesus mä olin hiljanen siinä.

Vierailija
36/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkiksi kaikille vastaavaa pilaa suunnitteleville. Kannattaa vähän värittää tuota niin, että kyseessä olisi vaikka työtön muslimimies, ja koska tulevalla perheellä ei olisi varoja, niin ajattelivat muuttaa tulevien isovanhempien luokse paria kuukautta ennen lapsen syntymää.

Vierailija
37/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
38/38 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää!  :)